Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei pissalle voi mennä heti kun on pissahätä, vaan pitää odottaa niin kauan et sattuu?

Vierailija
04.10.2025 |

Ja vaik mielummin tehdä tällänen aloitus ja pohtii asiaa ku vois vaan mennä sinne pissalle.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen miltei päivittäin tätä samaa.... Teen kotitöitä ja ruokaa yms ja jossain kohtaa huomaan pomppivani jalat ristissä nytkytellen kun on niin karmea hätä enkä siltikään mene vielä vaan sitten kun tuntuu että pissa tulee väkisin... Eihä siinä menis edes kauaa kun menisi heti ja istuis alas ja suhauttais pissat pois mutta jostain syystä vaan pidättelen.. 

Vierailija
2/47 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adhd syynä. Ei ole normaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lähipiirissäni seitsemän naista, joita kysyin ystävikseni - heistä kolmella on suuria mielenterveyden ongelmia

Vierailija
4/47 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tykkää kun ollaan lenkillä metsässä ja pissaan höyryävää pissaa sen kädelle

Vierailija
5/47 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on lähipiirissäni seitsemän naista, joita kysyin ystävikseni - heistä kolmella on suuria mielenterveyden ongelmia

Autismin ja adhd:n komorbiditeetti on mielenterveysongelmat.

Vierailija
6/47 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tykkää kun ollaan lenkillä metsässä ja pissaan höyryävää pissaa sen kädelle

Mikä sinun ongelmasi on?

Vierailija
7/47 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autismin ja adhd:n komorbiditeetti on mielenterveysongelmat.

Autismikirjon häiriöön (autism spectrum disorder, ASD) liittyy suurentunut älyllisen kehitysvammaisuuden todennäköisyys. Tällä hetkellä noin 33 %:lla ASD-henkilöistä arvioidaan olevan myös kehitysvamma.

Yhdellä kolmesta autistista ÄO alle 70

https://www.kaypahoito.fi/nix03166

Jos 33 % ryhmästä on ÄO:n alle 70, niin ryhmän keskimääräinen ÄO olisi noin 76 (olettaen normaalijakauma ja samanlainen keskihajonta kuin väestöllä).

###

Aiemmin kehitysvammaisten osuudeksi autisteista tosin on arvioitu jopa 45-70 %  (ÄO alle 70)

Vierailija
8/47 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinun ongelmasi on?

Piss piss piss piss piiisss

Vierailija
9/47 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinun ongelmasi on?

Piss piss piss piss piiisss

You are pissing people off...

Vierailija
10/47 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä kun tulen kotiin on ihan kauhea hätä koska tykkään käydä pissalla vain kotona istua ja rentoutua rauhassa pissaamaan joten joskus hätä meinaa yltyä niin kovaksi että lukuisia kertoja meinannut pikkarit kastua mutta vielä olen nipinnapin aina ehtinyt

Vierailija
11/47 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka päivä kun tulen kotiin on ihan kauhea hätä koska tykkään käydä pissalla vain kotona istua ja rentoutua rauhassa pissaamaan joten joskus hätä meinaa yltyä niin kovaksi että lukuisia kertoja meinannut pikkarit kastua mutta vielä olen nipinnapin aina ehtinyt

🤤

Vierailija
12/47 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piss inside My Turku

Vierailija
13/47 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsenlapsi sanoi joskus 5 -vuotiaana että kumma kun pystyy pidättämään kunnes  pääsee vessan ovelle, ei enää pysty. Saattoi tulla tippa housuun.

Siitä on vuosia mutta nyt boomerina meinaa käydä samalla tapaa.  Parempi  olla pidättämättä.

Vierailija
14/47 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tykkää kun ollaan lenkillä metsässä ja pissaan höyryävää pissaa sen kädelle... mmm ihan normia, mutta entä p.scaa

Vierailija
15/47 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meen kyllä heti ensimmäisestä pissahädän merkistä.

Käynkin kusella vähän väliä.

Tuommoinen ap:n kuvailema kusihätä mulle tulee ehkä kerran kahdessa vuodessa ja siinäkin syynä silloin, etten esim. pääse vessaan, kun olen sellaisessa tilanteessa.

Vihaan kusihädän tunnetta, joskus jopa käyn pissalla vaikkei edes kuseta.

Vierailija
16/47 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinne kannata sännätä, kun pikkuilmoitus nousee tietoisuuteen. Ja jos ei ole olosuhteista riippuvaista, että on kipua tuottava järjetön hätä, ennenkuin menee, niin sitten ollaan jo mielenterveysepästabiliteetin alueella. Ensimmäinen siksi, että rakko "oppii, koska opetetaan, " yliaktiiviseksi" (hermosto&signaalit). Jos siis tapa, eikä satunnaista olosuhteisiin "varautumista" (esim. vähäisemmässä hädässä ennen konserttia/elokuvaa/pitkää siirtymää liikennevälineessä tms.).

Vierailija
17/47 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset tykkää pidätellä pissaa ootteko kuullu? 

Vierailija
18/47 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomannu monesti saman varsinkin töistä tullessa kotiin kun koko päivänä ei ole käynyt pissalla niin kauheaa pissatanssia tyyliin juosten suoraan pöntölle... Joskus ehkä saattanu tippa tai pari lirahtaa viime metreillä... 

Vierailija
19/47 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🥵

Vierailija
20/47 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans yks pidättelijä! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan