Olen otrovertti, kysyttävää?
Sinkin saatat olla otrovertti, jos...
Et lapsena koskaan halunnut kesäleireille.
Vietät aikaa mieluummin yksittäisten ystävien kanssa kuin juhlissa tai kaveriporukoissa.
Matkustat mieluummin yksin kuin ryhmässä.
Teet hiljaista vastarintaa sosiaalisia normeja ja perinteitä vastaan.
Lataudut, kun pääset ajattelemaan omia ajatuksiasi yksin. Ryhmäajattelu voi uuvuttaa sinua.
Olet autenttinen.
Kieltäydyt itsesi luokittelemisesta yhteen kategoriaan.
Olet intuitiivinen ja aistit helposti tunnetiloja, mutta muiden on vaikea lukea sinua.
Kommentit (41)
Onhan näitä aina ollut ja heistä on sanottu, että haluaa olla uniikki lumihiutale ja kuvittelee itsestään suuria. Oikeasti vain harva on Einstein. Ehkä vain tosiaan Einstein itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan nyt elämä. Eikö tuo ole ihan normaali ihminen.
Miksi kaikki pitää luokitella nykyään? Miksi ihan jokainen haluaa olla niin outo ja erilainen?
Eikä ole.
Olen uniikki.
Ja varmaan se "en ole niinkuin muut naiset ja olen aina tullut paremmin juttuun miesten kanssa"-nainen?
Se kuka kuitenkin suhtautuu ilkeästi niihin muihin naisiin mikä tulee uhmaamaan porukan dynamiikkaa vaan olemalla nainen ja nyt et olekaan enää ainoa nainen miesporukassa? Kun sehän on ihan tavallinen nainen etkä sä olet yhtään niinkuin se eikä kukaan ymmärrä?
Vierailija kirjoitti:
Olen ONTJ-A. O=otrovertti.
Ei jumpe 🤩
Nyt pitää MBTI uudistaa!!!!
Mikähän minusta tulee 🤔🤔 En ollut koskaan samaistunut täysin tyyppiini 😂😂😂😂😂 Enkä edes tiedä mikä olen 🤣🤣🤣👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
Mä olen koko ikäni ollut Mortti ja veljeni Vertti.
Kun näin uutisen tästä otroverttiydestä, ajattelinkin heti, kaukanko kestää, ennen kuin aletaan julkisestiu julistautua taas uudeksi *vertiksi.
Ei kauaa mennyt
Ambivertti on so last season.
Tuo on INTP-A, eikä tarvitse mitään omaa vertteilyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jumpe 🤩
Nyt pitää MBTI uudistaa!!!!
Mikähän minusta tulee 🤔🤔 En ollut koskaan samaistunut täysin tyyppiini 😂😂😂😂😂 Enkä edes tiedä mikä olen 🤣🤣🤣👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
No, kyllä olisikin syytä hieman modifioida MBTI:ta. Onhan se vähän vanhentunut, kun ei huomioi ambiverttejä eikä otrovertteja.
Vierailija kirjoitti:
Ketä se on ?
Gugeli gugeli guu
Gugeli gugeli gu gii
Gugeli gugeli guu
Gugeli gugeli guu
🥳🥳🥳🥳🥳👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻💖💖💖💖💖🌷🌷🌷🌷🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
Puolet noista täsmää kyllä, ja ainahan se on mukava kohdata ihmisiä, joiden kanssa tuntuu olevan yhteistä, tai saada sanoja asioille, jotka kuvaavat juttuja. Aloittaja, et ole saanut kauhean hyviä vastauksia tähän - ehkä kovin moni ei koe listan kuvaavan heitä - mutta toivottavasti kohtaat paljon ihmisiä, joista tulee hengenheimolaisia. :) Siis tietenkin sillä tavalla sopivasti, että saatte myös tilaa. Se osuus tuossa itsellenikin kolahti (olen totaali-yh, ja minulla on työn lisäksi erilaisia yhteistyöprojekteja ja taidetyötä), että rakastan omaa aikaa, tilaa ajatella, olla itsekseni. Tasapainottelen aina sen kanssa, että haluaisin nähdä ihania ihmisiä, joita elämässäni onneksi on paljon, mutta haluaisin toisaalta tehdä omia töitäni ilman minkäänlaisia velvotteita kehenkään muuhun. On aivan ihanaa, jos joskus ei tarvitse ajatella ketään muuta, vaan tehdä ihan mitä haluan, ja käyttää aika vaikka itsekseen.
Poikaystävä, joka olisi INTJ ja nimeltään Vertti 🥵
Kaikki täsmää ja ihmiset sanoo mun olevan outo mutta en koe itseäni mitenkään erikoisena. Oon vaan ihan normaali minä. Itseasiassa haluaisin vaan olla normaali.
Vierailija kirjoitti:
Olen Puppavertti 👴🏻👍🏻💖👹🥩🍺🧺
Siis Pervertti!
Vierailija kirjoitti:
Onhan näitä aina ollut ja heistä on sanottu, että haluaa olla uniikki lumihiutale ja kuvittelee itsestään suuria. Oikeasti vain harva on Einstein. Ehkä vain tosiaan Einstein itse.
Einsteinikään ei ollut Einstein vain koska oli Einstein vaan koska hänen toimintaansa evästi otroverttinen persoonallisuus. Onhan se armeliaampaa kenelle tahansa tietää että ei ole sopeutumaton aikaansaamaton taivaanrannanmaalari koska on laiska vaan koska on samaa sukua Einsteinin kanssa. Minulle tämä otroverttiys oli suuri löytö, helpotus.