Mä en ymmärrä, miten äidit jaksaa lepertää ja hössöttää...
" Voi, voi, pikku kulta, onko vaippa vähän märkä" ..." Onko ruoka nyt pikkuisen kuumaa.." jossain kauppakeskuksen vauvojen hoitohuoneessa!! Minä pääsen ostoksille ehkä kaksi kertaa vuodessa, joten meininki on" Ole nyt lapsi , please, tämän aikaa kiltisti..." , " kai kestät vähän märät vaipat ja vaihto tehdään niin nopeasti kuin mahdollista" ja ole xxx!!?? nyt hiljaa kun äiti saa kerrankin sovittaa vaatteita!!??"
Kommentit (24)
koska rakastan heitä ja haluan heidän parastaan.
kun olen hänelle ystävällinen ja otan hänetkin huomioon.
Eli se siitä av-mammat...ette te ainakaan miesten silmissä ole seksikkäitä, jos hössötätte
Oletko sekusaalinen vain miesten silmien kautta? Etkö kykene itse päättämään seksuaalisuuttasi?
Vierailija:
Eli se siitä av-mammat...ette te ainakaan miesten silmissä ole seksikkäitä, jos hössötätte
Vierailija:
Oletko sekusaalinen vain miesten silmien kautta? Etkö kykene itse päättämään seksuaalisuuttasi?
seksikkyyden kanssa? Taitaa itselläsi olla hieman systeemit sekaisin
Ei ihme, että moni vasta isäksi tullut mies lankeaa sitten...
Tai täysin välinpitämätön. KETÄ OIKEASTI EDES KIINNOSTAA?
Vierailija:
Tai täysin välinpitämätön. KETÄ OIKEASTI EDES KIINNOSTAA?
Itsellisenä, itsevarmana rauhallisena naisena, ei minään mammana
kenenkään muun asia. Vain meidän kahden.
Jos joku mies määrittelee seksuaalisuuteni sen perusteella miten keskustelen lapseni kanssa juoskoon jorpakkoon. Liian tyhmä minulle.
Miksi te välitätte siitä niin paljon mitä muut ajattelevat? Olkaa ja eläkää kuten parhaalta tuntuu, se on homman idea.
yksittäinen mies on noin sanonut? Ja sen totuuden nyt toitotat kaikille av-mammoille? Toimiiko sulla yläpää itsenäisesti ollenkaan? Ajatteletko aina niin kuin muut sanoo? Säälittävää...
jos te leikitte coolia mammaa vaan ollaksenne miesten silmissä seksikkäitä. hei nyt ollaan 2000-luvulla, arvomaailmanne on jostain 1800-luvulta. määritätte itsenne vaan miesten arvostuksen kautta. kyllä ollaan vielä kaukana tasa-arvosta...
siis niitä minkä HALUAT näkyvän ulospäin. Itsevarma, hillitty, blaa blaa. Tosin paljastit jo mitä olet sisältä. Kaikkea muuta mitä yrität esittää...aidosti itsevarma ihminen osaa ja uskaltaa käyttää aivojaan.
kultamunat vs rämemajava. Miesten kilut ja kalut on kultamunia ja samalla naisten vastaavaa sanotaan rämemajavaksi. Kana-aivoja tosiaan...
Mutta yleensä lasten kera naiseus muuttuu hössötykseksi ja se on kuulemma turn off. Mutta samapa tuo. Tämä nyt oli vaan tällainen heitto, joka perustui aikalailla asiansa tuntevan Kultamunan lausuntoon
Se että höpöttää mukavia positiiviseen sävyyn on vaan toimivin tapa heti vauvasta alkaen. Vauvan kannalta on tietysti ihan sama vaikka puhe olisi lakitekstiä, mutta positiivinen sävy tekee shoppailusta (ja arjesta muutenkin) helpompaa ja kivempää. On helpompaa pysyä itsekin hyvällä tuulella jos höpöttää mukavia.
Kylmät naiset on " so last
Vaan naiseudesta ja seksuaalisuudesta, miehen silmissä, ja siitä, onko lepertely tai hössötys ainakaan miehen korvaan kovinkaan naisellista, seksikästä. Ihan sama milloin lepertelee, peiton alla tai keskipäivällä, mutta miehen korvaan se vaan on ihan vaan turn off
parikin syytä. Ensinnäkin kaikki sujuu helpommin ja vähemmällä parulla jos äiti pysyy hyväntuulisena ja pitää shoppailureissua yhteisenä juttuna eikä omana asianaan jota lapsi häiritsee. Toisekseen vaikka mä saatan olla huonolla tuulella lapselle joskus, niin harvoin sellaisessa vieraammassa tilanteessa haluaa aiheuttaa toiselle ylimääräistä mielipahaa.