Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huoli puolisosta- yskii syödessä

Vierailija
01.10.2025 |

Oon todella huolestunut miehestäni. Hän yskii melko usein kun syö. Yskii kaksi tai kolme kertaa. 

Olen kysynyt huomasko itse, mutta ei kuulema ole huomannut. Minä olen. Olen miettinyt syitä. Mistä moinen voi johtua?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisi olla refluksi. Kannattaa varata aika lääkärille asian selvittämiseksi.

Pelkään aivan älyttömästi, että hänellä on als. En ole nukkunut kunnolla muutamaan viikkoon tämän takia.

Ap 

ALS aiheuttaisi vaikeuksia niellä, ei niinkään ärsytystä niellessä. Tässä monta kertaa mainittu refluksitauti on kaikkein todennäköisin mikä voisi 40-vuotiaalla aiheuttaa ärsytystä ja sitä kautta yskimistä.

Vierailija
22/26 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on just tuollaisia "Ei mua mikään vaivaa" ja sitten ihmetellään, kun onkin levinnyt syöpä. Ihan vihaksi pistää, kun appiukko oli tuollainen ja sitten kuoli ihan liian aikaisin. Lapsenlapset olis tarvinnut isoisää vielä monia vuosia.

Pääsi onneksi pois tästä pahasta maailmasta ja teistä, jotka näppäilette palstalle kännykkä riippuvaisina hourimisianne.Tee parannus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on just tuollaisia "Ei mua mikään vaivaa" ja sitten ihmetellään, kun onkin levinnyt syöpä. Ihan vihaksi pistää, kun appiukko oli tuollainen ja sitten kuoli ihan liian aikaisin. Lapsenlapset olis tarvinnut isoisää vielä monia vuosia.

Pääsi onneksi pois tästä pahasta maailmasta ja teistä, jotka näppäilette palstalle kännykkä riippuvaisina hourimisianne.Tee parannus

Oli hyvin elämänhaluinen. Ei olisi halunnut päästä pois.

Vierailija
24/26 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viikatemies ei kysele, haluatko lähteä vai etkö halua. Hän vie jokaisen ajallaan eikä häntä vastaan pullikointi auta.

Vierailija
25/26 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viikatemies ei kysele, haluatko lähteä vai etkö halua. Hän vie jokaisen ajallaan eikä häntä vastaan pullikointi auta.

Niinhän se on..

Vierailija
26/26 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisi olla refluksi. Kannattaa varata aika lääkärille asian selvittämiseksi.

Pelkään aivan älyttömästi, että hänellä on als. En ole nukkunut kunnolla muutamaan viikkoon tämän takia.

Ap 

ALS aiheuttaisi vaikeuksia niellä, ei niinkään ärsytystä niellessä. Tässä monta kertaa mainittu refluksitauti on kaikkein todennäköisin mikä voisi 40-vuotiaalla aiheuttaa ärsytystä ja sitä kautta yskimistä.

Mitä vaikeuksia niellä? Ruuan henkeen vetäminen on yksi nielemisvaikeuksista. Siitähän se yskänärsytys nimenomaan syntyy, kun ruoka menee " väärään kurkkuun".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi