Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ozempic kokemuksia laihdutuslääkkeenä

Vierailija
03.10.2025 |

Etsiskelee tuoreita kokemuksia Ozempicin käytöstä laihdutuslääkkeenä. Miten on toiminut teillä jotka olette käyttäneet laihdutukseen. En ole kovin lihava, mutta lievästi ylipainoinen kyllä, joten etenkin te, jotka olette käyttäneet lääkettä painoindeksin ollessa jotain noin 25-30, kokemuksenne kiinnostaa. Resepti minulla siis jo on.

Ketjuun vain kokemuksia ja mielipiteitä käyttäjiltä tai sen harkitsijoilta, ei mutuilua tai mielipiteitä jos ei ole kokemusta mieluiten tähän, kiitos

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloitin Ozempicin maaliskuussa 2025. Lähtöpaino oli 89kg ja tänään paino oli 70kg. Elikkäs - 19kg. Minulla lääke toiminut tosi hyvin ja ei ole ollut haittavaikutuksia. Oman kokemuksen perusteella suosittelen kokeilemaan. 

Vierailija
2/4 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ovat saaneet avun tuolla lääkkeellä.

Silti en tajua, miksi sitä lääkettä pidetään parempana kuin ravintoa, jolla saa aivan saman vaikutuksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue pässi vanhoja ketjuja.

Vierailija
4/4 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet ovat saaneet avun tuolla lääkkeellä.

Silti en tajua, miksi sitä lääkettä pidetään parempana kuin ravintoa, jolla saa aivan saman vaikutuksen.

Ymmärrän tämän pointin, kumpa asia olisikin noin helppoa. Itselläni vuosien haasteet nimenomaan painonhallinnassa. Painoa on niin sanotusti helppoa pudottaa, mutta painonhallinta se hankala vasta onkin. Tämä lääke itselläni auttaa siinä, ettei jojoilu efektiä pääse syntymään. Mikäli käytän lääkettä useamman vuoden, toivottavasti siinä ajassa kehoni on tottunut muutokseen ja olen oppinut järkevät tavat syödä. Sitten lääkärin ohjeistuksella annostusta voi pikkuhiljaa madaltaa ylläpitoannokseen/lääkkeen lopettamiseen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän