Mies repii aina ne hedelmäpussit keskeltä auki kun ei jaksa avata solmua
Joka on niin löysällä, että ei paljoa tarvitsisi taiteilla. Sama asia mitä pussissa on, hedelmiä, vihanneksia, pullia, piirakoita, mitä ikinä, jos mies haluaa ottaa pussista, hän repii sen kahtia. Mikään neuvominen tai kehoittaminen tai edes pyytäminen auta. Muilla vastaavaa? Ärsyttää.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Mihin sä sitä pussia säästät?
No onhan se kätevä että ne kiiwit voi olla siinä pussissa, eikä niin että kun yrittää itse seuraavan kerran ottaa pussin jääkaapista niin kiiwit vierii reiästä lattialle ja tyhjä risa pussi jää kouraan.
En voi ymmärtää ihmisiä jotka avaa ne solmut.
Repiikö leipäpussinkin keskeltä auki?
Tiedätkin varmaan miten kyseisen sorkkaeläinnisäkkään kanssa tulee toimia?
Nyt on taas ensimmäisen maailman ongelmia. Ei kai se auta kuin erota, jos on noin vittumainen ukko. Uutta kattelemaan, mutta muista eka treffeillä kertoa, että hedelmäpussit avataan solmusta, eikä revitä kyljestä auki.
Hedelmä pussit revin heti auki, kun kotiin pääsen. Ei ne kaupassakaan haudu/homehdu pussissa. Se pussi on vain kuljettamista varten. M40
Ärsyttävä tapa repiä ne. Ehkä kannattais avata kaikki valmiiks sille lapselles kun ei itsellä motoriikka riitä.
Mihin asiaan se pussi pitäisi säilyttää ehjänä? Ja jos apllä tämä murhe vain jatkuu ja jatkuu,miksei AP osta kestohedelmäpusseja? Onneksi vain tämä murhe, eikä vaikka et keittiönpöydät murusia täynnä ja WC istuin ylhäällä ja lavuaari täynnä hammastahnaa ja sheivattuja partakarvoja. Pääset vähällä.
Vierailija kirjoitti:
Mä tarviin ainakin niitä esim. kun putsaan kissojen hiekkalaatikoita ja bioämpäriin laitan hedelmäpussin ja sen sisään paperipussin. Ja ettei kukaan älähdä, niin hedelmäpussi päätyy muovikeräykseen ei biojätteeseen.
Jos mun mies alkaisi tästä tavasta minulle jäkättämään niin nauraisin päin naamaa. Ihan oikeasti eikö sinulla todellakaan ole elämässä mitään muuta, kuin miettiä pusseja. Onneksi hän ei jäkätä asiasta. Elämä nyt sentään noin vakavaa voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Meillä käytetyt hedelmäpussit siirtyvät roskapusseiksi. Kun jätteet lajitellaan, sekajätettä tulee erittäin vähän.
Paperipussi tai siirrät ne kotona pussista kulhoon ja siinä jääkaappiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan se kätevä että ne kiiwit voi olla siinä pussissa, eikä niin että kun yrittää itse seuraavan kerran ottaa pussin jääkaapista niin kiiwit vierii reiästä lattialle ja tyhjä risa pussi jää kouraan.
Mitä ne kiivit siellä jääkaapissa tekee?
Jos et halua jättää sitä sikaa niin kun olet tuonut pussillisen hedelmiä kotiin avaa se solmu. Sitten miehen ei tarvitse repiä pussia.