Olen otrovertti, kysyttävää?
Sinkin saatat olla otrovertti, jos...
Et lapsena koskaan halunnut kesäleireille.
Vietät aikaa mieluummin yksittäisten ystävien kanssa kuin juhlissa tai kaveriporukoissa.
Matkustat mieluummin yksin kuin ryhmässä.
Teet hiljaista vastarintaa sosiaalisia normeja ja perinteitä vastaan.
Lataudut, kun pääset ajattelemaan omia ajatuksiasi yksin. Ryhmäajattelu voi uuvuttaa sinua.
Olet autenttinen.
Kieltäydyt itsesi luokittelemisesta yhteen kategoriaan.
Olet intuitiivinen ja aistit helposti tunnetiloja, mutta muiden on vaikea lukea sinua.
Kommentit (39)
Oon outrovertti. Poistun paikalta loppumusiikin saattelemana.
Koetko itsesi uniikiksi ja ainutkertaiseksi? Etkö ole ollenkaan kuin muut tytöt vaan uniikkiudessasi muiden yläpuolella? Koetko tarpeelliseksi luokitella itsesi erilaiseksi kuin muut? Olisiko kamalaa tulla luokitelluksi johonkin yleiseen kategoriaan? Käytätkö aikaa siihen, että keksit uusia termejä jotka kuvaavat juuri sinua? Saatat olla tietämättäsi tollovertti.
Vierailija kirjoitti:
Oon outrovertti. Poistun paikalta loppumusiikin saattelemana.
Putrovertti poistuu paikalta ankean itkuvirren saattelemana.
Perinteinen vastarannanvertti se on.
Punttivertti osallistuu vain salilla.
Vierailija kirjoitti:
Jos on ambi-otro?
Amphibio-otro: on ihmisten joukossa kuin kala veneessä.
Vierailija kirjoitti:
Jos on ambi-otro?
Bambi-otro: ihmisten kanssa ketterä kuin Bambi jäällä.
Albert Einstein oli kuulemma otrovertti. Otrovertti ajattelee usein ns. laatikon ulkopuolelta, ja täten tuntee itsensä usein ulkopuoliseksi.
Keksitään kaikille oma verttiys. Minä voisin olla naturevertti, kun tykkään luonnosta. Ihan sama onko seuraa vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Keksitään kaikille oma verttiys. Minä voisin olla naturevertti, kun tykkään luonnosta. Ihan sama onko seuraa vai ei.
Minä olen morttivertti. Kuin oma itseni mutta joku muu.
Vierailija kirjoitti:
Koetko itsesi uniikiksi ja ainutkertaiseksi? Etkö ole ollenkaan kuin muut tytöt vaan uniikkiudessasi muiden yläpuolella? Koetko tarpeelliseksi luokitella itsesi erilaiseksi kuin muut? Olisiko kamalaa tulla luokitelluksi johonkin yleiseen kategoriaan? Käytätkö aikaa siihen, että keksit uusia termejä jotka kuvaavat juuri sinua? Saatat olla tietämättäsi tollovertti.
Olen 4w5 INFP-T demiseksuaali horoskooppilta rapu, jolla nouseva vesimies, very tyyppi A
Olen INTJ-T eli älyisä mästermäind 🧐
Minä olen se the Vertti. Teidän kuninkaanne.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen se the Vertti. Teidän kuninkaanne.
Minä olen Mortti. Jumalasi.
Vierailija kirjoitti:
Voihan nyt elämä. Eikö tuo ole ihan normaali ihminen.
Miksi kaikki pitää luokitella nykyään? Miksi ihan jokainen haluaa olla niin outo ja erilainen?
Eikä ole.
Olen uniikki.
Vierailija kirjoitti:
Olen INTJ-T eli älyisä mästermäind 🧐
INTJ-T = Kuinka kertoa olevansa hikikomero kertomatta olevansa hikikomero.
Voihan nyt elämä. Eikö tuo ole ihan normaali ihminen.
Miksi kaikki pitää luokitella nykyään? Miksi ihan jokainen haluaa olla niin outo ja erilainen?