90 Day Fiance - virallinen vol. 2
Edellinen pitkä ketju hidastelee ja pätkii, joten aloitetaan jatko-osa.
Katsojille kysymys alkuun, mistä 90D-konseptista pidät eniten?
Katso lähetysajat : 90 Päivää Morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7946)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elisen poikaystävä Sydneyssä taitaa olla täysi pummi. Miksi asuu naisystävänsä luona ilmaiseksi vaikka on töissä? Mihin sen rahat menee, onko uhkapeluri? Ainakin olivat kaverinsa kanssa menossa katsomaan jotain matsia ja lyöneet vetoa.
Ja mikä ihmeen siipimies se Joshuan kaveri on, miksi piti muuttaa kimppakämppään johon voi tuoda Elisen? Onko tämä kaverikin joku pummi?
Sovittu juttu, Australiassa tiedetään että tuo kaveri on hyvässä konefirmassa töissä, reissaillut paljon USA:n ja Australian väliä hommissaan. Sai vaan vanhan kaverin kautta ilmaisen loman Sydneyssä, siksi osallistui sarjaan. Ei kuulemma ole mikään jauhonokka kuten kaverinsa ja tämän kämppis, ja taitaa sama harrastus olla Elisellä.
Tarkoitatko että Joshua ja Nat jotka kämppäilee ennestään yhdessä, ovat jauhonokkia? Se olisi yksi selitys mihin rahat menee ja miksi vaimo muutti poikansa kanssa toiselle puolelle maata, jauhonokalla ei ole varaa matkustaa tapaamaan poikaansa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta turkkilainen Alabamaan muuttanut mies on todella hauska ja heittelee huvittavaa läppää, jotenkin Sarpermaisella viattomalla tavalla. Päätyyköhän koomikoksi aivan kuten Sarper? Voivat vetää yhteisshowta.
Joo, olisivat Sarperin kanssa hyvä pari! Rasit on kiva tyyppi ja heillä on morsiamensa kanssa silmin nähden kivaa ja luontevaa olla yhdessä. Jotenkin tuntuu, että tuotannon taholta on väen väkisin draamaa tuohonkin suhteeseen haluttu hakea. Tarkoitan ex-ukon aiheuttamaa kärhämää ja sitä, että Rasit olis joku sovinistisika.
Mietin tässä näitä pareja joita vuosien mittaan olen seurannut, niitähän on aivan kauhea määrä. Suosikkini tulee aina olemaan Big-Mike.
Vierailija kirjoitti:
Ketku Jasmine siis koko illan esittää uutta naista? Lapsen, pienen lapsen hiukset värjännyt? Ei ole viitsinyt hoivata lasta, lapsella lättäpää.
Totta, tosin tuohon hiusten värjäykseen en usko. Ensimmäisen ikävuoden aikana hiustenväri saattaa muuttua. Saa nähdä kauanko Jasminen uusi pukeutumistyyli kestää,..
Vierailija kirjoitti:
Ketku Jasmine siis koko illan esittää uutta naista? Lapsen, pienen lapsen hiukset värjännyt? Ei ole viitsinyt hoivata lasta, lapsella lättäpää.
Älä viitsi haukkua lasta. Se ei itse ole tähän ohjelmaan tunkenut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haukkua lasta? Säälin syvästi tuota suloista lasta, jota akka roikottaa kuin räsynukkea. Olipa kevyt kinkku jonka viskasi kalkkunana pöydälle :D
"Minä haluan tätä, olen jo pitkään kaivannut rakkautta, jossa minut hyväksytään. Kyllä ystävieni pitäisi tukea minua tässä" Sanoo se kookkaampi nainen, jolla 21v mies. Hyvänen aika, tottakai moni haluaa vaikka mitä - mutta ei se itse jonkun haluaminen riitä... pitäisi sen toisenkin osapuolen olla tosissaan.
Yhdestä uk sarjan osallistujasta tulee jostain syystä mieleen Gromit.
Vierailija kirjoitti:
Minusta lapsella on luonnollinen väri hiuksissa, tullut isäänsä. Hiusten väri iän myötä voi vielä muuttuakin .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta lapsella on luonnollinen väri hiuksissa, tullut isäänsä. Hiusten väri iän myötä voi vielä muuttuakin .
Muut lapsensa asuvat muualla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti hiusten väri voi iän myötä muuttua moneen kertaan.
Nykyisessä elämäntilanteessa Jasminen voi olla vaikea saada poikiaan Usaan, pitää odottaa, että saa kansalaisuuden ja sitten hakea heille viisumeita.
Paljon melua kinkusta, olisi pistänyt pakkaseen odottamaan joulua ja käynyt ostamassa kalkkunan.
