Mies oli jättänyt levyn kutoselle kun oli lähtenyt ulos.
Ihme kun ei koko asunto palanut. Minä lähdin ennen kahdeksaa töihin. Mies lähtenyt johonkin 11 aikaan. Tulin kotiin yhden aikaan eli levy ollut kaksi tuntia kutosella. Väittää ettei ole jättänyt päälle mutta minä en koskenut koko hellaan aamulla edes. Todisto yksi. Paistinpannu oli likainen ja mies oli paistanut munia siinä eikä ollut pessyt sitä.
Kommentit (30)
Muistitesteihin?
Sen nyt vielä ymmärtää että unohti päälle, mutta ettei muista laittaneensa ruokaa...?
Ja sinä laitoit vitoselle vai mikä tämän aloituksen tarkoitus oli?
Sama meillä, mutta induktiotaso ei tehnyt mitään kun ei ollut pannua päällä.
AP jatkaa vielä:
Lisäksi minua vaivaa peräsuolen laskeuma.
AP
Ja mikä sen asunnon olisi polttanut ettei hellan päälle ole jätetty kasoittain palavaa materiaalia?😂 Vähän sun täytyy hioa näitä provoja.
Mä olen harvapäinen. Ymmärsin jo kolmikymppisenä hankkia ajastinhellan. Suosittelen, tosin meidän hellan ajastin oli turhan rimpula.
Muistitesteihin. Äidilläni alkoi muistisairaus noin.
Kaikki toivoo että olisitte palanut ja ette tekisi enää samaa aloitusta uudelleen?
Niin, en siis pessyt muniani aamulla. Poltin munani hellalla, tuletko puhaltamaan niihin? Sattuu! T: Miehesi
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä sen asunnon olisi polttanut ettei hellan päälle ole jätetty kasoittain palavaa materiaalia?😂 Vähän sun täytyy hioa näitä provoja.
päällä oleva kaapiston pohjakin ja ei tarvii olle just hella ne syttyvät. nyt liesiostoksille joka sammuttaa itsensä ja oveenkin kyltti-muista liesi. veen harmin olisitte aiheuttaneet muillekin, inhimillistä-mutta toi kiistäminen tyhmää
Ensiksi - miksi kirjoitit tämän viestin tänne (onko foorumin tarkoitus ratkaista tämä juupas-eipäs-väittely)? Voittajalla ei ole mitään merkitystä, jos kämppä palaa.
Toiseksi - tarkistaisin,että vakuutukset ovat kunnossa.
tyhmä,muka olevinasi ,, nolo vaan, miten ootkin noin tyhmä
Miesaloitukset tällä palstalla on aika omituisia. Onkohan ne keksittyjä? Vaimo-aloitukset eivät ole niin vihamielisiä.
Mies söi lapsen vanukkaat, klassikko! :)
Mies jättää aina kuitit pankkiautomaatille
Mies on tyhmä kuin aasi - anteeksi kaikki aasit
Mies halusi vain huvitella - oli pakko erota
Puolisoni (mies) on alkanut löystymään, pallit ovat sinertävät ja roikkuvat
Mies puhuu pyypyy-puheita
Mies vähättelee fibromyalgian kylmyydensietokyvyn alentumaa
Mies ei ymmärrä etätyötä - eroko?
Jatkuvasti kiukutteleva mies. Mielipiteitä.
Ihan kaikesta uhriutuva mies
Muita joiden mies ei ole romanttinen eikä ikinä tuo kukkia?
En enää jaksa kun mies on ihan aloitekyvytön
Mies valehtelee naurettavan pienistä asioista
Mies puhuu seksistä koko ajan
Mies jätttää riidan jälkeen yksin itkemään
Mies ulosotossa ja työtön
Vierailija kirjoitti:
Niin, en siis pessyt muniani aamulla. Poltin munani hellalla, tuletko puhaltamaan niihin? Sattuu! T: Miehesi
miks pitää olla noin tyhmä ja häpäistä taas itsensä. muuten vakava asia jos aiheuttaa muille vaaran tai aineellisia tuhoja. käyttäydy nolo
Outoa, että mies kieltää laittaneensa ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
tyhmä olet- muka joku välkky vitsiniekka, taukki
Onko miehellä dementiaa?