Siis oletko seksuaalisesti yhteensopiva kumppanisi kanssa?
Tuli vaan mieleen tuosta ensitreffit alttarilla ohjelmasta että kun tuo Elisa sanoi että jos mies ei viikon tutustumisen jälkeen halua seksiä niin ei ole yhteen sopiva. Mattihan ei ole edes halannut Elisaa joten ei kai halua panna sitä.
Kommentit (24)
Hyvin sovittu yhteen jo 23 vuotta. Meni yli 2 viikkoa ensi tapaamisesta, kunnes pantiin. Taisi olla 5. tai 6. treffit.
Ei käydä yhtään yhteen seksuaalisuuden ja halujen kanssa mutta silti ollaan onnellisesti yhdessä
Kyllä, ihan täydellisesti ja heti alettiin panemaan, eikä halut ole vähentyneet
Hyvin mätsää halut ja mieltymykset.
Tavattiin seksin merkeissä. Ei oikeastaan sovita sillä saralla yhteen, valitettavasti. Muuten hyvä ja onnellinen suhde.
N36
Domme ja Dom parisuhteessa - no ainakin harrastukset on likimain samat.
Tietysti, en olisi muuten parisuhteessa.
Ei. Puoliso on estoinen ja haluton.
Myö sovitaa papan kans hyvi yhtee seksiasiois, ku papal ei ennää seiso eikä miun tee mieli.
Vierailija kirjoitti:
Ei käydä yhtään yhteen seksuaalisuuden ja halujen kanssa mutta silti ollaan onnellisesti yhdessä
Ja näin sanoo haluton osapuoli.
Nykyisen naisystävän kanssa kyllä. Ex-vaimon halut laskivat vuosien mittaan. Omani ei.
Meillä kotikurisuhteessa minulta ei kysytä haluanko. Se on parru persiiseen ja sillä hyvä. Tämä sopii minulle.
N29
Ei sitten pätkääkään. Ensinmäiset 20 vuotta meni toiveessa, että kyllä halut vielä vaimollakin herää kun liitossa muuten menee hyvin. Seuraavat 10 vuotta meni odotellessa, että kunhan saadaan lapset maailmalle lähden perässä ja etsin kaverin kenen kanssa halut kohtaa. Lapset kun lähti maailmalle olin 57 vuotias ja seksi ei enään ollutkaan niin tärkeää niin lähtö tuntui niin työläältä että tyydyin olevani runkkari koko ikäni. Älkää nuoret tehkö kuten minä tein, jää liikaa nautintoja elämässä saamatta jos halut ei varsin nopeasti kohtaa lähtekää erilleen ja etsikää joku kenen kanssa mutteri ja pultti kohtaa.
M-62 vuotta.
Kyllä. Halut tuntuisivat olevan melko samalla tasolla. Aloitteita seksiin tehdään aika lähelle 50/50 suhteessa ja harvemmin kumpikaan kieltäytyy. Toki saa kieltäytyä, eikä siitä pahoiteta mieltä.
Seksistä myös puhutaan avoimesti, sekä toiselle kerrotaan ja näytetään mistä tykätään. Emme kumpikaan ole mitään sen ihmeempiä irstailijoita, vaan enemmänkin hellän seksin perään.
Hyvä tuuri on sattunut, että sovimme näinkin hyvin yhteen. Minulle tärkeintä on se, että seksistä voi avoimesti puhua ja seksissä on myös huumoria mukana. Ei meistä kumpikaan teknisesti mikään ylettömän taitava ole, mutta en minä ainakaan mitään sirkustemppuja kaipaakaan.
M41
Ei täydellisesti, miehelläni liian iso kalu, tuntuu välillä, että repeän ja haluaisin rajusti takaa, mutta hakkaa liian kovaa pohjaan.
Ihme nympho tämä ensitreffien nainen, haluaa heti patukkaa ja on pahalla päällä kun ei ole vielä saannut. Ovat tunteneet toisensa vasta viikon, itse erosin yli vuosi sitten ja olen ollut ilman sen jälkeen ilman mitään ongelmia.
M40
Vierailija kirjoitti:
Ihme nympho tämä ensitreffien nainen, haluaa heti patukkaa ja on pahalla päällä kun ei ole vielä saannut. Ovat tunteneet toisensa vasta viikon, itse erosin yli vuosi sitten ja olen ollut ilman sen jälkeen ilman mitään ongelmia.
M40
Juu, se on tosi tärkeää, ettei nainen halua seksiä. Mikä sen hienompaa kuin väkisin makaaminen metsän keskellä, missä kukaan ei kuule avunhuutoja, vai miten se meni. Kunniallinen nainen on kodin kaunistus.
Vierailija kirjoitti:
Ei täydellisesti, miehelläni liian iso kalu, tuntuu välillä, että repeän ja haluaisin rajusti takaa, mutta hakkaa liian kovaa pohjaan.
Etkö voi sanoa miehellesi, että nai rajusti mutta lyhyemmillä työnnöillä. Iso kalu, varsinkin paksu tuntuu rajummalta pienemmälläkin rajuudella, vain onko miehesi kalu pitkä mutta ohut?
Sekin auttaa, jos yrität saada pyllyn pystympään, selän notkolle ja rintannan patjaan. Silloin kalu menee paremmin kohdunkaulan ohi emättimen takareunaa pohjaan asti. Siellä on enemmän tilaa kuin etupuolella. Itse olen silti joutunut takaa naidessa jättämään työntämättä loppuun asti. Vähän rajoittanut omaa nautintoa, mutta mahdollisranut, että saanut välillä naida takaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö voi sanoa miehellesi, että nai rajusti mutta lyhyemmillä työnnöillä. Iso kalu, varsinkin paksu tuntuu rajummalta pienemmälläkin rajuudella, vain onko miehesi kalu pitkä mutta ohut?
Sekin auttaa, jos yrität saada pyllyn pystympään, selän notkolle ja rintannan patjaan. Silloin kalu menee paremmin kohdunkaulan ohi emättimen takareunaa pohjaan asti. Siellä on enemmän tilaa kuin etupuolella. Itse olen silti joutunut takaa naidessa jättämään työntämättä loppuun asti. Vähän rajoittanut omaa nautintoa, mutta mahdollisranut, että saanut välillä naida takaa.
Kannattaa hankkia semmoinen donitsin muotoinen penisrenkula, se estää liian syvät työnnöt, ja voi keskittyä nautintoon.
sovitaan yhteen kuin palapeli