Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsinkiä uhkaa konkurssi, yli 60 vuotiaiden määrä kaksinkertaistuu vuoteen 2040 mennessä

Vierailija
04.10.2025 |

Mites asunnot, terveydenhoito, julkinen liikenne ja muut on viritetty tulevalle rollaattorikansalle?

Näistä asioista ei puhuta kun kanssa sumutetaan tyhmällä ulkomaalaiskeskustelulla ja hölynpölyllä 

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä hätäile, tulee sinne 14 vuotiaita partasuita lisää enempi. Keski-ikä laskee.

Onneksi et ymmärrä lukemaasi etkä näköjään tätä asiakaan

Vierailija
22/56 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Afgaanit korjaa tilanteen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan eläkeläinen jäisi Helsinkiin?

Miksi ei? Helsingissä on kaikki. 

Koska asumistukia leikataan lisää, joka onkin täysin oikein.  Jokainen asuu siellä missä on vara asua.

No minulla on työeläke, en tarvitse asumistukea. Kai sinä ymmärrät että kaikki ei elä tuilla vaan tehdyllä työllä ja siitä kertyneellä eläkkeellä?

Kai sinä ymmärrät että yli 200 000 eläkeläistä saa asumistukea?

Puhutko nyt vuodesta 2025 vai 2045?

Joka tapauksessa minä en tule asumistukien varaan heittäytymään vaan teen töitä sen verran että eläke on kohtuullinen.

Nimim. eläkkeelle 2042 ja säästöjäkin on.

Vierailija
24/56 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtio ei päästä Helsinkiä konkurssiin eikä valtio voi mennä konkurssiin. 

Suomen valtio on jo DeFacto konkurssissa.

Vierailija
25/56 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska asumistukia leikataan lisää, joka onkin täysin oikein.  Jokainen asuu siellä missä on vara asua.

No minulla on työeläke, en tarvitse asumistukea. Kai sinä ymmärrät että kaikki ei elä tuilla vaan tehdyllä työllä ja siitä kertyneellä eläkkeellä?

Täysin ymmärrän.  Sinä(kin) varmaan asut missä on vara asua.  Kuten vielä onneksi iso osa, mutta tuen saajat eivät ole vähenemään päin.  Halvempiakin paikkoja löytyy ja tunnen ikänsä Helsingissä asuneita jotka muuttanut pois kun jäänyt eläkkeelle.

Vierailija
26/56 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tulee kyllä ihan raivohullu eläkeläinen jos tästä oravanpyörästä koskaan pois pääsen. Vielä 15 vuotta. Tulen todennäköisesti olemaan täysin armoton nuoria sukupolvia kohtaan ja hyvin itsekäs oman työeläkkeeni kanssa. Tavallaan ymmärrän näitä nykyisiä pöhättyneitä buumereita hyvinkin, vaikka ne vttuilee koko ajan. Olen aikanaan itse ihan samanlainen, tosin armottomampi. No mercy. Menkää töihin, tuet pois ja eläke ON MUN.

Vierailija
27/56 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö niitä ulkkareita haalita tänne juurikin sen takia, että vanhukset saavat hoitoa silloinkin, ap?

Ei ne ulkkarit Suomeen tule kun sama tilanne on muissakin EU-maissa. Siellä heillä on paremmat olot elää kuin jossain Konkkasuomessa

Vierailija
28/56 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä hätäile, tulee sinne 14 vuotiaita partasuita lisää enempi. Keski-ikä laskee.

Helsingistä löytyy hyvin miljoonakoteja kotimajoitukseen näille poloisille

Vierailija
29/56 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sinä ymmärrät että yli 200 000 eläkeläistä saa asumistukea?

Puhutko nyt vuodesta 2025 vai 2045?

Joka tapauksessa minä en tule asumistukien varaan heittäytymään vaan teen töitä sen verran että eläke on kohtuullinen.

<

Vuodesta 2025, vuonna 2040 eläkeläisen asumistuen saajien määrä räjähtää. Sinä teet töitä niin kauan kuin työnantaja sinua viitsii katsella. Et päätä siitä itse.

