Onko palstalla sikarinpolttajia? Kuinka monta menee ja miten usein?
Entä missä tilanteissa poltat sikarin? Juhlissa vai peräti arkenakin?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Kas kun ei ole vielä keksitty e-sikareita.
On niitä ollut jo aika pitkään markkinoilla
Vierailija kirjoitti:
Sikari on miehelle k y r v ä n jatke.
Me ollaan av-mammoja.
Kerran, joskus parikin, kuussa, hyvässä seurassa illallisen jälkeen. Virosta haen, saa hyvää laatua puoleen hintaan. Merkit on niitä kalleimpia eli ei alle kympin sikareita minulle, kiitos!
Eka kerta oli sanalla sanoen kaamea kokemus kun tuntui että suu hajoaa mutta tokalla kerralla homma pelittikin sitten jo kunnolla. Välissä kului aikaa muutama vuosi. Rajoitan silti tupruttelun juhliin mikä tarkoittaa minulla noin kerran kuukaudessa.
Sikari sopii miehelle, mutta ei naiselle. Piste.
Vierailija kirjoitti:
Saunapäivinä eli keskiviikkoisin ja lauantaisin.
Poltatko sikaria saunassa?
Vierailija kirjoitti:
TE KUOLETTE KAIKKI SYÖPÄÄN!!!
Onko se sulta pois?
Vierailija kirjoitti:
Olet sovinisti.
Sikarit jäivät sen jälkeen kun polttaminen kiellettiin ravintoloissa.
Vierailija kirjoitti:
Et oo näköjään koskaan sovittanut.
t. Bill.
Vierailija kirjoitti:
Sikari on miehelle k y r v ä n jatke.
Ja mikä se on naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Eka kerta oli sanalla sanoen kaamea kokemus kun tuntui että suu hajoaa mutta tokalla kerralla homma pelittikin sitten jo kunnolla. Välissä kului aikaa muutama vuosi. Rajoitan silti tupruttelun juhliin mikä tarkoittaa minulla noin kerran kuukaudessa.
Kaikkeen tottuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopetin. Kaapit täynnä siggejä. Tarjoan bileissä.
Miksi lopetit?
Hyvä kysymys. Toistuva tulehdus hengityselimissä ja se valtava nikotiiniryöppy, joka alkoi orjuuttamaan. En lisäksi halunnut polttaa sisällä kotona, niin Suomessa olisi vaatinut talvella pakkasessa polttamista. Yritin etsiä täällä pohjoisessa jonkinlaista sikaarikerhoa ja etsin edelleen mutta ei ole löytynyt. Ravintoloissa polttaminen loppui, joten tässä ollaan. Olen muuttamassa loppuvuosiksi ulkomaille, joten sikaarit seuraa mukana ja siellä ei tarvitse himmailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopetin. Kaapit täynnä siggejä. Tarjoan bileissä.
Miksi lopetit?
Hyvä kysymys. Toistuva tulehdus hengityselimissä ja se valtava nikotiiniryöppy, joka alkoi orjuuttamaan. En lisäksi halunnut polttaa sisällä kotona, niin Suomessa olisi vaatinut talvella pakkasessa polttamista. Yritin etsiä täällä pohjoisessa jonkinlaista sikaarikerhoa ja etsin edelleen mutta ei ole löytynyt. Ravintoloissa polttaminen loppui, joten tässä ollaan. Olen muuttamassa loppuvuosiksi ulkomaille, joten sikaarit seuraa mukana ja siellä ei tarvitse himmailla.
Kiitos vastauksestasi! (sama)
Vierailija kirjoitti:
Onko sikari sama kun tamppooni?
On sillä erotuksella että vielä huonompi vaihtoehto, en tajua noita poskisavujen pössyttelijöitä.Mikä on sikarin käyttöohje?
Vierailija kirjoitti:
Minä soitan Ohisalolle!
No soita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sikari sama kun tamppooni?
On sillä erotuksella että vielä huonompi vaihtoehto, en tajua noita poskisavujen pössyttelijöitä.Mikä on sikarin käyttöohje?
Sikaari on elämän nautintoja, joka on historiallisestikin kulkenut monen merkkihenkilön mukana sotien ja rauhan aikojen läpi. En nykyään polta mutta aiemmin poltin ja se oli niitä elämän hienoja hetkiä. Palaan harrastukseen kunhan saan muutettua hieman lämpimämpään maahan.
Kaikilla meillä on kuule rajoitteita.