YLE:n gallup. Perussuomalaisten kannatus rajussa nousussa. Riikka Purrasta tulee pääministeri 2027
PS pelastaa Suomen <3
Kommentit (297)
Vierailija kirjoitti:
Kansa katsoo kotona suu auki, kun Orpo puhuu telkkarissa tuesta mitä ei ole edes olemassa.
Yllätyitkö? 😂
Moni ps kansanedustaja ei enää pääse eduskuntaan.
Sopeutumisrahaa saa kaksi vuotta.
Pysykää persut housuissanne. Persut ovat nykyään pienpuolue. Demareilla on tuplasti enemmän kannatusta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan vinkki persuille. Vaaleihin on vielä aikaa. Sitä ennen tullaan näkemään Jenkkien final season, jossa tullaan näkemään Trumpin diktaattorin elkeet.
Kukaan suomalainen ei tule katsomaan ihaillen kuinka sen maan talous ajataan alas ja ICE riehuu ja Trumppi ajaa armeijan kaduille. Siinä on teidän esikuva! Teidän ideologinen idoli!Odottakaa vaan, aika on demokratiaan uskovien puolellla. Kukaan halua Suomeen samaa kaaosta. Ja te olette se kaaos.
taloutta ei kuitenkaan nostetaan enää sillä, että julkista sektoria kasvatetaan velkarahalla. Se tie on loppu, Suomessa velkasuhde yli 80 %:ia. Siksi vasemmistolla ei ole antaa mitään vaihtoehtoa, ei etenkään talouteen
Purrasta ei tule koskaan pm, orponkin kausi päättyy tähän.
Ei me olla niin tyhmiä, että äänestettäisiin jonkun maahanmuuttopuheiden perusteella.
Vaan sen mitä saa ansiosidonnaista. Hallitus antoi rikkaille veroalet.
Sorry Riikka, sun puheet ei auta.
Vierailija kirjoitti:
Jos liityn persuihin, niin saanko sellaisen kivan SS Hugo Boss-uniformun? Tai Gestapon pitkän nahkatakin?
Sellaisia olen aina halunnut.
Valitettavasti sellaiset ovat juuri nyt loppuneet varastostamme. Lähetämme sinulle lohdutuksena Adolf Hitlerin Taisteluni-kirjan nahkakantisena juhlapainoksena.
Samassa toimituksessa, lähetämme sinulle nipun puoluevalokuvia, joissa on puolueen nykyisiå merkkihenkilöitä, narulla seinälle ripustettavaksi.
t. Puoluetoimisto
Miten vasemmisto korjaisi vinksallaan olevaa julkista taloutta? Pelkkä nykyhallituksen haukkuminen ei riitä mihinkään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että Kokoomus lopulta voittaa demarit täpärästi ja persut on kolmantena. Sitten sama hallituspohja jatkaa seuraavat 4 vuotta. Ja sen jälkeen hyvinvointi-Suomesta ei paljoa ole jäljellä. Tiedän että moni ei halua uskoa tätä vaihtoehtoa, mutta saatte nähdä että kaupallinen media alkaa lobbaamaan oikeistoa kuten se teki viimeksi ja ne voittaa. Siihen oheen rummutetaan m muuttajista iltapäivälehtien etusivulla niin näin ne sen voiton saa. Olen mieluusti väärässä, mutta kun en ole.
Olen samaa mieltä. Oikeistohallitusta pukkaa seuraavallakin kaudella. Demareiden pitäisi vaihtaa puheenjohtaja johonkin skarpimpaan ja karismaattisempaan kaveriin, jolla on visio mihin suuntaan Suomea tulisi viedä.
Demareita näyttää vaivaavan se, ettei siellä näytä olevan koulutettua porukkaa
Otas asioista selvää ennen kuin valheita levität, persuissa on juuri näitä koulupudokkaita, huonosti koulutettua väkeä.
"Eläkkeitä maksetaan 40,2 miljardia vuodessa." https://www.etk.fi/tutkimus-tilastot-ja-ennusteet/tilastot/kokonaiselak…
"Eläkeläiset ovat maksaneet vain pienen osan eläkkeistään itse." https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009960101.html
Ansiosidonnaista maksettiin vuonna 2024 vain 2 miljardia https://www.tyj.fi/tilastot
Mutta ansiosidonnaisesta leikattiin lapsikorotukset pois ja se porrastettiin ja nyt puolet opettajista saa potkut töistä.
Vierailija kirjoitti:
"Toimeentulotuen hakijalle säädettäisiin aiempaa vahvempi velvoite hakea ensisijaisia etuuksia toimeentulotuen sijaan. Ensisijaisia etuuksia ovat mm työttömyysturvaetuudet ja opintotuki. Koskee myös YRITTÄJIÄ joiden yritystoiminta ei ole kannattavaa."
https://valtioneuvosto.fi/-/1271139/toimeentulotuen-kokonaisuudistus-la…
Hyvä, että yrittäjät ei voi lusmuilla enää.
