Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehelle: miten haluat, että nainen ratsastaa sinulla?

Vierailija
23.09.2008 |

Minulla on tuppisuu mies eikä suostu sanomaan. Haluaa kyllä aina, että olen päällä, mutta jonkin ajan kuluttua kuitenkin kellistää minut ja haluaa ottaa takaapäin. Pelkään aina, että tein jotain väärin tai jotain epäilyttävää. Mutta seuraavalla kerralla haluaa taas, että ratsastan hänellä...joten kai se on mukavaa? Mutta kuitenkin...pitäisikö tuosta kellistämisestä päätellä, ettei ollutkaan kivaa vai onko se tyypillistä? Onko miehestä kivaa lopettaa koko homma kuitenkin niin että itse ottaa takaapäin?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että miehesi kyllä tykkää ratsatuksestasi, kun kerran aina sitä haluaa, mutta luultavasti hänestä on mukavaa päättää hommat takaapäin asentoon, kuten itsekin epäilit. :)

Vierailija
2/17 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko varren mitalla ylös ja alas. Niin että terska juuri ja juuri pysyy sisällä ja sitten pohjaan asti. Ottaa kovasti reisilihaksiin eivätkä monet naiset saa tästä nautintoa asennon rasittavuuden takia. Käytännässähän asento ei asetelmaltaan poikkea juurikaan lähetyssaarnaajasta, joten kyse täytyy olla juuri tästä rasittavuudesta. Kyllähän tätä voi silti jonkin aikaa tehdä miestä miellyttääkseen vai kuinka?

ps. eteen-taakse hinkkaus penis pillun sisällä ei tunnu ainakaan minusta miltään, vaikka naiset kai tykkäävät. Onneksi ei minun vaimoni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin ajattelinkin -- siis periaatteessa niinkuin kakkonen, mutta vähän samaa kuin kolmonenkin. Musta on kuitenkin hassua, että kaikkien asentojen pitäisi aina olla miehen miellyttämistä varten: jos nainen on päällä (asentoahan suositellaan, jotta nainen voi itse määrätä tahdin ja itse nautiskella) ja ratsastaakin sillä tavalla, joka itsestä tuntuu hyvältä niin miehet kyllästyy. Eikö siinä ole jotain vähän hassua -- että miestä nyppii se, että oma nautinto ei etene, vaikka naisen pitää kuitenkin olla kaiken maailman asennoissa, joissa miehen nautinto tulee ensimmäisenä?

Vierailija
4/17 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on naistenlehtikamaa. Mun mies kyllä on huolissaan, jos en saa orgasmia, mutta ei sitä minun nautintoni oikeasti kiinnosta. Se on huolissaan omista rakastajankyvyistään :(

Vierailija
5/17 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä en voi käsittää asennettasi seksiin!

Meillä seksissä asento kuin asento on molemmille nautinnollista. Kaikissa asennoissa minä "joudun" käyttämään lihaskuntoani, jopa ratsastuksessa, jossa kannattelen naista vahvoilla käsilläni ylös-alas. Teen sen mielelläni. Annan aktiivisesti nautintoa ja annan naiseni nauttia. Se joka seksissä harrastaa oikeasti liikuntaa, on yleensä mies. Täyttä skeidaa, että eri asennot olisi miehiä varten. Huh, uskomatonta!

Kerropas ratkaisu tilanteeseen, että nainen saa määrätä tahdin ja tyylin ratsastuksessa ja miehellä lerpahtaa tämän takia. Siinäpä sitten ratsastelet, kun velttoa ei saa sisään edes kenkälusikalla...

-3

Musta on kuitenkin hassua, että kaikkien asentojen pitäisi aina olla miehen miellyttämistä varten: jos nainen on päällä (asentoahan suositellaan, jotta nainen voi itse määrätä tahdin ja itse nautiskella) ja ratsastaakin sillä tavalla, joka itsestä tuntuu hyvältä niin miehet kyllästyy. Eikö siinä ole jotain vähän hassua -- että miestä nyppii se, että oma nautinto ei etene, vaikka naisen pitää kuitenkin olla kaiken maailman asennoissa, joissa miehen nautinto tulee ensimmäisenä?

Vierailija
6/17 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan nauttii siitä että näkee naisensa nauttivan.

Kerropas ratkaisu tilanteeseen, että nainen saa määrätä tahdin ja tyylin ratsastuksessa ja miehellä lerpahtaa tämän takia. Siinäpä sitten ratsastelet, kun velttoa ei saa sisään edes kenkälusikalla...

Vierailija
7/17 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro pari esimerkkiä, jotka eivät ole itsellesi nautinnollisia? Harvat pariskunnat harrastavat mitään akrobatiaa, ellei kumpikin koe sitä helpoksi.

vaikka naisen pitää kuitenkin olla kaiken maailman asennoissa, joissa miehen nautinto tulee ensimmäisenä?

Vierailija
8/17 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan nauttii siitä että näkee miehensä nauttivan.

Sehän on tosiaan miehen itsensä vika, jos ei kiihotu tarpeeksi...

Vierailija
9/17 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nautin kun mieheni nauttii. Ja kyllä se on miehen vika jos ei kiihotu. Onneks mun mies kiihottuu. :)

Vierailija
10/17 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä se on miehen vika jos ei kiihotu. Onneks mun mies kiihottuu. :)

Vierailija
11/17 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka oon aika paljon rumentunukin tänä aikana, mutta onneks ollaan molemmat tyytyväisiä.

Vierailija
12/17 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No odota vielä se 4 vuotta.

Vierailija
13/17 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä kymmeniä vuosia siitä eteenpäin.

No odota vielä se 4 vuotta.

Vierailija
14/17 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

no nainen päällä ja selin mieheen päin, niin että herkullinen peppu miehen ihasteltavissa

Ensin istuu niin että muna livahtaa pilluun ja ratsastaa hitaasti ja pitkin vedoin kunnes sitten siirtyy niin että antaa munan upota anukseen ja ratsastaa niin kauan että mies laukee peppuun

Mikä näky kun mies näkee kun muna upoo pilluun ja peppuun

mikä voisi olla parempaa???

Vierailija
15/17 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole, ja se vituttaa, koska synnytys venytti pillun pari vuotta sitten...

Vierailija
16/17 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaa hyvä nainen! Niitä pillulihaksiasi.

Vierailija
17/17 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ratsasta selkä häneen päin. Olen lähes makuuasennossa, pyllistän siis miehelle. Pidän jaloista kiinni. Lopulta mies yleensä haluaa laueta minuun lähetysssaarnaajassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän