90 Day Fiance - virallinen vol. 2
Edellinen pitkä ketju hidastelee ja pätkii, joten aloitetaan jatko-osa.
Katsojille kysymys alkuun, mistä 90D-konseptista pidät eniten?
Katso lähetysajat : 90 Päivää Morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (559)
Eipä toimi lainaus täälläkään. KOSKA se on normaalia vauvapalstalle. Eli siinä suhteessa vanha ja uusi ketju ovat samanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Eipä toimi lainaus täälläkään. KOSKA se on normaalia vauvapalstalle. Eli siinä suhteessa vanha ja uusi ketju ovat samanlaisia.
Eihän lainaukset oo toiminu kahteen tai kolmeen vuoteen! :D
Tänään Happily Ever After, saadaan taas kuulla ku peruukkipäinen tai pikemminki heliumi-päinen vikinämuija ei käänny, ja musumaaniäijä alkaa isotteleen sille ja haluaa siitä kristityt demonit veke!
Joskus vuosia sitten satuin sarjaa katsomaan ja silloin sarjassa oli turkkilainen mies ja amerikkalainen nainen. Mies oli nimeltään ehkä Mursel. Vieläkö kyseinen pari on yhdessä?
Muistelen myös että he taisivat kommunikoida kääntäjän välityksellä
Vierailija kirjoitti:
Joskus vuosia sitten satuin sarjaa katsomaan ja silloin sarjassa oli turkkilainen mies ja amerikkalainen nainen. Mies oli nimeltään ehkä Mursel. Vieläkö kyseinen pari on yhdessä?
Muistelen myös että he taisivat kommunikoida kääntäjän välityksellä
Ai se "mehiläiskuningatar" joka joutui, tai siis suostui siihen ettei miehen suvulle kerrottu naisen lapsista. Muistaakseni kaksi poikaa jotka jo ymmärisivät missä mennään, eivät siis vauvoja.
Myöhemmin tämä pari tahtoi "yhteisen" babyn joka tehtiiin/teetettiin muistaakseni Ukrainassa, jossa oli siihen aikaan paljon "lapstehtaita"
Vierailija kirjoitti:
Missä näistä monista 90 days -sarjoista on Madeline nuolemassa tekokynttään? Olen etsinyt sitä sarjaa, mutta tuo kohtaus ei ole ainakaan Happily Ever After -sarjan kahdeksannessa kaudessa.
Mikä sarja on kyseessä? Madeline on ehkä kauhistuttavin näistä sarjojen naisista, siksi kiinnostaa. :) Huomasin, että sen voimattoman oloinen mies tapasi sen 18-vuotiaana, se selittää kaiken! Siis sen että ihastui ja piti kauniina.
Häiden jälkeen, jatkuu tänään TLC 21.00.
Tigerlily ja Adnan eivät olleet Tell All jaksossa, eli huhut siitä että saivat potkut TLC:ltä piti paikkansa. Eikä kuulemma olleet mukana kovin monessa jaksossakaan tällä uudella häiden jälkeen kaudella. Hyvä niin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä näistä monista 90 days -sarjoista on Madeline nuolemassa tekokynttään? Olen etsinyt sitä sarjaa, mutta tuo kohtaus ei ole ainakaan Happily Ever After -sarjan kahdeksannessa kaudessa.
Mikä sarja on kyseessä? Madeline on ehkä kauhistuttavin näistä sarjojen naisista, siksi kiinnostaa. :) Huomasin, että sen voimattoman oloinen mies tapasi sen 18-vuotiaana, se selittää kaiken! Siis sen että ihastui ja piti kauniina.
Kiitos paljon! Pitää mennä kauhistelemaan. :)
Darcey normaalimmin pukeutunut, yleensä rinnat puoliksi näkyvissä. Aina saavat riidan aikaiseksi vaikka Darcey kyllä oikeassa että Georgie on mystinen tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin katsomassa, mutta Häiden jälkeen 9. kausi ei sisällä ainakaan toistaiseksi Madelinia. Mutta se on näköjään on sarjassa Other way 7. kausi. (Mitä se onkaan suomeksi?) En tiedä vielä, onko se siinä sarjassa se nuolemiskohtaus. :)
Täältä ei ole poistettu yhtään mitään, olen seurannut tätä ensimmäiseltä sivulta asti. Joten turha sun yrittää saada aikaa riitaa tänne ketjuun.
Onhan täältä poistunut taas vaikka mitä. Dinosaurus, ääliö ja puusilmä-viestit silti pysyvät, ovat ilmeisesti hyväksyttävien listalla? Sen sijaan asiallisia viestejä häviää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin katsomassa, mutta Häiden jälkeen 9. kausi ei sisällä ainakaan toistaiseksi Madelinia. Mutta se on näköjään on sarjassa Other way 7. kausi. (Mitä se onkaan suo
90 päivää morsiamena maailmalla, seuraava ohjelma lauantaina 18.05 TLC.
Plus lopettakaa nimittely ja keskustellaan ohjelmasta asiallisesti. Jos ette käytä oikeita nimiä, ei tiedä kenestä puhutaa.
