90 Day Fiance - virallinen vol. 2
Edellinen pitkä ketju hidastelee ja pätkii, joten aloitetaan jatko-osa.
Katsojille kysymys alkuun, mistä 90D-konseptista pidät eniten?
Katso lähetysajat : 90 Päivää Morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2373)
Thais oli siis korjauttanut naamaansa, eilisessä jaksossa uusi nenä ja huulissa lisuketta.
Alkavatko leikkelemään vanhusten laitoksista tuotuja heikossa hapessa olevia mummoja?
Vierailija kirjoitti:
Thais oli siis korjauttanut naamaansa, eilisessä jaksossa uusi nenä ja huulissa lisuketta.
Alkavatko leikkelemään vanhusten laitoksista tuotuja heikossa hapessa olevia mummoja?
Eikö Angela ollut sitä luokkaa, vaikka oli vielä alle kuuskymppinen mutta leikkausten ja tekohampaiden jälkeen alkoi näyttää lähemmäs 70-vuotiaalta, lähinnä siltä kuin kuivunut rusina ja ilmat pihalla.
Eipä ihmetytä että hullu-Angela ja Manon ovat olleet kavereita vuosia, nyt kun kävi niiden yhteiskuvat ilmi, ja Manon saanut opetusta Angelalta miten huonosti kannattaa käyttäytyä telkkarissa TLC:n sarjassa jotta pysyy mukana mahdollisimman pitkään.
Thais. Juu, oli vähän eri näköinen sekä mä huomasin, että yritti niinku matkia jotakin amerikkalaista elehtimistä, ilmehtimistä, äänenpainoja, vaikka on kotoisin muusta kulttuurista. Lisäksi, mahottomasti Thaisia vaikutti häiritsevän ne piiiiitkät hiuksensa :). Niitä piti koko ajan silitellä ja järjestellä ja yhdessä kulmassa oikein kuin näytti kameralle, kuinka pitkät hiukset ovatkaan. Alunpitäen pidin kovasti siitä oikeasta Thaisista, hän oli kaunis, luonnollinen, miellyttävä. Nytkö sitten ihan tusina"tuote".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reddit:iin joutuu sitä paitsi kirjautua omilla google-tunnuksilla jos haluaa kommentoida jotain, joten harva levittää siellä shittihuhuja.
kokeilin ja totta turiset. Lukea pystyy paitsi K18 contentia.
Mä kävin luomassa muutaman google-tunnuksen joten ihan niinku epäilinkin sinne voi kirjautua anona ja kirjoittaa mitä vaan mieleen juolahtaa. Ei ne tunnukset oo mikään toden tae. ja ettei siellä valehdella.
No mitä kirjoitit ja heittikö moderaattori sut pihalle kaikilla googletunnareillas :DDDD
Vierailija kirjoitti:
Thais. Juu, oli vähän eri näköinen sekä mä huomasin, että yritti niinku matkia jotakin amerikkalaista elehtimistä, ilmehtimistä, äänenpainoja, vaikka on kotoisin muusta kulttuurista. Lisäksi, mahottomasti Thaisia vaikutti häiritsevän ne piiiiitkät hiuksensa :). Niitä piti koko ajan silitellä ja järjestellä ja yhdessä kulmassa oikein kuin näytti kameralle, kuinka pitkät hiukset ovatkaan. Alunpitäen pidin kovasti siitä oikeasta Thaisista, hän oli kaunis, luonnollinen, miellyttävä. Nytkö sitten ihan tusina"tuote".
Jokaikinen sarjassa ollut tekopituusjatketukkainen ja tekotuuhennusjatkeinen nainen sukii ja sukii niitä latvojaan. Tiffany, Yara, Holly, Silvakaksoset, Holly, Amanda, Sophie ja Veah nyt tulivat ensimmäisenä mieleen.
Tuo tyyli on kuulemma monilla opeteltu överisuositun Kardashians-tositeeveen Khloe Kardashianilta joka teki sitä aina sarjassa, suki ja suki hiusjatkeita aina kun jutteli muiden kanssa aivan kuin kiinnostaisi ne jatkeet enemmän kuin kanssaihmiset, joten kuvitellaan että toiminta olisi jotenkin erityisen hienoa ja trendikästä, välinpitämätöntä sellaista.
Jos minulta kysytään niin saisi maailmassa välillä olla jotain muuta ja terveempää trendiesikuvaa kuin keinotekoiset Kardashians ja Jenners turhakkeet.
