Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hanna Wass sai 45+ ikäisenä itseään nuoremman, komean ja menestyneen, älykkään miehen

Vierailija
05.10.2025 |

Hän ilmeisesti tapasi miehen joissain juhlissa jossa oli enimmäkseen menestyneitä ja älykkäitä ihmisiä. Sellaiset sosiaaliset piirit ovat suuri etu.

https://anna.fi/ihmiset/hanna-wass-ja-pete-kallionpaa-menivat-kihloihin

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstalla pyörii enimmäkseen alaluokka, joka luulee kenenn tahansa miehen valitsevan ensisijaisesti nuoren kumihuulen, jolle voi ostaa merkkilaukkuja. Meille normaaleille tuossa parissa ei ole mitään ihmeellistä, tuttavapiirissä näitä riittää.

.

Vierailija
62/86 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että naisetkin myöntää, että nuorempi on parempi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusi vuotta nuorempi mies on ihanteellinen aikuiselle naiselle. 

Mies jaksaa monenmoista. Ja aikuinen nainen on järkevä keskustelukumppani ja osaava sängyssä. 

Vierailija
64/86 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omaishoitajaa taisi hakea miehestä

Lol, kuuden vuoden ikäerolla mies tarvii sitä ennen kuin Hanna. 

Vierailija
65/86 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'Seuraavana päivänä Hanna pyysi juhlien isäntää kysymään Peteltä, saisiko tämä antaa Hannalle Peten puhelinnumeron. '

Toisinpäin Pete olisi jo vankilassa.

Väärin, ihan tavallinen tarina kumminkin päin.

Vierailija
66/86 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin kuusi vuotta ikäeroa, tuossa iässä mielestäni ei suuri asia. 

Ei kuusi vuotta ole mitään, paitsi ikäerohullujen ja misogynistien mielestä (misogynistit siis ajattelevat, että vain miehillä olisi oikeus olla nuorempien naisten kanssa, ja naisten olisi pakko olla itseään vanhempien miesten kanssa). Naisissa on myös nuita naisvihaaajia, jotka tekevät numeroa jos mies on nuorempi, ja heittävät kusista puumaläppää, vaikka ikäero olisi tosi pieni. 

Mutta palstapirkoille siitä nyt tosielämän esimerkki, että ei tarvitse olla edes tippaakaan nuorekas eikä rypytön ja mitä schaissea täällä nyt jauhetaankin. Hanna Wass vaikuttaa tosi mukavalta ihmiseltä, mutta eihän hän mitenkään nuorekas ole. Nuorekkuus tai nuoremmalta näyttäminen kun tuntuu olevan palstapirkoille tärkeää. 

Mitä sitten vaikka ei tarvitsisi? En itse halua parisuhteeseen, jossa olen miehen mielestä vain tosi mukava ihminen. Haluan tuntea itseni halutuksi ja kuumaksi ja upeaksi. Kavereille olen se tosi mukava ihminen, jonka rypyillä ei ole mitään väliä.

Vierailija
67/86 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että naisetkin myöntää, että nuorempi on parempi. 

Ai nuorempi mies? Ainahan sitä mieltä on oltu, oletko luullu muuta? :D setämiehet ei kiinnosta ketään

Vierailija
68/86 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuusi vuotta nuorempi mies on ihanteellinen aikuiselle naiselle. 

Mies jaksaa monenmoista. Ja aikuinen nainen on järkevä keskustelukumppani ja osaava sängyssä. 

Järkevyys ja seksitaidot riippuu ihan yksilöstä kyllä. Voihan se olla huutonaurava jotain Ismo Leikolaa fanittava ikiteinikin, jonka seksikokemus on peräisin yhdestä estoisesta avioliitosta ja seksistä pimeässä peiton alla. Ei ikä aina tuo (oikeanlaista) kokemusta. 

Vierailija
69/86 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Seuraavana päivänä Hanna pyysi juhlien isäntää kysymään Peteltä, saisiko tämä antaa Hannalle Peten puhelinnumeron. '

'Toisinpäin Pete olisi jo vankilassa.'

