Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei mies liho vaikka syö päivittäin aivan hirvittäviä kalorimääriä

Vierailija
03.10.2025 |

Järkyttävän kokoiset ruoka-annokset, lisäksi saattaa päivän aikana vetää esim sipsipussin, karkkipussin, litran jäätelöä, vaikka 5 pullaa yms. Syö näin joka päivä. Painanut samanverran viimeiset 15 vuotta

Herkkujen määrä on siis niin käsittämätön, eikä silti paino heilahda mihinkään suuntaan. On 196cm ja 114kg, eli ylipainoa on mutta ei mikään aivan hirvittävän iso. Käsittämättömän helposti saisi varmaan painoa putoamaan jos vain söisi normaalisti, mutta ihmettelen miten tuollaisella kalorimäärällä ei paino nouse edes vuosien saatossa 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä se on eri asia. Ukko jättää pari päivää syömättä ja laihtuu 10 kg, sitten viduillaan kun vaimolle ei tapahdu sama efekti samalla metodilla. Miesten logiikka jne. 

Anteeksi, mutta puhut paskaa. Kukaan ei laidu noin.

Naisten palsta, naisten liioittelut.

Vierailija
22/23 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ns läpipasko

Ei ole olemassa sellaista asiaa kuin läpipaskiaiset. Se on vain tekosyy, jonka ylipainoiset ihmiset ovat keksineet. Hän on isokokoinen mies, joka kuluttaa paljon kaloreita. Ap luultavasti myös liioittelee miehen syömien määrien suhteen, koska on vihainen siitä, että on itse lihonnut.

Kyllä näitä poikkeuksellisia yksiloitä aineenvaihdunnaltaankin on olemassa, tosin yleensä syy on nuoruus ja runsas liikkuminen, ja ettei ehdi syödä. Youtubessakin se pieni aasialaisnainen, joka vetää n. 10 000 kaloria päivässä ja kuvaa kaiken. Ja se joku toimittajanainen lihotti itsensä ja laihdutti, haastatteli lihavia ja teki ohjelman siitä. Joutui tuplaamaan lihotuskalorit, kun ei ensin meinannut sitten millään lihoa. Keho vain poisti ylikalorit. Kun sitten jatkoi väkisin ja lopulta lihosi, vatsaan tuli vain ihan kummallisen näköinen "pahka", muuten pysyi saman näköisenä. Näki jo päältä, että "pahka" oli väen väkisin hankittu ja laihduttikin sen helposti pois.

Aloituksen tapauksessa syy on miehen liki parin metrin pituus. Lisäksi miesten energian kulutus on lihasmassan vuoksi suurempaa kuin naisten. Eikä tuo 114kg ole varsinaisesti vähäinen paino.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon kans tuollainen läpipasko, 168 cm ja 55 kg. Korkeimmillaan paino ollut 57 (no raskaana ollessa 68). Olin alupainoinen 25 vuotiaaksi asti, eli alle 50 kg. Nyt oon 38.