Huoli puolisosta- yskii syödessä
Oon todella huolestunut miehestäni. Hän yskii melko usein kun syö. Yskii kaksi tai kolme kertaa.
Olen kysynyt huomasko itse, mutta ei kuulema ole huomannut. Minä olen. Olen miettinyt syitä. Mistä moinen voi johtua?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Nielee liian ahneesti ja hätkisti joten ruoka meinaa mennä väärään kurkkuun?
Mitä muita syitä voi olla kun väärään kurkkuun meneminen?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muita syitä voi olla kun väärään kurkkuun meneminen?
Ap
Kasvain nielussa.
Kannattaisiko varata aika korva-nenä-kurkkutautien lääkärille palstalta kyselemisen sijaan.
Mitä muita syitä? Väärään kurkkuun se menee jos kerran yskii.
Minun iäkäs isä köhii aina syödessä ja lääkkeitä ottaessa. Lääkärin mielestä ei mitään vikaa?
Vierailija kirjoitti:
Minun iäkäs isä köhii aina syödessä ja lääkkeitä ottaessa. Lääkärin mielestä ei mitään vikaa?
No mun mies ei ole iäkäs. Hän on 40-vuotias
Ap
Voisi olla refluksi. Kannattaa varata aika lääkärille asian selvittämiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Pelkään aivan älyttömästi, että hänellä on als. En ole nukkunut kunnolla muutamaan viikkoon tämän takia.
Ap
Kakoo tekemääsi karseata ruokaa muttei herrasmiehenä uskalla sanoa kuinka kauheata se on.
Vierailija kirjoitti:
Voisi olla myös jotain muuta paljon vakavampaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkään aivan älyttömästi, että hänellä on als. En ole nukkunut kunnolla muutamaan viikkoon tämän takia.
Ap
Mikä?
Kasvain kurkunpäässä, nielussa. Mutta todennäköisimmin refluksi.
Refluksi. Yleensä yleisin syy on todennäköisin. Vakava syy vähiten todennäköinen.
Miehet on just tuollaisia "Ei mua mikään vaivaa" ja sitten ihmetellään, kun onkin levinnyt syöpä. Ihan vihaksi pistää, kun appiukko oli tuollainen ja sitten kuoli ihan liian aikaisin. Lapsenlapset olis tarvinnut isoisää vielä monia vuosia.
Als on toki yksi, mutta hyvin epätodennäköinen vaihtoehto, sillä nielemisongelmat eivät ole yleensä ensioireita.
Sukupuolitauti jonka sai nieluunsa työmatkallaan.