Vierailija
30/56 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ainakin mun tuntemat vanhukset maksaa veroja ja ostelee paljon palveluita eli pitää taloutta yllä. 

Vierailija
31/56 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinkiä uhkaa konkurssi koska rahat käytetään aivan ihmeellisiin rakennusprojekteihin, eikä laiteta säästöön tai sijoituksiin korkoa kasvamaan tulevia ikääntyneiden tarpeita varten.

Vierailija
32/56 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tulee kyllä ihan raivohullu eläkeläinen jos tästä oravanpyörästä koskaan pois pääsen. Vielä 15 vuotta. Tulen todennäköisesti olemaan täysin armoton nuoria sukupolvia kohtaan ja hyvin itsekäs oman työeläkkeeni kanssa. Tavallaan ymmärrän näitä nykyisiä pöhättyneitä buumereita hyvinkin, vaikka ne vttuilee koko ajan. Olen aikanaan itse ihan samanlainen, tosin armottomampi. No mercy. Menkää töihin, tuet pois ja eläke ON MUN.

Niin. Jos maksajia sille eläkkeelle löytyy. Sen hetkisiltä työssäkäyviltähän ne rahat otetaan. 

Vierailija
33/56 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konkurssi uhkaa myös, jos hyvät veronmaksajat muuttaa muualle. Siksi ei kannata liikaa tiivistää rakentamista pientaloalueilla. Kyllähän Helsinki niitä rikkaitakin tarvitsee. 

Vierailija
34/56 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän tyäeläkeläiset tuo tuloja kaupunkiin. Toisin on työttömät joista ei ole kuin menoja.

Vierailija
35/56 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtio ei päästä Helsinkiä konkurssiin eikä valtio voi mennä konkurssiin. 

Suomen valtio on jo DeFacto konkurssissa.

Niinpä mutta silti höpetöt vihervasurit ja demarit haluaisivat nostaa kehitusavunmäärää ja maaha..nmuuttoa ja puolustaa rahan jakamista eu:lle. Ay-liike, demarit ja vihetvasemmisto lakkoineen ovat suurin syyllinen Suomen ahdinkoon.

Vierailija
36/56 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Konkurssi uhkaa myös, jos hyvät veronmaksajat muuttaa muualle. Siksi ei kannata liikaa tiivistää rakentamista pientaloalueilla. Kyllähän Helsinki niitä rikkaitakin tarvitsee. 

Idioottipuolue vihreät ovat pilanneet ja näivettäneet Helsingin keskistan, kaavoitusta, liiketoimintaa, pysäköintiä ja julkista liikennettä myöten.

Vierailija
37/56 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska palvelut, toisin kuin siellä paskapitäjässä jossa sinä asut. Kuka sinne haluaa lähteä kun mitään palveluja ei ole.

Alla skriver om tjänster, men vad är de? I kort är tjänsterna alla sådana, att du tittar på eller njuter av det som någon annan gör eller har gjort. Dessa tjänster  är genomgående väldigt passiverande.

Vierailija
38/56 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asumistukia? Eiköhän eläkeläiset ole maksaneet asuntonsa moneen kertaan.

Vierailija
39/56 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö niitä ulkkareita haalita tänne juurikin sen takia, että vanhukset saavat hoitoa silloinkin, ap?

Ne ovat juuri ne, jotka kaksinkertaistavat 60v määrän.....vai luuletteko, että he yhä 2040 ovat 45v?

Vierailija
40/56 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä boomerit on eläneet koko elämänsä hemmetin itsekästä elämää. Jotenkin mätä koko sukupolvi. Voivat kustantaa ihan itse vanhuutensa. 

Mitä nämä boomerit 0ikein on, välillä kun ne ovat sota-aikana syntyneitä, välillä 80-luvulla syntyneitä???? Joskus taas itsekkäästi eläneitä ja nehän ovat syntyneet vasta 2000 jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan