Mulle tuli lasku reseptin uusimisesta
terveyskeskuksessa!
Meniköhän tää nyt oikein kun ennen ei oo tullu. Oli käyntimaksun verran.
Kommentit (72)
Jollei joskus laskuja lähetettäisi terkkarista, niin te varmaan asuisitte siellä,
Mulle tuli lasku kun puhuin lääkärin kanssa puhelimitse 2 min. Normaali lääkärikäynti, vaikka itse lääkäri ehdotti soittoa tk:ssa. Maksoin, mutta eihän tässä uskalla varata käyntiä kun menee joku 60e + lääkkeet
Edelliseen vielä, että kävin paikanpäällä ensin ja sitten oli soitto
Vierailija kirjoitti:
Apteekin kautta. Lasku 27 euroa.
Ei ole mulle koskaan tullut vaikka apteekin kautta uusittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, no apteekin kauttahan se maksaa. Dokport.com olisi ollut 18e. Omakanta muistaakseni ilmainen.
Ei oo koskaan ennen maksanu, ja apteekin kautta uusin.
Apteekki ei veloittanut mitään, terveyskeskuksesta lasku, 27 euroo, mitä ei oo koskaan ennen tullut. Ap.
Sait tollee uusittua, koska sun olis pitänyt paikan päälle mennä. Joku aikaraja tuossa on. Seuraavasta uusimisesta ei tartte ja sit taas maksaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko tästäkin aloitettu rahastus ?
Näköjään.
Onko se rahastusta jos maksaa tehdystä työstä? Omakannassa se on edelleen maksutonta. Ei ole pakko laittaa muita tekemään hommia puolestaan.
Ei niitä reseptejä omakannassakaan itse uusita. Lääkäri ne uusii. Ja siitä työstä maksetaan verovaroilla.
Jotenkin erikoinen tapaus, vai onko nää muuttunu maksullisiksi? Kalliiks käy. Mulla on vielä onnistunu ilmaiseksi, ja samalla lailla oon hoitanu.
Vierailija kirjoitti:
Omakannan kautta reseptien uusiminen on maksutonta. Jotkut särkylääkereseptit ja kolmiolääkkeet pitää välillä keskustella ehkä lääkärin kanssa uusiksi. Mutta yleisesti reseptejä saa hyvin pitkälle uusittua kannan kautta. Sieltä tulee ilmoitus, jos uusinta vaatii lääkärikäynnin.
Hyvä että sanoit, että yleisesti uusitaan, kun ihan kaikkia lääkkeitä ei sitä kautta saa uusittua mm erityislupalääkkeet ovat tällaisia.
Vierailija kirjoitti:
Siis onko tästäkin aloitettu rahastus ?
Maahan muutto on kallista, ja hlvtn kallista miljoonakartanoissa järvenrannalla majoitettuna kaikilla palveluilla Tampereella. Vai mitä sanot onko 16 000€/kk partalastakohden edullista mielestäsi?
Joitakin vuosia sitten maksoi 2€ apteekin kautta uusittu resepti. On kyllä törkeää rahastusta jos perivät vastaanottomaksun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, no apteekin kauttahan se maksaa. Dokport.com olisi ollut 18e. Omakanta muistaakseni ilmainen.
Ei oo koskaan ennen maksanu, ja apteekin kautta uusin.
Apteekki ei veloittanut mitään, terveyskeskuksesta lasku, 27 euroo, mitä ei oo koskaan ennen tullut. Ap.
Sait tollee uusittua, koska sun olis pitänyt paikan päälle mennä. Joku aikaraja tuossa on. Seuraavasta uusimisesta ei tartte ja sit taas maksaa?
Mulla menee tk soittona hoitajalle, mikäli vaatii lääkärissä käynnin. Paranematon sairaus on. Apteekin kautta muutoin uusin, ei maksa mitään.