'Väärin, ihan tavallinen tarina kumminkin päin.'

Mä käytän soololainausmerkkejä.

Tässä langassa tai sivulla

ei minulta mtn.

Jätin jo tsemppionnittelut.

Vierailija
70/86 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos farmariasussa, tennareissa ja tyköistuvassa paidassa 55+ ikäisenä menee jopa kolmevitosesta, kannattaako kertoa ikä heti ettei ikäerosuhde tule naiselle yllätyksenä?

Tuollainen mies päätyy helposti ottamaan nuoremman naisen

Vierailija
71/86 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanna ei ole tavis. Mikä on mahdollista älykkäälle, kauniille julkkikselle, ei ole mahdollista tavispalstamammalle, ellei kyseessä ole joku lähiöpubin farkkutakkipultsari-Pena, joka hakee vakimajoitusta ja antaa välillä sexiä äidille ja tyttärelle, ellei saa lähiön moniongelmaisilta narkkipimuilta.

Vierailija
72/86 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat ovat ikäistään vanhemman näköisiä, rupsahtaneita.

Vierailija
73/86 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana pari! Onnea!

Vierailija
74/86 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin kuusi vuotta ikäeroa, tuossa iässä mielestäni ei suuri asia. 

Ei kuusi vuotta ole mitään, paitsi ikäerohullujen ja misogynistien mielestä (misogynistit siis ajattelevat, että vain miehillä olisi oikeus olla nuorempien naisten kanssa, ja naisten olisi pakko olla itseään vanhempien miesten kanssa). Naisissa on myös nuita naisvihaaajia, jotka tekevät numeroa jos mies on nuorempi, ja heittävät kusista puumaläppää, vaikka ikäero olisi tosi pieni. 

Mutta palstapirkoille siitä nyt tosielämän esimerkki, että ei tarvitse olla edes tippaakaan nuorekas eikä rypytön ja mitä schaissea täällä nyt jauhetaankin. Hanna Wass vaikuttaa tosi mukavalta ihmiseltä, mutta eihän hän mitenkään nuorekas ole. Nuorekkuus tai nuoremmalta näyttäminen kun tuntuu olevan palstapirkoille tärkeää. 

Mitä sitten vaikka ei tarvitsisi? En itse halua parisuhteeseen, jossa olen miehen mielestä vain tosi mukava ihminen. Haluan tuntea itseni halutuksi ja kuumaksi ja upeaksi. Kavereille olen se tosi mukava ihminen, jonka rypyillä ei ole mitään väliä.

Kuulostat naurettavalta. Sitäpaitsi jutun kuvat nähtyä selviää kyllä, että tuo mies pitelee tuota naista fyysisesti ja tuskin pitää pelkästään kaverillisesti "tosi mukavana ihmisenä", vaan myös Naisena.

Ja onhan tuo mieskin ryppyinen. Mutta palstapirkko tuli hienosti alleviivaamaan pakkomielteisyyttään. Rypyillä ei tosiaan pitäisi olla mitään väliä, vaikka suhde olisi pelkkää seksiä. 

Vierailija
75/86 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus, miten nolo tuo Hanna Wass on.. 

meni soittamaan työnumerostaan miehelle, josta on kiinnostunut. 

- Politiikan tutkija Hanna Wass tässä Helsingin yliopistosta päivää. Tapasin teidät taannoin yksityisluonteisissa juhlissa, ja koin teitä kohtaan vahvaa mielenkiintoa. Toivoisin, että voisin tavata teidät uudelleen.

- Ikävä kyllä olen huomenna lähdössä Sveitsiin. Palaan vasta tammikuussa.

- Harmin paikka, minun kalenterini on niin täynnä tapaamisia, että emme ennätä tavata ennen sitä. Voisimmeko kalenteroida yhteisen tapaamisen ensi tammikuuhun, kun olette tulossa Suomeen?

- Sopii kyllä.

- Hieno juttu, sillä tunnen oloni yksinäiseksi, kaipaan parisuhdetta ja yhteyttä toiseen ihmiseen. Kenties juuri teihin. Kuten aikaisemmin totesin, koin teitä kohtaan vahvaa mielenkiintoa.

- Tapaamisiin.

- Tapaamisiin.

Vierailija
76/86 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa, että aika paljon skeidaa saa tuo Pete niellä vielä lähitulevaisuudessa.

Vierailija
77/86 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin vielä artikkelin kuvat. Menestynyt puoliso asuu Genevessä. Kiinnitin huomioni miehen erittäin huoliteltuun ulkonäköön. Pukeutuminen, harmoniaa huokuva olemus, värisilmä. Erittäin tyylikäs, edustava kosmopoliitti. 

Nyt on nainen napannut miehen todella kovaa tasoa.

Molemmilla korkeakoulutus ja statuksen suoma tulotaso.

Kyse on rakkaudesta ja kumppanuudesta, ei taloudellisesta hyväksikäytöstä kummankaan osalta.

Tuolla ulkonäöllä + varakkuudella mies saisi koska tahansa komppanian 22-vuotiasta käsiveskojen ostattelijaa.

Mutta hän valitsi nelikasin. Koska rakastui laatunaiseen, joka elättää itsensä. Jossa on runsaasti arvokkaita ominaisuuksia, joita tarvitaan loppuelämän mittaiseen suhteeseen. 

Kihlautuminen ja tapailu silloin tällöin seksin merkeissä ovat kaksi täysin eri asiaa.

Nämä kaksi rengastivat toisensa.

Äh, koha nusasivat.

Vierailija
78/86 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Pete on ihan tavallisen suomalaisen näköinen mies, siististi pukeutunut toki, mutta eikö sitä nyt edustustilaisuuksissa yleensä ollakin? Aika monesti toki tuossa iässä on jo lapset, joten varmasti Pete ja Hanna ovat hyvä pari, jos ovat molemmat vapaaehtoisesti lapsettomia, ja haluavat keskittyä uraan ja "aikuismaisiin" asioihin. Ei se kuusi vuotta ole mikään iso ikäero enää tuossa vaiheessa elämää, eritoten, jos mieskään ei enää lapsia halua. Kaikkea hyvää Petelle ja Hannalle! Mun mielestä Wass vaikuttaa ihan sympaattiselta tyypiltä, joten mukavaa, että hän on löytänyt hyvän ihmisen rinnalleen.

Vierailija
79/86 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Pete on ihan tavallisen suomalaisen näköinen mies, siististi pukeutunut toki, mutta eikö sitä nyt edustustilaisuuksissa yleensä ollakin? Aika monesti toki tuossa iässä on jo lapset, joten varmasti Pete ja Hanna ovat hyvä pari, jos ovat molemmat vapaaehtoisesti lapsettomia, ja haluavat keskittyä uraan ja "aikuismaisiin" asioihin. Ei se kuusi vuotta ole mikään iso ikäero enää tuossa vaiheessa elämää, eritoten, jos mieskään ei enää lapsia halua. Kaikkea hyvää Petelle ja Hannalle! Mun mielestä Wass vaikuttaa ihan sympaattiselta tyypiltä, joten mukavaa, että hän on löytänyt hyvän ihmisen rinnalleen.

Ei kuusi vuotta ole ikäero kuin teini-iässä. Ei koskaan sen jälkeen. 

Minua jaksaa hämmästyttää ja vähän naurattaakin joidenkin naisten tarve tehdä numeroa IKÄEROSTA, jos on kyse muutamasta hassusta vuodesta. Alle viiden vuoden "ikäerosta" numeron tekeminen on aina totaalisen naurettavaa ja naisen typerän näköiseksi saattavaa, mutta kyllä sellainen 5-7 vuoden ikäerostakin puhuminen on vähän koomista. 

Vierailija
80/86 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat molemmin puolin menopaussia. Näkyy hyvin kuvista. Miehellä edessä, naisella menossa tai takana. Kuroutuu umpeen jossain vaiheessa ainakin jos värjäävät hiukset samalla tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän