Olen kauhean laiska opettelemaan asioita joita pitäisi osata. Olenko älyllisesti heikompi?
On harvoja asioita, jotka kiinnostavat ja nekin liittyvät asioihin, jotka kiinnostavat vähemmistöä. Tiedän mitä täällä pitäisi tehdä, että pärjää ulkoisesti mutta ei vain kiinnosta tarpeeksi. En edes ajokorttia ole ajanut, en säästänyt rahaa, en opetellut englantia perusasioita enempää. Kapasiteetti on mennyt ihan muihin asioihin enkä ole jaksanut menestyä sillä tavoin kuin mitä yleisesti pidetään menestyksekkäänä.
Muutenkin tuntuu, että koko maailmankuvani monessa asiassa on ihan päinvastainen kuin mitä isossa kuvassa yritetään suurelle massalle syöttää. En edes usko valtamediaan ja maailmanmeno sekä politiikka siinäkin mielessä on todella epäkiinnostavaa koska suuressa asioissa ei ole edes mitään tolkkua.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Jaa, eiköhän se ole aika sama, miten täällä kukakin vuotensa viettää, jos et kauheasti muita vahingoita. Minkä ikäinen olet?
En vahingoita. Olen erakko, että ehkä sillä tavalla olen aiheuttanut pettymyksiä joillekin mutta pyrin rehellisyyteen omassa elämässäni etenkin tänäpäivänä. 30-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, eiköhän se ole aika sama, miten täällä kukakin vuotensa viettää, jos et kauheasti muita vahingoita. Minkä ikäinen olet?
En vahingoita. Olen erakko, että ehkä sillä tavalla olen aiheuttanut pettymyksiä joillekin mutta pyrin rehellisyyteen omassa elämässäni etenkin tänäpäivänä. 30-vuotias.
Hienoa! Jatka sitten vain elämääsi ja polkujasi ihan niitä reittejä, joita löydät.
Elä omannäköistäsi elämää. Mitä muista, tyhjäpäitä ja itsestään tärkeileviä turhan sössöttäjiä ovat.
Pat ja Mat tekevät vaikka eivät osaakaan :D
Vierailija kirjoitti:
Elä omannäköistäsi elämää. Mitä muista, tyhjäpäitä ja itsestään tärkeileviä turhan sössöttäjiä ovat.
Niin.. Kai jokaiselle se oma maailmansa mitä elävät on todellinen ja heille looginen. Itsellä täällä kai sellainen ihmettelijän rooli, joka ihmettelee elämää, ihmisyyttä ja itseään. Luovuus, herkkyys ja syvempi yhteys on minulle todellisempaa ja merkityksellisempää kuin ajankäyttö rahan tekemiseen mutta se kumpi tai mikä on parempi, fiksumpi tai oikeampi tapa kuluttaa aikansa niin en osaa sanoa. Joskus sitä tahtoisi enää silmät kiinni ja enää pinnallisten arvojen mukaan, jotta sopeutuisi paremmin mutta en vain pysty arvojani vastoin toimimaan tai alan voimaan huonosti.