Tää on kyllä käsittämätöntä. Onko todella niin, että yrittäjä on voinut suomessa saada toimeentulotukea? On todella vaikea uskoa tällaista. Olen itse toiminut kulttuurialan yrittäjänä, enkä onnistunut saamaan edes soviteltua päivärahaa, eikä toimintaa hyväksytty osa-aikaiseksi yrittäjyydeksi, vaikka työtä olisi ollut mahdollisuus tehdä vaikka kokopäivätyön rinnalla. Lopettaessani yritystoiminnan jouduin lakkauttamaan kaikki sometilit ja nettisivut ja minulle sanottiin tiukasti, että osaamisesi esittely loppuu sitten tähän, tai tulkitsemme, että harjoitat edelleen yritystoimintaa! Jouduin dokumentoimaan, jopa kotona sijaitsevan työhuoneen muuttamisen tavalliseksi asuinhuoneeksi! En myöskään voi verkostoitua oman alan toimijoitten kanssa, tai pitää mitään esittelyä itsestäni netissä. Olen siis täysin passivoitu.
Hämmästyin myös, kun kuulin, että harkinnanvaraisesti jotkut ovat saaneet toimeentulotukea toisen korkea-asteen tutkinnon suorittamiseen! Miten se voi olla mahdollista? Olen korkeasti koulutettu ja olen uudelleenkouluttautunut toisella asteella useaankin kertaan, koska AMKiin tai yliopistoon ei saa yhden tutkinnon suoritettuani enää tukea, enkä lainaa.
Toimeentulotuen käyttäminen yritystukena tai opintotukena ei voi olla perusteltua, koska opintotukeakaan ei kahteen korkeakoulu tai yliopistotutkintoon voi saada. Tämä asettaa myös ihmiset eriarvoiseen asemaan, jos toimeentulotuen kautta olisikin mahdollisuus pienyrittäjyyteen ja korkeamman yliopistotutkinnon suorittamiseen ja muuta kautta tällaisia tukia ei edes ole muille olemassa.
Persut on Kansallis Sosialistinen liike.
Eläkeläinen saa omistusasuntoon asumistukea https://www.ekl.fi/edunvalvonta/sote-palvelut/asumistuki
Tätäkään ei voitu muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Eläkeläinen saa omistusasuntoon asumistukea https://www.ekl.fi/edunvalvonta/sote-palvelut/asumistuki
Tätäkään ei voitu muuttaa.
Syöpäsairas ei saa omistusasuntoon asumistukea, mutta eläkeläinen saa.
Vierailija kirjoitti: SDP saa jatkuvana virtana uusia äänestäjiä, Perussuomalaiset eivät pysty samaan. Kaikille auki olevat rajat, takaavat SDP:tä äänestävien ihmismassojen tulon Suomeen.
Muistaakseni Marinin hallitus sulki ainakin erään rajan sodan seurauksena...porvarithan ne maahanmuuttoa haluavat lisätä. Ja onhan tässä parissa vuodessa aika paljon porukkaa tullutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pysykää persut housuissanne. Persut ovat nykyään pienpuolue. Demareilla on tuplasti enemmän kannatusta.
demareista tulee pienpuolue pääministeripuolueena. Eihän niillä ole mitään omaa ajatusta, vaihtoehtobudjetissaan hyväksyivät hallituksen leikkaukset
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010862617.html
sdp menettää kannattajansa, koska seuraava hallitus joutuu jatkamaan leikkauksia
Kuinka paljon leikkaat 595 työmarkkinatuesta? Siitä poistettiin jo lapsikorotukset.
No perikuntien asuntoja ei saa myytyä.
Vanhuuseläkkeellä on miljoona neljäsataa tuhatta.
Perintö täytyy ottaa vastaan kokonaan tai ei mitään eli jos otat mökin järven rannalta niin joudut ottamaan myös omakotitalon muuttotappiokaupungista jota ei saa myytyä eikä vuokrattua.
"Suomessa on 200 000 asumatonta kiinteistöä. Autiotalon omistaja voi joutua korjaamaan luvattomien kulkijoiden jälkiä ja vastaa heidän turvallisuudestaan."
Suomella on vielä iso paska tuulettimessa, kun perikuntien asuntoja ei saa myytyä eikä vuokrattua.
Vanhuuseläkkeellä on miljoona neljäsataa tuhatta.
Asuntovelkaa ei saa pätkätöillä, osa-aikatöillä, palkkatukitöillä eikä nolla-sopimuksilla eikä työkokeiluilla.
Kela maksaa asunnon lämmitykseen 46 euroa kuukaudessa eli kukaan ei vuokraa sähkölämmittys paskaa.
Mmuutto on iso ongelma. Voin jopa tinkiä omasta elintasostani vähän jos ulkkistulva saadaan pysäytettyä.
Ihan vinkki persuille. Vaaleihin on vielä aikaa. Sitä ennen tullaan näkemään Jenkkien final season, jossa tullaan näkemään Trumpin diktaattorin elkeet.
Kukaan suomalainen ei tule katsomaan ihaillen kuinka sen maan talous ajataan alas ja ICE riehuu ja Trumppi ajaa armeijan kaduille. Siinä on teidän esikuva! Teidän ideologinen idoli!
Odottakaa vaan, aika on demokratiaan uskovien puolellla. Kukaan halua Suomeen samaa kaaosta. Ja te olette se kaaos.