Jasmin V:n kuolema ja TEKOPYHYYS!
Tämä jos joku on tekopyhää!
Olen lukenut palstoja, joissa kysytään asiallisesti miten oikeasti Jasmin kuoli. Hyppäsikö parvekkeelta? Ottiko yliannostuksen? Tähän vastataan AINA että "ei kuulu kysyjälle!", "mitä kuuluu teille, häpäiset vainajaa ja sukulaisia" jne jne
Lehtien palstoilla on kuitenkin ihan oikein ja sallittua repostella Jasminin viime päivistä!!?? Kertoa jopa yksityiskohtaisesti, viimeisistä ajoista ja jopa epäillystä hyväksikäytöstä. Puheluista ja apteekkikäynneistä.
Niin hyppäsikö Jasmin parvekkeelta? Tähän ei kukaan kerro vastausta, koska sen kertominen on iso salaisuus. Elämästä kerrotaan kuitenkin aivan liikaa, mitä meidän ei tarvitsisi tietää! Se vasta häpäisee vainajan ja hänen viimeiset hetkensä!
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Huomionarvoista tässä on se, että ensimmäistä kertaa mediassa kerrotaan suoraan kyseessä olleen itsemurhan. Tuota sanaa ei ole ennen tätä päivää artikkeleissa nähty.
Mitä avoa tällä on sinun elämääsi? Vastaa. Miten vaikuttaa sun elämään. VASTAAA!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella harmi että noin kaunis nainen kuolee niin nuorena. Olisi ennemmin lähtenyt joku mielialalääkkeillä käyvä työtön läski rumilus.
Miksi alapeukutukset? Suomessa riittää kyllä työttömiä läskejä rumiluksia. Kauniita töitä tekeviä naisia ei kuitenkaan liikaa ole.
Sinunkaan kuolemasi ei olisi mikään menetys. Tee siis työtä käskettyä ja poista itsesi muonavahvuudesta.
Kyllä se olisi. Firmani työntekijät jäisivät työttömiksi, avovaimo ja lapset olisivat ikävissään, ystävät ja kaverit jäisivät suremaan. Itse asiassa minua surtaisiin neljällä mantereella. Mikäs on sinun tilanteesi jos kupsahdat?
Eri. Kuolema ei kuulu kun omaisille ja lähimmille. Ei kellekkään muille. Puhumattakaan tämmöiselle tötky palstalle. Voitko jättää vainan rauhaan???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella harmi että noin kaunis nainen kuolee niin nuorena. Olisi ennemmin lähtenyt joku mielialalääkkeillä käyvä työtön läski rumilus.
Miksi alapeukutukset? Suomessa riittää kyllä työttömiä läskejä rumiluksia. Kauniita töitä tekeviä naisia ei kuitenkaan liikaa ole.
Jokainen ihminen on arvokas.
No ei todellakaan ole.
Joka ainut ihminen on Jumalan silmissä ytä arvokas. Me ei voida luokitella ketään.
Repostelua tulisikin hieman hillitä. On tärkeää, että mielenterveyden haasteista puhutaan, mutta jotkut asiat voi pitää yksityisenä.
Nykypäivänä tietotulva ja yksityisyyden arvostamattomuus varmasti vaikuttaa paljon nykypäivän menoon. Ei ennen kuuluteltu kaikkia asioita, koska ei kylän juorukellot ihan kaikkea tiennyt eikä joka torppaan ehtinyt. Nyt netissä kaikki valuu kaikkien tietoon.
Ihmiset jopa omaa elämäänsä levittävät instassa, tiktokissa ym. Tietyt asiat on hyvä pitää itsellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinunkaan kuolemasi ei olisi mikään menetys. Tee siis työtä käskettyä ja poista itsesi muonavahvuudesta.
Kyllä se olisi. Firmani työntekijät jäisivät työttömiksi, avovaimo ja lapset olisivat ikävissään, ystävät ja kaverit jäisivät suremaan. Itse asiassa minua surtaisiin neljällä mantereella. Mikäs on sinun tilanteesi jos kupsahdat?
Aikamoista luettavaa on teidän keskustelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi edelleen täällä vatvotte asiaa, annetaan vainajan levätä rauhassa. Miettikää itse täällä käytöstänne, kiusaatteko teille täysin tuntematonta?
Vainaja ei lepää, eikä vainajaa voi loukata. Vainaja ei välitä mitä me täällä puhutaan hänestä, hän on kuollut.
Sanasi on vain sinun näkemys. Jumala näkekee miten vähättelet vainajaa ja häntä ja hänen lähimmäisiään. Eihän tämä asia koske mitenkään sinua eikä minua.
Vierailija kirjoitti:
Itsemurha on turha ratkaisu. Elämä kestää kuitenkin aina rajallisen ajan.
Älkää tuomitko ettei teitä tuomittaisi. Se on heidän elämän päätös, ei minun eikä sinun.
Miten tämä ketju saa olla täällä? Poistoon.
No ei todellakaan ole.