Eilisessä jaksossa Adnan käyttäytyi uhkaavasti vaimoaan kohtaan. Mm minä olen mies joudut helvettiin, jos et käänny muslimiksi jne Paasaus sai minut nauramaan, koska pidän hänen ikäisiään poikana.
Vierailija kirjoitti:
Plus lopettakaa nimittely ja keskustellaan ohjelmasta asiallisesti. Jos ette käytä oikeita nimiä, ei tiedä kenestä puhutaa.
Eilisessä jaksossa Adnan käyttäytyi uhkaavasti vaimoaan kohtaan. Mm minä olen mies joudut helvettiin, jos et käänny muslimiksi jne Paasaus sai minut nauramaan, koska pidän hänen ikäisiään poikana.
Olis kiva kuulla suomalaisten naisten kokemuksia, mitä tapahtuu kun menee muslimin kanssa yhteen. Koska alkaa painostus ja miten.
Vierailija kirjoitti:
Täältä ei ole poistettu yhtään mitään, olen seurannut tätä ensimmäiseltä sivulta asti. Joten turha sun yrittää saada aikaa riitaa tänne ketjuun.
Onhan täältä poistunut taas vaikka mitä. Dinosaurus, ääliö ja puusilmä-viestit silti pysyvät, ovat ilmeisesti hyväksyttävien listalla? Sen sijaan asiallisia viestejä häviää.
Mä katsoin ihan samaa. Taas on lähtenyt ihan asiaa sisältäneitä viestejä joissa vain kyseenalaistettiin se, että täällä on näköjään ok haukkua muita kirjoittajia, mutta siitä ei saa sanoa, että se ei ole okei. Ihme touhua taas! Se on yksi ja sama joka aina poistattaa muiden viestit ja jättää omat nimittelykommentit. Ei täällä voi keskustella! Koko ketju on yhden mielivaltaista säätöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä katsoin ihan samaa. Taas on lähtenyt ihan asiaa sisältäneitä viestejä joissa vain kyseenalaistettiin se, että täällä on näköjään ok haukkua muita kirjoittajia, mutta siitä ei saa sanoa, että se ei ole okei. Ihme touhua taas! Se on yksi ja sama joka aina poistattaa muiden viestit ja jättää omat nimittelykommentit. Ei täällä voi keskustella! Koko ketju on yhden mielivaltaista säätöä.
Ajattelitko vielä vängätä asiasta ja asioista monta sivua ja pilata tätä sarjakeskustelua ja yrittää määrätä mitä kukin saa sanoa?
Olet doksannut itsesi Facebookissa naamoinesi, joten kannattaisiko vaan pysyä aiheessa ja jutella sellaiseen tapaan mitä normaalit ihmiset tekee?
Hyvä että löysin tänne uudempaan "kettinkiin" : ) Nonniin....
Eilinen Happily Ever After, ja Julian autossa mainitsema ruoka golubtsy, luulin sitä kalopsiksi.
Kyseessä kaalikääryleet, ja Julia selitti väärin Brandonille että salaatinlehti laitetaan lihan sisään. Vaikka kaalin sisään laitetaan liha, ja tietenkin riisi.
Luulisi että osaisi paremmin englantia kun on noin monta vuotta tuolla Jenkeissä asunut.
Meidän ja ruotsalaisten kalopsi on lihamuhennosta tai lihakeittoa, joskus vatkuliksi kutsutaan.
Vierailija kirjoitti:
Darcey normaalimmin pukeutunut, yleensä rinnat puoliksi näkyvissä. Aina saavat riidan aikaiseksi vaikka Darcey kyllä oikeassa että Georgie on mystinen tyyppi.
Georgi on introvertti, ja Darcey on kauhee hölöttäjä ja omaan napaan tuijottava uhriutuja-voimaantuja, aina jompaa kumpaa tilanteen mukaan.
Aika lyhyiks menneet nuo Maailmalla-jaksot jotka tulee sunnuntaisin. Tunnin verran tai jotain.
Vaativa ja äitinsä helmoista parikymppisenä lähtenyt pissisblondi-Cloe ja kanakaula-tatuoitu merirosvolaivatyyppi kenen nimeä en nyt muista, jaksavat vaan vääntää niistä viinaristeilyistä mitkä on tuon miehen työ ja missä se on hyvä roikkumaan köysissä kuin apina ja muuta akrobatiaa vaativia juttuja.
Kanakaula tuli siitä, kun katsoin ensin että miehen kaulaan on tatuoitu siipiään levittävä kana tai kukko. Taitaa olla haukka tai kotka, mutta hieman kämäsellä toteutuksella kieltämättä :D
No sit palstan modet on kyllästyny ku alkanut tuleen noita virheitä heidän palvelimelle ku ketjut kaataa palstaa, joten sen takia lukko. Sama tais käydä Harlinien sarjan keskustelulle.
Turha on alkaa muita keskustelijoita maalittamaan, tahallisesti, ku kellään tuskin intressejä poistaa tai lukita jotain muuten vaan.