Tulkitkaa Tindermiestä
Tapasin Tinderissä muutaman vuoden vanhemman keski-ikäisen miehen, joka laittoi minulle supertykkäyksen ja aloitti keskustelun. Keskustelu eteni mukavasti ja hän tuli tapaamaan minua reilun 100 km päähän paikkakunnalleni. Kävimme kävelyllä ja kahvilassa. Mies puhui paljon, ehkä olisin toivonut jopa vähän enemmän suunvuoroa. Hän ei ottanut fyysistä kontaktia paitsi alkuhalaus.
Luulin jo, että hän ghostasi minut tapaamisen jälkeen, mutta pari-kolme päivää tapaamisen jälkeen hän kyseli kuulumisia, johon vastailin. Kysyin myös olinko sellainen kuin hän kuvitteli ja hän vastasi, että olin. Kerroin, että olisi kiva nähdä uudestaan, hän tykkäsi viestistä. Hän viestittää minulle ehkä n. 4 -5 päivän välein. Kyselee kuulumisia jne. Joka kerta luulen, että hän on jo ghoustannut ja unohtanut minut ja yllätyn, kun hän on taas yhteydessä.
Onko hän kiinnostunut minusta vai ei? Tuntuu, että viestittely etenee melko hidastempoisesti. Ja jos viestitän hänelle ensin, hänen vastaukset on lyhyitä ja tulee melkein tunne niinkuin häiritsisin, joten en ole montaa aloitetta viesteihin tehnyt. Hänellä on melko vaativa työ ja pienet lapset n. puolet ajasta. Onko hän vain kiireinen vai eikö häntä vain kiinnosta? Vai onko harvakseen viestittely normaalia? Jos ei kiinnosta kai hän vain lopettaisi viestittelyn?
Hän viestitteli taas ja ehdotin tapaamista johon hän suostui. Katsotaan nyt jos saisin hänestä livenä jotain irti...
Kommentit (7)
Sinä olet hänelle panopillu. Hänellä on jo elämä täynnä edellistä perhettään, vaikka ykkösvaimo ei enää annakaan. Sinua lämmittelee, ehkä lämmittelee useita muitakin naisia. Tai sitte tarvitsee sinulta vain vähän huomiota silloin tällöin hubriksensa tueksi.
Enpä tiedä, miksi tuhlaat aikaasi?
Voihan se olla. Mietin vain, että jos hän hakisi lähinnä seksisuhdetta, niin olisi ehkä tehnyt siihen viittaavia aloitteita? Ja mielestäni vähän vaivalloista ajaa pitkän matkan päähän treffeille, jos ei kiinnosta...eräässä keskustelussa hän myös kertoi lukeneensa jälkeenpäin paljon eräästä aiheesta, josta ensimmäisillä treffeillä mainitsin...hän ikään kuin halusi kertoa, että on kuunnellut jne.
Mutta mistä näistä miehistä tietää...ehkä hän saa jotain kicksejä random-keskustelusta pari kertaa viikossa? Todennäköisesti olen jonossa, kun hän lämmittelee toista... (en sano etteikö minuunkin muita olisi yhteydessä).
Ehkä mietin myös, että mitä minun kannattaisi näillä toisilla treffeillä tehdä, sanoa tai kysyä, jotta saisin paremmin selkoa hänen aikomuksistaan? En tosiaan viitsisi tuhlata häneen aikaa ja energiaa, jos häntä ei kiinnosta?
Voin kertoa että ei kiinnosta. Jos mies on oikeasti kiinnostunut sen todellakin huomaa, hän suunnittelee jo seuraavaa tapaamista, mitä silloin tehtäisiin jne. Ei niin että päivien päästä tulee "mitä kuuluu" viesti, ilman minkäänlaista suunnitelmaa tavata. Tekstiviestien viestittelytavasta voi myös jotain päätellä, jos hänen vastauksensa ovat hyvin lyhyitä ja harvassa, niin ei kiinnosta. Miehistä näkee kilsojen päähän kiinnostaako vai ei. Luultavammin olet korvike kun ei parempaakaan tekemistä tai juttuseuraa ole. Kannattaa jatkaa eteenpäin, kyllä sieltä vastaan tulee sellainen joka on oikeasti kiinnostunut.
Lapset puolet ajasta, kiireinen työ, sinä asut 100km päässä. Aika haastavat lähtökohdat
Oletteko FB-kavereita?
Voi olla, että mies asuu avioliitossa tms.
Stalkkaa miestä somessa.
Oletteko jutelleet WhatsAppissa?
Tarkista miehen puhelinnumerolla hänen nimi ja osoite. Jos ei löydy niin saattaa olla prepaid-numero. Se saattaisi selittää viiveen - mies ei päivittäin vaihda sim-korttia.
Ihan normi tindertouhulta vaikuttaa. Kaikilla vähänkään vakavammin deittailevalla on useampia samaan aikaan kierroksella. Sekä naisilla että miehillä. Ei kukaan odota siellä jotain yhtä ainoaa elämänsä prinssiä/prinsessaa. Jossain kohtaa sitten joku näistä kolahtaa kunnolla ja siihen alkaa panostaa.