Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen niin kateellinen teille pariskunnille joilla seksiä

Vierailija
04.10.2025 |

Ihan kauheaa miten ihmisen elämä voikin pyöriä semmoisen asia ympärillä mistä on puute, eli minun tapauksessani seksistä.

N55

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä teidän ongelmanne juontuu ja onko tilanne jatkunut jo pitkäänkin?.

Vierailija
2/9 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Olemme  ns komea pari mutta  vaimo on haluton. Joskus saa säälistä mutta se ei paljpn mieltä lämmitä

Naisen kosketuksen puute jäytää koko ajan. M55

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama meillä. Ymmärrän hyvin. Mutta no, lopulta oon joutunut sen hakee muualta. Ei auta. N38 

Vierailija
4/9 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariskuntana me yritetään panostaa omaan liittoon eikä olla hakemassa muualta seksiä.

Vierailija
5/9 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista seksiä sä kaipaisit mieheltäsi ja kuinka seksin puute tuntuu sinussa; henkisellä vai fyysisellä tasolla vai molemmissa. t: M 56 v

Vierailija
6/9 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en olisi tuntenut itseäni fyysisesti ja henkisesti halutuksi olisin lähtenyt sen loppuessa suhteesta heti. Itselleni kynnyskysymys parisuhteessa. Onneksi ollut vaimollekin, joten molemmat panostettu parisuhdeseksiin ja muutenkin pitääksemme toisemme. Peli ollut ja keskusteltu alussa jo selväksi ja molemmat tiedetty mitä seksittömyys merkitsisi. Sekin keskusteltiin vaimon pyynnöstä, että jos kotona on riittävästi seksiä ei saa käydä vieraissa. Tämä oli vaimoltakin samalla lupaus ja vaatimus, joka kyllä sopi minullekin. On pitänyt kohta 50 vuotta. 

Vierailija
7/9 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitoin mallin mitoissa olevan ja kauniin, mutta haluttoman kiertoon viime vuonna. Nykyinen on tavallisen terveen naisen mitoissa (67/166) ja halut on tallella eikä estojakaan löydy.

Veikkasin haluttomuuden syyksi nimenomaan tuota mallitaustan ruokavaliota.

Vierailija
8/9 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaista seksiä sä kaipaisit mieheltäsi ja kuinka seksin puute tuntuu sinussa; henkisellä vai fyysisellä tasolla vai molemmissa. t: M 56 v

Ihan perusseksi riittäisi minulle, missä kumpikin olisimme aktiivisesti mukana tekemässä toisillemme nautinnollisia asioita. Puute tuntuu ehkä enempi henkisellä tasolla kun tietysti voin tyydyttää itseni mutta ei se kyllä korvaa seksiä toisen ihmisen kanssa.

Ap

Vierailija
9/9 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ehkä perinteinen tarina jonka tajuamiseen meni varmaan vuoskymmen. Eli ei kohtaamista henkisellä tasolla ensimmäinen ongelma. Välillä liitossa aikoja kun parempi yhteys ja seksiä pari kertaa kuussa. Jos heikko yhteys niin 2 kertaa vuodessa. Molemmat masturboi. Myös nainen vaikka sanoo ettei haluja ole. Tiedän et tekee sitä. Kolmas syy on se ettei saada seksistä sitä mitä halutaan. Ehkä syy siihen et mieluummin masturboi. Tämän olen ymmärtänyt vasta ihan hiljattain. Tässä liitossa ei tule koskaan enää olemaan paljon seksiä mut muuten hyvä. Alussa oli 2-3 kertaa viikossa ja alkoi vähenee noin 5-7 vuoden kohdalla. Jos pääsisi tilanteeseen että se olisi hyvää ja sitä olisi tasaisesti vaikkei määrällisesti paljon. Olisi hienoa.