YLE:n gallup. Perussuomalaisten kannatus rajussa nousussa. Riikka Purrasta tulee pääministeri 2027
PS pelastaa Suomen <3
Kommentit (588)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka ....u on niin daiju, että aikoo äänestää Persuja vielä kaiken sen peen jälkeen mitä ovat tehneet?
Hakatkaa sitten vielä se viimeinen naula arkkuun! Suomessa on niin ankea ja junttiurpo ilmapiiri, että tällaista ei ole ollut varmaan ikinä! Ihmisten passivointi on nostettu täysin uudelle tasolle ja kohta kukaan ei uskalla enää mitään! Ei uskalleta ottaa vastaan pätkätöitä, ei uskalleta markkinoida ja ylläpitää koulutuksella saavutettua osaamista, ei uskalleta yrittää, ei uskalleta opiskella välttämättä edes sitä ensimmäistäkään tutkintoa, ei uskalleta palkata, ei uskalleta investoida, ei uskalleta tehdä lapsia, mennä naimisiin, muuttaa yhteen kumppanin kanssa, ei uskalleta ostaa asuntoa, kesämökkiä, ottaa lemmikkiä, aloittaa harrastusta jne. Istutaan vaan pimeässä pirtissä aamusta iltaan ja odotetaan, että tämä hulluus väistyisi.
Monet Persut työskentelee itse
Juu, laitetaan vaan kaikki +40v tohtoristädit ja kulttuuri ja taidealojen maisterit hitsaamaan! Mitähän siitäkin tulisi ja luuletko, että onnistuu? Mihin se Wolttikuski muuten unohtui, kun sehän on yleensä teidän lemppari? Ja mites marjojen poiminta? Sillähän rikastuu!
Oliko vielä muita perskokkareisen hyviä ideoita?
Rikkaan vaimon pitää nyt ottaa 73 kestoväriä kuukaudessa parturissa, kun muilla ei ole rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vihreät kyntää elämänsä suossa. Älkää vain vaihtako nyt puheenjohtajaa. Parasta mainontaa muille puolueille.
Riikkulilta hajoaa kohta sekä kuuppa että puolue. Se ei itsekään kestä persujen typeryyttä.
Ansiosidonnaista leikattiin. Leikkaan hiukset itse ja laitetaan nutturalle, letille tai ponnarille.
Ja vessapaperilla saa tehtyä kiharoita, ei tarvitse maksaa 160 euroa permanentista parturikampaajalle.
60 000 ihmistä kuolee vuodessa ja asiakkaat senkun vähenevät partureissa ja kahviloissa ja ravintoloissa.
Eläkeläisiä kuolee ja työikäiset ei käy kampaajalla.
Me ostetaan ruokakaupasta 10 euron hiusväri ja puoliso laittaa sen kotona päähän ja leikkaa hiusten latvat.
Petteri voi mennä sitten minun puolesta parturiin ottamaan kestoväriä.
Satonen voi mennä mun puolesta kampaajalle ottamaan ne 160 euron permanentti kiharat, kun hallitus leikkasi ansiosidonnaisen eikä mulla ole varaa.
Teen kiharoita vessapaperilla.
Vierailija kirjoitti:
Satonen voi mennä mun puolesta kampaajalle ottamaan ne 160 euron permanentti kiharat, kun hallitus leikkasi ansiosidonnaisen eikä mulla ole varaa.
Miettikää minkänäköinen Satonen olisi kiharat päässä.
Jos omat hoitajat loppuu, robotit tilalle.
persu haluaa mieluummin robotin hoitamaan itseään ja isovanhempiaan kuin maahanmuuttajan.
Pitäisikö edistää robottiautojen kehitystä, jotta persujen ei tarvitsisi häiriintyä Wolt-kuskien tummasta pigmentistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää minkänäköinen Satonen olisi kiharat päässä.
Nainen!
Vierailija kirjoitti:
persu haluaa mieluummin robotin hoitamaan itseään ja isovanhempiaan kuin maahanmuuttajan.
"Sote-alalta valmistutaan nyt suoraan työttömyyskortistoon."
Meidän kaupungissa hyvinvointialue irtisanoi 130 hoitajaa keväällä.
Olen kovin odottanut, että Petteri ottaisi raitoja tai kiharoita parturikampaajalla, koska vei naisten ansiosidonnaisen eikä naisilla ole rahaa käydä kampaajalla.
Ehkä Petteri ottaa raitoja ja kiharoita itsenäisyyspäivän juhliin.
Jotta kampaaja ei menetä työpaikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihreät kyntää elämänsä suossa. Älkää vain vaihtako nyt puheenjohtajaa. Parasta mainontaa muille puolueille.
Purran kannatus viime kolmessa vaaleissa peräkkäin romahti 42 %..... siinäpä puheenjohtaja. Hallituskauden puolivälissä sai perujen kannatuksen tippumaan kaksikolmasosaa. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Purra heikensi duunareiden työolot moninkertaisesti.... tätä ei varmasti unohdetaan.
Uusi hallitus poistaa kakki työolojen heikennykset. 🤣🤣🤣🤣
Hyvinvointialue irtisanoi myös kaikki tekstinkäsittelijät. Lääkäreiden sanelut kirjoittaa nykyään tekoäly.
Vierailija kirjoitti:
Olen kovin odottanut, että Petteri ottaisi raitoja tai kiharoita parturikampaajalla, koska vei naisten ansiosidonnaisen eikä naisilla ole rahaa käydä kampaajalla.
Ehkä Petteri ottaa raitoja ja kiharoita itsenäisyyspäivän juhliin.
Jotta kampaaja ei menetä työpaikkaansa.
Kai Petteri tietää, että parturin mielestä hyvä asiakas on sellainen, joka ottaa kalliita värejä, raitoja ja kiharoita eikä mitään 30 euron hiustenleikkuuta.
Permanentti kiharat maksavat 160 euroa.
Huono asiakas ottaa pelkän 30 euron hiustenleikkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riikkulilta hajoaa kohta sekä kuuppa että puolue. Se ei itsekään kestä persujen typeryyttä.
Riikan kannatus tippui viime vaaleissa 42% eikä ihmekkään kun petti joka sovitussa asiassa äänestäjänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purran kannatus viime kolmessa vaaleissa peräkkäin romahti 42 %..... siinäpä puheenjohtaja. Hallituskauden puolivälissä sai perujen kannatuksen tippumaan kaksikolmasosaa. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Nauretaan näillä yhdessä. 🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Demarit haluaa mieluummin halvan mmuuttajan hoitamaan itseään ja isovamhempiaan kuin koulutetun suomea puhuvan suomalaisen.
Nyky hallitus leikkasi sotesta ja hoitajia irtisanottiin.
Lisäksi tuli paikallinen sopiminen.
Eikös se Satonen lähtenyt rekrytoimaan hoitajia ulkomailta heti kun paikallinen sopiminen tuli voimaan 1.1.2025.
Ekonomistit ja muut talousasiantuntijat, niin oikealta kuin vasemmalta ovat useaan kertaan todennut, että Suomi ei nouse leikkaamalla.
Joten kerro ihmeessä mitä sellaista osaamista Riikka Purralla on mikä näiltä talousasiantuntijoilta puuttuu?