miehen tissuttelu on lähtenny todella pahasti käsistä. Kirjasin ylös viikon juomiset.
eli tässä viime lauantaista asti:
viime la: alkoton.
viime su: alkoton
maanantai: 5 nelos olutta.
tiistai:
7 nelos olutta.
keskiviikko:
pullo kossua (2dl) plus 5 keskiolutta.
torstai: ei mitään.
perjantai:
6 keskiolutta, 1 long drinki.
lauantai: ei mitään.
sunnuntai eli tänään ei mitään. Niin, kun näette, että alkottomia päiviä alkaa olla aika vähän. tätä on jatkunut viime kesästä asti. miehellä on aiemminkin ollut kosteita kausia. välillä on kokonaan raitis puoli vuotta jopa.
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normijuoppo, en puhuisi mistään tissuttelusta enää noilla määrillä.
7 olutta päivässä juoppo? 😂 Juopot juo kuule sen 30-40 olutta päivässä vuosia putkeen.
On olemassa alkoholisteja ja rappioalkoholisteja, mutta jälkimmäisten olemassaolo ei nollaa ensimmäisten ongelmaa. Sama kuin nauraisi ettei 150kg painava ole lihava, kun on olemassa 250 kiloisiakin.
Ei 30 olutta päivässä ole mitään rappioalkoholismia, ihan normaali duunari perjantai
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normijuoppo, en puhuisi mistään tissuttelusta enää noilla määrillä.
7 olutta päivässä juoppo? 😂 Juopot juo kuule sen 30-40 olutta päivässä vuosia putkeen.
Taattua alkoholistin puhetta. Alkoholistin juo vaikka käsidesiä. Alkoholistit juo enemmän. Alkoholistit ei käy töissä. 7 on vain tissuttelua. Enhän minä edes ole kännissä ja mitä muita tuttuja selityksiä. Koita vaikka sitä, mitä minun sisko ja äiti koitti, "mulla on se aika kuukaudesta, siksi mä olen näin humalassa." Tai "ei alkoholistilla ole näin kaunista kotia." Voi vehna sanon minä. Ei tuolla selittelyllä voi huijata ketään muuta kuin itseään.
T: Alkoholistit, joka juo joka viikko 6 annosta. Joskus toisena päivänä 8, jos ihan ryyppään kaksi päivää putkeen. Koskaan en silti selittele olevani mitään mu
6 annosta!😅 Voi hirveetä!😂
Vierailija kirjoitti:
Anna toisen juoda jos haluaa.
Tarkoitat siis, että ap:n pitää muuttaa pois kotoa lasten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toihan on ihan normimeininkiä.🤗
Juopolle ainakin; vetää kossupullon keskellä viikkoa?! Ei voi kovin vaativaa työtä ainakaan tehdä seuraavana päivänä jos nyt jotain työtä tekeetuskinpa.
2dl ei ole mikään pullo, jos vetäisi litran joka päivä, niin sitten voisi ehkä puhua alkoholismista.
Rattijuoppo n 30 vuotias nainen ajoi faijani auton ojaan, auto Paskana mutta faija säilyi onneksi hengissä tosin kylkiluut poikki. Keskellä vkoa rattijuopolla 2,5 % humala
juoppoja Suomessa riittää..liikenteeseenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on 😂
No ei todellakaan, ainakaan meillä. Kyllä tuossa jo alko-ongelma on vahvasti päällä. Meillä ei syljetä lasiin, enkä ole koskaan rajoittanut mieheni tai omaa juomistani, mutta talvisaikaan normi määrä mitä esim. miehellä menee on 1-2 olutta ehkä joka toinen viikko. Kesällä mökkeillään loma-aikaan ja siellä on mukava grillauksen kanssa ottaa punaviiniä tai olutta, mutta ei koskaan niin, että olisi varsinaisesti päihtynyt. Meillä alkoholi on seurustelu- tai ruokajuoma.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä muutama olunen menee helposti ihan janojuomana jos vaikka jotain pihahommia tms tekee, tai saunoo
Nelosta ei kyllä kukaan järkevä juo. Niin kitkerää että hyhhyh.
Vierailija kirjoitti:
Ei 7 oluesta tule edes pientä hiprakkaa, minun mies juo jotain 100 olutta viikossa eikä ole ikinä humalassa.
No vaikka ei olis niin onhan tuo jo aika rankkaa juomista.
Olet suhteessa alkoholistin kanssa. Suomessa on paljon alkoholisteja.
Vierailija kirjoitti:
Olet suhteessa alkoholistin kanssa. Suomessa on paljon alkoholisteja.
Järjetön määrä!
Tämä ketju on hyvä osoitus siitä kuinka puolusteleva ja välinpitämätön suhtautuminen joillakin on alkoholin suurkulutukseen. Ihan sairas asenne. Alkoholistin asenne.
Tuli sellainenkin mieleen, että ehkä yksi syy joidenkin suomalaisten ylipainoon on liiallinen alkoholin käyttö. Toki ihmisen pitäisi ensiksi itse ymmärtää juovansa liikaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on 😂
No ei todellakaan, ainakaan meillä. Kyllä tuossa jo alko-ongelma on vahvasti päällä. Meillä ei syljetä lasiin, enkä ole koskaan rajoittanut mieheni tai omaa juomistani, mutta talvisaikaan normi määrä mitä esim. miehellä menee on 1-2 olutta ehkä joka toinen viikko. Kesällä mökkeillään loma-aikaan ja siellä on mukava grillauksen kanssa ottaa punaviiniä tai olutta, mutta ei koskaan niin, että olisi varsinaisesti päihtynyt. Meillä alkoholi on seurustelu- tai ruokajuoma.
Kuulostaapa tylsältä. Oletteko jotain seniilejä vanhuksia?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen vielä tuohon lisänä perjantaisin ihan umpikännissä ja lauantaina otan loiventavaa
Vierailija kirjoitti:
Jännä, että viikonloppuisin selvänä, mikäs siihen on syy?
Tekee viikonlopputöitä?
Pidätkö kirjaa myös omasta ylensyönnistäsi, punkero?
Olenkohan minäkin tissuttelija? Perjantaina puolikas viski ja lauantaina se toinen puolikas, eli 0,75 l yhteensä.
Lisäksi lauantaina 1 saunaolut ja lasi punaviiniä.
Muut päivät ilman alkoholia
Vahditko oikeasti noin tarkkaan häntä? Miten edes ehdit ja jaksat? Onko sinulla mitään omaa elämää? Vaikutat aika pakkomielteiseltä miehesi suhteen. Ei ihme että tissuttelee, hermothan tossa menee kun toinen kyylää ja on ihan stalkkeri ja läheisriippuvainen.
Perus miehen juomat että kestää arkea, ÄLÄ SINÄ AKKA AINA MÄKÄTÄ!
Se että vaimo palstailee varmaan lopettaa miehen kännäämisen.