Elokuvateatterin hintoihin suhtautuminen
Perheen kanssa hintalappu karkaa mielestäni liian korkealle, kun laskee mukaan pysäköintimaksut ja syötävät.
Kommentit (7)
En ole jaksanut salakuljettaa. Menen leffaan ainoastaan työpaikan virkistysedulla, jolloin rahaa ei kulu kuin herkkuihin joita niitäkin ostan varsin vähän. Raaskin maksaa pienestä karkkipussista ihan Finnkinon hintojakin.
Joihinkin leffateattereihin en osta herkkuja ollenkaan, missä rapinaan suhtaudutaan nyrpeämmin (Kino Regina esim)
Vierailija kirjoitti:
Omat karkit mukana. Tuleepa lisäjännitystä ja taistelen samalla riistoa vastaan.
Voisin maksaa karkeista, limusta ja poppareista, mutta että vesikin maksaa saman verran kuin limu, niin se ketuttaa siinä määrin, että tekee mieli pistää hanttiin ja hankkia purtavatkin muualta.
En ymmärrä niitä, joilla on pakonomainen tarve syödä ja rapistella leffan aikana. Eikö sitä voi syödä etukäteen tai leffan jälkeen? Itse ainakin keskityn leffaan enkä karkkien syömiseen.
Olen suhtautunut siten, että pitäkööt tunkkinsa. En ole moneen vuoteen käynyt elokuvissa.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä niitä, joilla on pakonomainen tarve syödä ja rapistella leffan aikana. Eikö sitä voi syödä etukäteen tai leffan jälkeen? Itse ainakin keskityn leffaan enkä karkkien syömiseen.
En taas ymmärrä niitä aikuisia ihmisiä, jotka selaavat kännykkää ja juttelevat leffan aikana, vaikka nimenomaan ennen elokuvaa kehoitetaan, että niin ei saa toimia ja tulee ottaa huomioon muut ihmiset.
Itse käyn pienemmässä elokuvateatterissa, jossa on oikein lappu laitettu, että saa tuoda omat herkut mukaan (varmaan moni kysynyt Finnkinon kiellon takia). Heillä muutenkin halvemmat hinnat ja sen takia maksan mielelläni heille herkuista. Finnkinoon salakuljetan, se lippukin maksaa niin järkyttävästi että ei ole varaa heidän herkkuihin!
Omat karkit mukana. Tuleepa lisäjännitystä ja taistelen samalla riistoa vastaan.