Voi typeryys, kun näissä 90 päivää -jaksoissa koko ajan ja lisääntyvästi jotakin alapään juttuja. Niitä yritetään laittaa, jotta olisi jännempää, hauskempaa, mielenkiintoisempaa. Tuodaan esiin suorin sanoin seksistä kaikki asiat sekä viimeksikin eilen nähtiin naisen alapää sekä selvitettiin sen reikiä. Interesting? Myös ihan vain pissa-kakka-mainintoja sijoitetaan sinne tänne ja eiks ole ollut piereskelystäkin huomioita silloin tällöin. - Mautonta. Lapsellista amerikkalaisilta. Miten tuottajat luulee, että tuollainen lisää sarjan suosiota?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Angela ollut sitä luokkaa, vaikka oli vielä alle kuuskymppinen mutta leikkausten ja tekohampaiden jälkeen alkoi näyttää lähemmäs 70-vuotiaalta, lähinnä siltä kuin kuivunut rusina ja ilmat pihalla.
Laihduttaminenhan sen ulkonäön pilasi, naama muuttui kurttuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaikinen sarjassa ollut tekopituusjatketukkainen ja tekotuuhennusjatkeinen nainen sukii ja sukii niitä latvojaan. Tiffany, Yara, Holly, Silvakaksoset, Holly, Amanda, Sophie ja Veah nyt tulivat ensimmäisenä mieleen.
Tuo tyyli on kuulemma monilla opeteltu överisuositun Kardashians-tositeeveen Khloe Kardashianilta joka teki sit
Odotan innolla koska ne alkaa happiviiksekkäutä mummoja kuromaan kasaan ja lisäämään lettiä
Vierailija kirjoitti:
Yaran viimeisin käherretty kellertävä lankatukka tuossa Pillowtalkissa! :DDDDD Pikkukoirakin alkoi nykiä sitä tukkaa kuin olisi lelu, kun huomasi miten se ei ole aitoa eikä tuoksu ihmisen hiuksilta!
Alkaako Yara-Yaroslava mennä tähän entiseen Ukrainan aikaiseen lookkiinsa (vas. kuva), kun ihaili jenkkiläistä hotelliperijätärtä ja seurapiiriliitäjää Paris Hiltonia? 😂
Screenrant-tositeeveesivuston kuvalinkki löytyi, jossa vertaus
https://static0.srcdn.com/wordpress/wp-content/uploads/2021/01/Yara-Zay…
Nyt sillä on kannettava asustekoira kuten Paris Hiltonillakin aina ollut.
Yara ollut vielä tavannut Jovia tuolloin, ja tuossa vas. kuvassa on jo tehtynä parit nenäleikkaukset, ekat silikonit ja huulia täytetty muutama kerta.
Hänen olisi todellakin kannattanut jättää ulkonäkönsä muokkaaminen tuohon oikean puoleiseen 2021 kuvaan missä kaunis, sillä viimeisimmissä kuvissa mitkä näin ja oli otettu jostain tilaisuudesta ilman filttereitä jenkkilehden nettisivulle, Yara näytti hyvin pahasti menneen Darceyn suuntaan!
Nyt uusimmassa Pillow-Talkissa oli kiharrettu tukkaa keltaisen ja rasvaisen näköiseksi, ja pariskunta näytti siltä kuin olisivat käyneet Trump-oranssin sävyisessä suihkurusketuksessa! 😂😂
Yaran ja Jovin erospekulaatiot taisivat lähteä siitä kun Jovi ja Gino istuivat jossain viimeisimmissä Pillow-Talkissa, jota ei ole vielä meille näytetty, ja pienessä matalammassa talossa ja asunnossa joka saattoi olla tilapäinen asunto tai Jovin käyttämä asunto työmatkoillaan. Eihän nuo miehet kai edes ole kaverit keskenään, mutta tuolla tavoin promotaan tietysti Ginon mukanaoloa tulevassa Single Lifessa.
Yara ja Jovi olivat olleet yhdessä tuon kuvauksen jälkeen TikTok livessa.
Mä kävin luomassa muutaman google-tunnuksen joten ihan niinku epäilinkin sinne voi kirjautua anona ja kirjoittaa mitä vaan mieleen juolahtaa. Ei ne tunnukset oo mikään toden tae. ja ettei siellä valehdella.
No mitä kirjoitit ja heittikö moderaattori sut pihalle kaikilla googletunnareillas :DDDD
Ei tietenkään heittäny. Mulla ei oo mitään tarvetta kirjottaa asiattomuuksia minnekään. Halusin vaan todistaa sen että kuka vaan Aku Ankka tai Mikki Hiiri voi luoda tunnukset ja niillä sit kirjautuu palstoille. Joten valehdella voi mielin määrin kun saa anona kirjottaa.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ihmetytä että hullu-Angela ja Manon ovat olleet kavereita vuosia, nyt kun kävi niiden yhteiskuvat ilmi, ja Manon saanut opetusta Angelalta miten huonosti kannattaa käyttäytyä telkkarissa TLC:n sarjassa jotta pysyy mukana mahdollisimman pitkään.
WHAAT! Mulle ei vieläkään ole selvinnyt, kuka se Manon on?
Toisaalta, kohtahan kaikki osallistuvat ovat toistensa exiä tai sukulaisia. Ihan hullua.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en ole tykännyt Thaisista koskaan. Hänessä on jotain outoa, onko ollut oikeasti rakastunutkaan. Yhden lapsen suostui tekemään heti alkuun, samanlainen kuin Yara. Ankkurilapsi tehdään, sitten kieltäydytään useammasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo tyyli on kuulemma monilla opeteltu överisuositun Kardashians-tositeeveen Khloe Kardashianilta joka teki sit
Nämä vertaukset on mulle hauskoja kun en ole nähnyt silmäystäkään Kardashian perheestä😂 en siis tiedä yhtään keitä he ovat ja ei ei tarvitse laittaa linkkiä😂
Tuollaisesta hiusten sukimisesta tulee mulle mieleen joku pikkulapsi joka on saanut hienon uuden jutun ja sitä pitää koko ajan jotenkin käsitellä tai pitää sylissä. Lapsellisen näköistä aikuisten ihmisten tekemänä. Mulla on myös pitkät hiukset mutta ne on yleensä letillä tai ponnarilla jotta eivät ole edessä kun teen asioita. Toisaalta toki ovat omat hiukset eikä tekotukka niin ehkä se ei tunnu uudelta hienolta lelulta jota pitää käsitellä jatkuvasti ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en ole tykännyt Thaisista koskaan. Hänessä on jotain outoa, onko ollut oikeasti rakastunutkaan. Yhden lapsen suostui tekemään heti alkuun, samanlainen kuin Yara. Ankkurilapsi tehdään, sitten kieltäydytään useammasta.
hyvä vain että lapsia ei tehdä tuollaisiin oloihin enempää
Hei minäkin semmoinen tietämätön, etten ole koskaan tv:stä katsellut Kardashaneja, joihin täällä vertauksenomaisesti usein viitataan. Aina mulla ollut tv ja kyllä ohjelman otsikko on jotensakin tuttu, mutta eivät ne filmattavat ihmiset, enkä juonestakaan tiedä mitään. Ok, eipäs puhuta täällä nyt K:sta sen kummemmin.
Se pitkien hiusten sukiminen siis on tosi häiritsevää! Ihan kuin niitä naisia vain kovasti häiritsisi ne hiukset ja siksi käsi menee niihin koko ajan. Eivät he ole sinut hiuskruununsa kanssa ollenkaan, vaikka tv:ssä sillä tavalla nätti pitää yrittää olla. Eiks hiustenpidennykset ja kaikenlaiset lisäkkeet niissä ole painavia! Tekojatkehiusten painavuusko tekee olon epämukavaksi ja syntyy tuommoinen maneeri!
Myös mua häiritsee liiallinen tisseillä päteminen. Oma epävarmuus heijastetaan siihen, että kattokaapas te vaan mitkä mommot mulla. Ne on jotenkin noloja, kuten eilen tulleessa tv-jaksossa Madeleinekin. Sillä oli "puoliturkki" mutta kuitenkin ainakin toisen tissin piti näkyä. Ja tunnetusti varsinkin Darceyn tyyli tää. (Mää oon nainen.)
Madeleinesta ei naista saa tekemälläkään, vaikka kuinka esittelisi pallojaan. Ihana episodi, että pojankloppi muka raskaana😂🤣Eivät ole kunnolla koskeneet toisiinsa😂
Greta sai paremman roolin ja lähti. Appiukko taisi olla ihan tosissaan ;)