Tekemällä tehtyä draamaa kuten Lorenin ja Alexein riitely lapsista. Eivät varmaan oikeassa elämässä toimi meille esitetyllä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haukkua lasta? Säälin syvästi tuota suloista lasta, jota akka roikottaa kuin räsynukkea. Olipa kevyt kinkku jonka viskasi kalkkunana pöydälle :D
Lättäpääksi haukuit. Ei ole nätisti sanottu viattomasta lapsesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lapsen haukkumista puolustelematta, tuossa taidettiin lättäpäällä viitata siihen ettei jasmine ole paljon hoivannut ja pitänyt sylissä lasta jolloin lapsi ollut vaan selällään makaamassa ja näin muodostunut takaa litteähkö takaraivo?
tuo taitaa olla aika paljon vanhan kansan peruja tuohon litteään päähän liittyen
Vierailija kirjoitti:
"Minä haluan tätä, olen jo pitkään kaivannut rakkautta, jossa minut hyväksytään. Kyllä ystävieni pitäisi tukea minua tässä" Sanoo se kookkaampi nainen, jolla 21v mies. Hyvänen aika, tottakai moni haluaa vaikka mitä - mutta ei se itse jonkun haluaminen riitä... pitäisi sen toisenkin osapuolen olla tosissaan.
Tekeekö se mies oharit alttarilla kun sanoi että Johania ei näy missään ja sitten on näytetty pätkä jossa heittänyt hääpuvun tynnyriin ja tuikkaa sen tuleen. Noita naisia käytetään niin törkeästi rahallisesti hyväksi mutta eivät tajua mitään. Samoin se toinen jättikokoinen nuori brittinainen, jolla nuorempi turkkimies joka haluaa viisumin britteihin tienatakseen siellä rahaa. Nainen on hirveän nirso ruuan suhteen, kaikki on hyi-hyi, kilot on varmaan tulleet alkoholista jota menee reippaasti.
Vierailija kirjoitti:
Shekeinah on tehnyt Britneyt ja leikannut hiuksensa millisiiliksi. Ilmeisesti ero Sarperista on totta ja haluaa irtisanoutua myös sarjasta ym.
Tarkoiti varmaan että tehnyt Jasminet😁
Näkyy Jasminen päässä selvästi laikkuja mistä hiukset lähteny,että ei ilm kaikki oo käsikirjoitettua.
Vierailija kirjoitti:
Näkyy Jasminen päässä selvästi laikkuja mistä hiukset lähteny,että ei ilm kaikki oo käsikirjoitettua.
Tänään näytetään kyllä pahaa settiä, siinä Jasminen kapinen kaljukin kalpenee. Miten muuten ihminen on hengissä, jos alapää puuttuu kokonaan. Kaikella sitä rahastetaan? Anteeksi, palataan vain Jasminem kaljuun.
Kaikkia noita naisia huijataan 6-0, eivät vain tajua eivätkä suostu uskomaan. Mitä enemmän huijataan ja kohdellaan huonosti, sitä enemmän ruikuttavat ukon perään.
Ja miten ihmeessä eläinlääkäri Sheena tienaa vaan 500 dollaria Filippiineillä, kun vuokra maksaisi 400 usd?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lapsen haukkumista puolustelematta, tuossa taidettiin lättäpäällä viitata siihen ettei jasmine ole paljon hoivannut ja pitänyt sylissä lasta jolloin lapsi ollut vaan selällään makaamassa ja näin muodostunut takaa litteähkö takaraivo?
tuo taitaa olla aika paljon vanhan kansan peruja tuohon litteään päähän liittyen
Eikö tänä päivänä tule vastasyntynyttä hoivata, kääntää välillä kyljelleen eikä makuuttaa selällään? Toki voi lätkäistä vuoden vanhalle tuuhean peruukin tai värjätä hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Joku muukin täällä kommentoi aiemmin että mitä ihmettä brittimies ja kaikkia suuteleva punapää oikeen puuhaa. Mies haluaisi ostaa edes ruokapöydän, pari tuolia ja paremman sängyn, kun nainen haluaa vaan dyykata kaiken käytettynä kavereiltaan. Onko heillä siis yhteiset rahat jo tässä vaiheessa? Ja mitä tekevät työkseen? Eli onko heillä edes mitään tuloja tällä hetkellä?
Tuo mt-punapää sanoi olevansa työtön. Miten ihmeessä se on saanut K-1 viisumin miehelle, siinä vaaditaan yli 20000 dollarin vuositulot?
Äskeiseen vielä, eli tämän NAISkämppis. Joka näytti kulahtaneelta ja elähtäneeltä joten aineet taitaa olla syy.
Aineissa se oli sen veneen tuhonnut, josta sen täytyi pitää huolta. Tuo nainen oli ollut kyydissä.