Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sinulla olisi antelias mies joka tienaisi 50 000 käyttörahaa kuukaudessa, minkälaista elämää viettäisitte?

Vierailija
03.10.2025 |

Näin kuvitteellinen tilanne, kun täällä puhetta ollut miesten tuloista, että jos nyt sinulla sattuisi olemaan kumppani joka tienaisi 50 000 euroa kuukaudessa, vakavaraisesta yrityksestä, niin miten se näkyisi elämässänne? Oletetaan että mies on hyvin antelias ja ystävällinen luonteeltaan ja jakaa mielellään yhteiseksi, ja tuota rahaa siis EI tarvitse säästää, tuo siis käytettäväksi tarkoitettua rahaa ja säästöön menee erikseen.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö mitään ideoita?

Vierailija
2/52 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otettaisi lainaa että saataisiin minulle Bentley ja Kartano.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eikö mitään ideoita?

En jaksa leikkiä mielikuvitusleikkejä. 

Vierailija
4/52 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäisin paljon ulkopuolisia ruoka- ja siivouspalveluja. Ottaisin yksityisen yrittäjän ja maksaisin reilun palkan!

Vierailija
5/52 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäisin paljon ulkopuolisia ruoka- ja siivouspalveluja. Ottaisin yksityisen yrittäjän ja maksaisin reilun palkan!

Eli kotiin kodinhoitaja joka voisi käydä kauppareissut prismassa yms. ja kokata terveellistä kotiruokaa, kattaa pöydät, siivota ja pitää kodin kunnossa, ja vaikka jos osaisi niin vielä antaa hierontaa?

Vierailija
6/52 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eikö mitään ideoita?

No täällä varmasti paljon myös sinkkuja joille sen ei tarvitsisi olla vain mielikuvitusleikkiä, vaan aitoa pohdintaa mikä oikeasti muuttuisi jos tapaisivat parempituloisen sulhasehdokkaan.

Vierailija
7/52 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaista elämää kuin nyt, asutaan 2 maassa, reissataan, tavataan ystäviä. 

Jos tuo raha tulisi muuten kuin työstä mieheni jäisi varmaan varhaiseläkkeelle viettääkseen kanssani enemmän aikaa ulkomailla. Nyt työt vielä rajoittaa. 

Emme varmaan saisi tuota rahaa koskaan kulutettua! Ehkä kävisimme (ulkomailla) enemmän ravintoloissa syömässä mutta mikään shoppailu ei kiinnosta. 

Vierailija
8/52 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei ajatellan niin päin, että minä olisin menestynyt vaikkapa sijoituksilla ja tienaisin tuon 50 000 ylimääräistä kuussa? Paljon menisi ainakin matkustamiseen, maailmanympärimatka nyt ihan ensimmäiseksi. 

Vierailija
9/52 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kotiin kodinhoitaja joka voisi käydä kauppareissut prismassa yms. ja kokata terveellistä kotiruokaa, kattaa pöydät, siivota ja pitää kodin kunnossa, ja vaikka jos osaisi niin vielä antaa hierontaa?

Niinhän nämä rikkaat tekevät. Ottavat orjan ulkomailta pilaksi. Mikään määrä työtä ei riitä orjan työksi. Sinullakin saa tehdä yötäpäivää töitä.

Vierailija
10/52 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä nykyistä elämää elettäisiin. Mies ostaa punalaputettuja tuotteita ja minä ompelen lapsille vaatteet. Mies sijoittaisi tulonsa (kuten tekee jo nyt, vaikka tienaa vain 40 000 e/kk) ja minä nauttisin siitä, miten omasta puutarhasta saa ruokaa syötäväksi melkein ympäri vuoden.

Ei rahaa tarvitse kuluttaa, jotta olisi onnellinen. Tietty on kiva tietää, että lapsille on opiskelija-asunnot valmiina eikä lääkäriin tarvitse koskaan jonottaa, mutta muuten elämä on ihan jotain muuta kuin kuluttamista.

Vierailija
11/52 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eikö mitään ideoita?

No täällä varmasti paljon myös sinkkuja joille sen ei tarvitsisi olla vain mielikuvitusleikkiä, vaan aitoa pohdintaa mikä oikeasti muuttuisi jos tapaisivat parempituloisen sulhasehdokkaan.

Vielä hölmömpää mielikuvistelua.

Vierailija
12/52 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minulla olisi tuon verran rahaa, en ostaisi ruokaa Prismasta vaan Stockan Herkusta, deleistä, artesaanileipomoista ja luomukaupoista. Lisäksi kävisin ravintoloissa tiuhaan tahtiin.

Vierailija
13/52 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se pitää olla mies? Miksi et kysy: millaista elämää viettäisit, jos ansaitsisit 50000 kuussa? Miksi aina näitä riidan virittämisiä. Sitäkö varten tämä palsta on?

Vierailija
14/52 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolisolla on n. miljoonan pääomatulot vuodessa. Eletään suht tavallista elämää. Minä teen osapäiväisesti töitä, koska tykkään siitä, puoliso ei, eli käytännössä harrastaa kokopäiväisesti.

Tavaraa ostetaan tarpeeseen, mutta kun hankitaan niin ei hinta edellä. Pukeutuminen ei kiinnosta kumpaakaan eikä ulkoisesti mitenkään arvaisi tulotasoa. Asutaan tavallisessa talossa, käydään pari kertaa viikossa ulkona syömässä, mutta pääsääntöisesti ihan tavallisissa lounasravintoloissa, millon sushia, milloin pizzaa, milloin kotiruokatyyppistä. Muuten kokataan itse ja yleensä myös käydään itse ostoksilla. 

Muutoksena aiempaan elämään kun noita tuloja ei vielä ollut, on se, että auto on kallis ja matkustellaan paljon. 

Vierailija
15/52 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei ajatellan niin päin, että minä olisin menestynyt vaikkapa sijoituksilla ja tienaisin tuon 50 000 ylimääräistä kuussa? Paljon menisi ainakin matkustamiseen, maailmanympärimatka nyt ihan ensimmäiseksi. 

Mäkin ihmettelen tätä. Olen 57-vuotias nainen ja minä olen aina halunnut itse tienata ja opiskella. Mikä ihmeen tämä uusvanha keksintö on, että naisen tehtävä on hankkia rikas mies??? 

Vierailija
16/52 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ei tarvitse kuvitella, minulla on tuollainen mies. Ihan tavallista elämää eletään, joskin asumme kahdessa maassa, autot ovat aina uusia (max 4-5 v.), talot isoja, toimivia ja viihtyisiä. Palvelut ostetaan palveluntarjoajilta: siivous, ikkunanpesu, puutarha jne. Itse kyllä tykkään käydä kaupassa ja kokata, ravintolassa käydään silloin tällöin. Matkustetaan paljon. 

Laadusta ei tingitä, ja se johtaa siihen, ettei koko ajan tarvitse olla ostamassa jotain uutta. Laatu ja tyyli kestävät aikaa ja kulutusta. Mutta meitä ei näy esim. merkkivaate- tai laukkuliikkeissä, ne ovat minusta ihan turhaa kulutusta. Mieluummin tarjotaan mukava elämä myös lapsille ja lastenlapsille.

Vierailija
17/52 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä nykyistä elämää elettäisiin. Mies ostaa punalaputettuja tuotteita ja minä ompelen lapsille vaatteet. Mies sijoittaisi tulonsa (kuten tekee jo nyt, vaikka tienaa vain 40 000 e/kk) ja minä nauttisin siitä, miten omasta puutarhasta saa ruokaa syötäväksi melkein ympäri vuoden.

Ei rahaa tarvitse kuluttaa, jotta olisi onnellinen. Tietty on kiva tietää, että lapsille on opiskelija-asunnot valmiina eikä lääkäriin tarvitse koskaan jonottaa, mutta muuten elämä on ihan jotain muuta kuin kuluttamista.

No minä en ainakaan nauti ompelemisesta joten ihan mielelläni jätän ompelematta. Samaten kyllä minut ainakin tekee onnellisemmaksi jokin huippukokin ruoka punalaputetun sijaan. Omasta puutarhasta saadut vihannekset ovat kyllä minunkin mielestä hyviä, mutta ihan mieluusti ulkoistan kokkauksen jollekin toiselle.

Vierailija
18/52 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se rikkaiden elämä niin ihmeellistä ole jos ei nauti luksuksesta. Itselle herää ainakin myös omatunnon kysymykset orjien pitämisestä. Suurella osalla rikkaista ihmisistä on monenlaisia ongelmia, josta monet julkkikset puhuvat. Ei se raha kuitenkaan loppupeleissä mitään muuta, ainoastaan tuottaa ehkä vähän ajanvietettä

Vierailija
19/52 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minulla olisi tuon verran rahaa, en ostaisi ruokaa Prismasta vaan Stockan Herkusta, deleistä, artesaanileipomoista ja luomukaupoista. Lisäksi kävisin ravintoloissa tiuhaan tahtiin.

Ruuan laatu toki muuttuisi, mutta kun katsoo trendejä niin eivät varakkaat naiset ole kovin pulleita. Eivätkä kyllä viehättävimmät miehetkään. Eli hyvin vähän loppupeleissä tähän menisi varallisuutta.

Vierailija
20/52 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuisimme hieman tinkimään menoistamme.

Mieheni on Toimitus johtaja ja tienaa tuon summan viikossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä