Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi toiset tulevat niin herkästi raskaaksi ja toiset eivät meinaa saada lasta millään? :-(

Vierailija
12.04.2007 |

En kaipaa biologian luentoa, kunhan purkaannun vain vähän... Kun kaksi kolmesta lapsesta on ns. vahinkolapsia (ehkäisy pettänyt) ja terveys ei oikeasti kestäisi nyt uutta raskautta ja silti olen raskaana (kyllä, olen juuri se joka kirjoitti äsken kierukkaraskaudesta)... Lääkäriajan sain huomiseksi. Mitähän ne muuten tekee, kuinka suuri km-riski on kierukkaa poistettaessa? Kai se poistetaan? Tietääkö kukaan?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kaks ollu vahinkoja.. sellaset jotka oottaa sitä toista viivaa ja raskausoireita kuin viimeistä päivää, saattavat jäädä lapsettomiksi.

Vierailija
2/8 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu pahalle silloin kun itse haluaisi lapsen ja muut vaan saavat.

Itse kuumeilin kovasti toista lasta ja kuulin silloin että tuttu alkoholisti äiti on taas raskaana. Juuri esikoinen oli häneltä huostaan otettu.

Ja yksi kaveri odotti neljättä lasta 4 vuoden sisään. Vahinkoa jota ei halunnut.

Sain kyllä itsekkin sen toisen lapsen.=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kaikkien ei tarvitse jatkaa geenejään. joidenkin on vaan parempi olla lisääntymättä.

Vierailija
4/8 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tulin raskaaksi kun ajattelin et nyt tästä kierrosta ei tarvis vielä tulla.

Vierailija
5/8 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin tässä ihmettelen ja vähän häpeilenkin kasvavaa masuani, kun toisaalla ystäväni on juuri aloittanut hedelmöityshoidot...

Ehkäisystä on huolehdittu ja raskaaksitulo oli tosi iso järkytys, johon nyt pikkuhiljaa on tottunut, ja lapsi syntyy toivottuna.

Eräs Urho-niminen nuori mies muuten kertoi eräässä haastattelussa että sai nimensä koska oli urhoollisesti päättänyt saada alkunsa kierukasta huolimatta! Tämä tarina on tosi :D

Muutenkin tuntuu että lapsettomuutta on nykyään paljon enemmän kuin ennen, vai kuvittelenkohan vain??

Vierailija
6/8 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskenmenoistakin moni on stressin syytä. Kaikki ihmisen toiminta on sidoksissa toisiina. Psyyke ja fysiikka. Jos peleissä ei oo vikaa nii syy voi olla psyykessä.

Vierailija
7/8 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koko aikuiselämä on ollut yhtä rankkaa stressiä, ja silti tosiaan raskaudun tätä tahtia... T. AP

Vierailija
8/8 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä sitten koske sua.. Mutta miksi kysyt ja sit tyrmäät vastaukset? Mikä se sun vastaus on tähän asiaan?