lestat hirviöitä?
mitä vikaa niissä on? täällä niitä mossitaan tuon tuosta.. eivät ole kummempia kuin muutkaan vaikka on paljon lapsia? jos inhoat niin mitä pahaa ovat tehneet sinulle/vai ennakkoluuloja?
Kommentit (26)
Mä luulen että monilla on koviakin ennakkoluuloja lestadiolaisista.
Olemme itse vl-perhe ja mua kummastuttaa yks meidän naapuri(asutaan okt:ssa)
Nää naapurit ei koskaan moikkaa meille kun vastaan tulevat. Ohi kun kävellään niin käännetään katse muualle. Meillä lapset pääsääntöisesti hyvin käyttäytyviä. Koskaan eivät ole naapurin pihaan menneet.
Muiden naapureiden kanssa kyllä moikataan ja vaihdetaan muutama sana ohimennen. Olen huomannut että tämä meidän rajanaapuri kyllä juttelee muiden naapureiden kanssa.
Itse olemme aika avarakatseisia ja hyväksymme kaikki ihmiset sellaisena kuin on.
Ne varmaan ajattelee että kun noilla ei ole antennia niin ovat " niitä"
Heidän koiransa ovat kyllä monesti karanneet meidän pihalle. en tiiä hävettäisköhän sitä emäntää hiukan ja meillä lapset pelkää koiria....
ja kaikki aivan ihania ihmisiä!kertaakaan eivät ole uskoaan tuputtaneet :)
Mä en ainakaan tunnusta olevani teidän kuvaamani tapainen. Enkä olekkaan. vl
Vierailija:
Mä en ainakaan tunnusta olevani teidän kuvaamani tapainen. Enkä olekkaan. vl
IHAN SAMALLA tavalla vl:t tuomitsee muut: heidän mielestään KAIKKI ei-uskovaiset juovat viinaa ja kännäävät kaupungilla 12-vuotiaasta saakka ja harrastavat kaikkia muita paheita. Vain vl_t arvostavat perhettään (teidän mukaan) Olettehan sen monta kertaa täälläkin ilmaisseet.
Eli katsokaa peiliin
Itse ainakin ajattelen että on paljon kunnollisia perheitä. Itse asumme rauhallisella omakotialueella ja täällä on paljon ihania ihmisiä jotka eivät ole vl:iä
Vierailija:
Vierailija:
Mä en ainakaan tunnusta olevani teidän kuvaamani tapainen. Enkä olekkaan. vlIHAN SAMALLA tavalla vl:t tuomitsee muut: heidän mielestään KAIKKI ei-uskovaiset juovat viinaa ja kännäävät kaupungilla 12-vuotiaasta saakka ja harrastavat kaikkia muita paheita. Vain vl_t arvostavat perhettään (teidän mukaan) Olettehan sen monta kertaa täälläkin ilmaisseet.
Eli katsokaa peiliin
kirjoittaa mitään kokemuksistani lestoista, mutta pikaisesti voin vaan sanoa, että niin HELVETILLISÄ JA ILKEITÄ IHMISIÄ en ole muita tavannut.
Ihan oikeesti, todella inhotavia ja ilkeitä. Lähimmäinen ei ihan totta merkkaa heille mitään, jos se lähimmäinen ei ole myös lessu.