Nordean verkkopankissa taas muutoksia! Nyt tilisiirto vai pikasiirto?
Olen maksamassa vuokraa. Kumman valitsen? Kysyin tekoäly-yhteenvedolta ja se sanoi että molemmat maksuttomia mutta kumpaa suositellaan vuokranmaksuun?? Sen pitäisi olla tänään perillä (vuokran eräpäivä kuukauden 2. päivä). Joten pikasiirto?? Tästä ei ole tullut Nordealta mitään tiedotetta!!
Kommentit (12)
Tämä on Pikasiirtoa parempi ja halvempi palveluntarjoaja! Tämä viimeistään syrjäyttää Pikasiirron.
On tuo ainakin minulla ollut näkyvissä jo useamman kuukauden. Pikasiirrossa raha siirtyy välittömästi, tilisiirto kestää kauemmin varsinkin jos vastaanottajan tili on toisessa pankissa. Pikasiirtoa olen käyttänyt mm. kiinteistökaupoissa, kätevää kun ostaja näkee heti että rahat on varmasti perillä.
Miten olisi jos kysyisit apua sieltä missä ongelma on? Kai siellä Nordeassa on aspa?
Suosittelen tilisiirtoa Itse maksoin vuoran tuossa 2kk sitten mutta tuo päätti että maksetaan pikasiirrolla ja tilisiirto vaihtoehtoa ei edes ollut joten maksoin sitten pikasiirrolla Tämä menikin sitten johonkin erilliseen käsittelyyn kun ilmeisesti varmistelivat että saajan nimi täsmää. Toisella yrityksellä menikin sitten ihan normaalisti tilisiirrolla
Pikasiirto on maksullinen lisäpalvelu
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen tilisiirtoa Itse maksoin vuoran tuossa 2kk sitten mutta tuo päätti että maksetaan pikasiirrolla ja tilisiirto vaihtoehtoa ei edes ollut joten maksoin sitten pikasiirrolla Tämä menikin sitten johonkin erilliseen käsittelyyn kun ilmeisesti varmistelivat että saajan nimi täsmää. Toisella yrityksellä menikin sitten ihan normaalisti tilisiirrolla
-Toisella vuokranmaksu kerralla. Pikasiirto näkyi maksettuna jonkin ajan päästä
Eräpäivä on maksupäivä, tilisiirron ei tarvitse päivittyä saajalle välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Mitäh! Ei multa ole laskutettu. S-pankki.
Vierailija kirjoitti:
Nordeassa maksuton.
Jos sen pitää olla 10 sekunnissa perillä saajan tilillä niin pikasiirto. Jos vaikka viikon päästä riittää niin tilisiirto.