Helsinkiä uhkaa konkurssi, yli 60 vuotiaiden määrä kaksinkertaistuu vuoteen 2040 mennessä
Mites asunnot, terveydenhoito, julkinen liikenne ja muut on viritetty tulevalle rollaattorikansalle?
Näistä asioista ei puhuta kun kanssa sumutetaan tyhmällä ulkomaalaiskeskustelulla ja hölynpölyllä
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan eläkeläinen jäisi Helsinkiin?
Miksi ei? Helsingissä on kaikki.
Koska asumistukia leikataan lisää, joka onkin täysin oikein. Jokainen asuu siellä missä on vara asua.
No minulla on työeläke, en tarvitse asumistukea. Kai sinä ymmärrät että kaikki ei elä tuilla vaan tehdyllä työllä ja siitä kertyneellä eläkkeellä?
Sunkin eläkkeesi maksaa kyllä pääosin nykyiset työtä tekevät. Itse et ole siitä maksanut kuin pienen osan.
Näin se on aina mennyt eikä ole valitettu .
Ennen eläkeläisiä oli 700 000, joista melkein kaikki pieneläkeläisiä. Nyt määrä on 1 700 000 ja osalla ihan muhkeat eläkkeet. On maksutaakassa jonkinlainen ero (joka saattaa EHKÄ vaikuttaa ns.valituksen määrään).
Vierailija kirjoitti:
Nämä boomerit on eläneet koko elämänsä hemmetin itsekästä elämää. Jotenkin mätä koko sukupolvi. Voivat kustantaa ihan itse vanhuutensa.
Toisaalta he ovat kustantaneet vanhempiensa, omansa ja lastensa elämän jo.
Eipä ole kovin älykästä porukkaa täällä, joka hoksaisi että eläkeiän nostaminen on ratkaisu tähän. Tulevaisuudessa ne Helsingin yli 60-vuotiaat on töissä.