Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies repii aina ne hedelmäpussit keskeltä auki kun ei jaksa avata solmua

Vierailija
04.10.2025 |

Joka on niin löysällä, että ei paljoa tarvitsisi taiteilla. Sama asia mitä pussissa on, hedelmiä, vihanneksia, pullia, piirakoita, mitä ikinä, jos mies haluaa ottaa pussista, hän repii sen kahtia. Mikään neuvominen tai kehoittaminen tai edes pyytäminen auta. Muilla vastaavaa? Ärsyttää.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako Mies muuten yhtään mitään nykyään?

Vierailija
22/40 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen teille kaikille jotain vihanhallintaterapiaa jos jonkun tuntemattoman kirjoittajan miehen pussinrepimistaipumus saa teissä kaikissa tuollaiset läskiraivarit aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän pusseja muovin keräykseen. Roskis säilyy puhtaana.

Vierailija
24/40 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin teen minäkin.

N 55v

Vierailija
25/40 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen teille kaikille jotain vihanhallintaterapiaa jos jonkun tuntemattoman kirjoittajan miehen pussinrepimistaipumus saa teissä kaikissa tuollaiset läskiraivarit aikaan.

Ap täällä on saanut ne haukut osakseen, ei se sen yksinkertainen mies, ihme kyllä.

Vierailija
26/40 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän aina saksia. Tulee siisti lopputulos.

Vierailija
27/40 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä on saanut ne haukut osakseen, ei se sen yksinkertainen mies, ihme kyllä.

Taattua av laatua.

Vierailija
28/40 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kestopusseja. Näin meillä päästiin ongelmasta. 

Vierailija
29/40 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en solmi pusseja, joihin laitan hedelmiä kaupassa kuin ihan joskus, kun on tullut liian pieni pussi, jossa ei solmimatta pysy. Aina on siis omat pussit mukana. Solmuja en jaksa näpertää auki, leikkaan saksilla

Vierailija
30/40 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa sellainen kuin vetosolmu tai jotain vastaavaa. Nykäisen läpi tekemättä varsinaista solmua ja käytän pussit biojätesangossa.

Vierailija
31/40 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin sä sitä pussia säästät?

Ottaa yhden pullan 5 kappaleen pussista niin ne neljä kuivuu, tollo.

ei ap.

Vierailija
32/40 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä raivarit? Onko sun mielestä jokainen kommentti raivari?

Jos lukisit oman kommenttisi, niin voisit vaikka tajuta, että sä tarviit terapiaa.

Vierailija
33/40 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hän avaa kiivipussin? Ei mun mies kyllä mitään kiivejä syö saati muitakaan hedelmiä, ihan saa olla pussit rauhassa.

Toki niitä pasteijoita ja piirakoita, taitaa hänkin ihan repiä pussit.

Vierailija
34/40 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ärsyttävää. Mun mies jättää lirkan sinne tänne niin ei tarvitse korjata pois. Lasipurkkien kanssa sama homma. Saan sitten korjata hänen jälkiään.

Vierailija
35/40 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia sikoja ne miehet sitten on kun äitinsä helmoista muuttavat suoraan vaimon/naisystävän passattavaksi ja paapottavaksi. Äiti korjannut jäljet kotona niin olettavat reppanat että vaimo jatkaa samaa rataa.

Vierailija
36/40 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli ennen repijämies. Kaikki pakkaukset piti kiskoa tuhannen päreiksi eikä vienyt niitä ikinä itse roskiin. Nykyään olen perussiistin ja asennevammattoman miehen kanssa, paljon parempi.

Vierailija
37/40 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan se kätevä että ne kiiwit voi olla siinä pussissa, eikä niin että kun yrittää itse seuraavan kerran ottaa pussin jääkaapista niin kiiwit vierii reiästä lattialle ja tyhjä risa pussi jää kouraan.

Mitä ne kiivit siellä jääkaapissa tekee?

No tätä jäin hämmästelemään minäkin. En ikinä pidä hedelmiä jääkaapissa, enkä ainakaan siinä kaupan pussissa. Homehtuvat nopeasti. Revin kaikki pussit auki heti paikalla kun kotiin tulen ja pussit ovat meillä biojätettä, ei niitä voi käyttää uudelleen kun ovat niin ohuita ja outoja, jostain maissista tehty ne pussit. Paljonko Suomessa maksaa kiiwit kilolta ja mistä tulevat, ehkä Perusta?

Vierailija
38/40 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetosolmu. Helppo tehdä ja jopa helpompi avata kuin repiä.

Vierailija
39/40 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan se kätevä että ne kiiwit voi olla siinä pussissa, eikä niin että kun yrittää itse seuraavan kerran ottaa pussin jääkaapista niin kiiwit vierii reiästä lattialle ja tyhjä risa pussi jää kouraan.

Mitä ne kiivit siellä jääkaapissa tekee?

No tätä jäin hämmästelemään minäkin. En ikinä pidä hedelmiä jääkaapissa, enkä ainakaan siinä kaupan pussissa. Homehtuvat nopeasti. Revin kaikki pussit auki heti paikalla kun kotiin tulen ja pussit ovat meillä biojätettä, ei niitä voi käyttää uudelleen kun ovat niin ohuita ja outoja, jostain maissista tehty ne pussit. Paljonko Suomessa maksaa kiiwit kilolta ja mistä tulevat, ehkä Perusta?

Sinä se osaat keskittyä olennaiseen.  Jonkun randomvastaajan esimerkkinä käyttämäänsä hedelmää. 

Vierailija
40/40 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan hedelmät aina tavalliseen hedelmäpussiin, ne biopussit hajoaa jo avattaessa tai viimeistään kotiin päästyä. Niille en keksi jatkokäyttöä. Muovisia hedelmäpusseja käytän mm. vessan pikkuroskiksessa, lisäsuojana eväille, jos on vaarana että rasia fuskaa.

Lasten vauva-aikoina kääräisin vaipan aina hedelmäpussiin ja sitten vasta roskikseen. (Maapallon pelastamiseen ei vaikuta, koska vaipat tuhoaa joka tapauksessa maailman....)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi