Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

90 Day Fiance - virallinen vol. 2

Vierailija
01.10.2025 |

Edellinen pitkä ketju hidastelee ja pätkii, joten aloitetaan jatko-osa.

Katsojille kysymys alkuun, mistä 90D-konseptista pidät eniten?

Mikä on paras 90D-sarjoista?

Vaihtoehdot

Kommentit (3178)

Vierailija
3141/3178 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko Sheena joutunut antaa vanhemmilleen rahaa ? Forresterin äiti siinä ruokapöydässä kyseli kovasti naisen vanhemmilta. On kyllä hyökkäävä tuo nainen.

Sekä mainitsi että antaa Forrestin raha-asioitten olla, ja niinpä sitten tykitettiin Sheenaa oikein olan takaa. Sheenako se sitten pelkästään on elättäjä, ja hänen varassa kaikkien tulevaisuus. 😅

Vierailija
3142/3178 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi herranpieksut tätä forrestin äitiä käyköhän itsekkään ihan täysillä,mitä se hiippailee aikuisen poikansa kanssa itkemässä pojan morsmaikun rahojen perässä.Poika on itse työtön rahaton.Pitääköhän äiti forrestia pikkupoikana joka ei muka voi tehdä töitä,kaikkia se leipä elättää.Nostaisin Sheenana kytkintä tuossa suhteessa,hänellä kuitenkin tuntuu olevan iha suht norm suhde vanhempiinsa,ja muutenkin rahaan.

Minusta Forrestin äidin kysymykset olivat asianmukaisia. Sheenan sisko jäi suu auki ja isä oli ihan huuli pyöreänä. Sheena itse alkoi vääntää itkua ennen kuin kamerat sammuivat. Heräähän siinä kysymys, kuka puhuu totta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3143/3178 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistui mieleen Libbystä ja Andrejsta, kun ensimmäinen lapsi syntyi, Andrej jäi kotiin hoitamaan vauvaa ja sanoi, ettei vie päiväkotiin, vaan halusi itse hoitaa lapsensa. Liityn siskot huusivat siitäkin kurkku suorana. Andreilla ei ollut silloin vielä töitä ja siskot paheksuivat, kun eli Libbyn siivellä. Mutta minusta Andrei oli loistava isä, Libby tuli valmiiseen päivällispöytään ja kotona odotti tyytyväinen hyvinhoidettu vauva.

Myös Lorenin Alex on hoitanut vauvoja alusta saakka, vaikka kävi vuorotyössä.

Onneksi Moldova, Ukraina ja Venäjä sulhot ja morsiamet puhuvat nykyään ITÄ eurooppalaisista puolisoistaan. Eri asia kuin eurooppalainen. 

Andrej yrittää kovasti hymyillä kuin amerikkalainen. Tosin epäonnistuu. Hymy on karmea irvistys. Ei ne vaan osaa. 

Tyypin epärehellisyys paistaa kilometrien päähän. 

Ei ole sen erilaisempaa kuin Itä-Suomi tai Amerikan Itärannikko. 

Vierailija
3144/3178 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien morsian itse on kerännyt viisumirahansa täysin itse? Eihän toi pääse koko morsianviisumisysteemiin kun ei ole sponsoria! 

Vierailija
3145/3178 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko Sheena joutunut antaa vanhemmilleen rahaa ? Forresterin äiti siinä ruokapöydässä kyseli kovasti naisen vanhemmilta. On kyllä hyökkäävä tuo nainen.

Sekä mainitsi että antaa Forrestin raha-asioitten olla, ja niinpä sitten tykitettiin Sheenaa oikein olan takaa. Sheenako se sitten pelkästään on elättäjä, ja hänen varassa kaikkien tulevaisuus. 😅

Jotain hämärää niissä Sheenan selityksissä on.

Vierailija
3146/3178 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi herranpieksut tätä forrestin äitiä käyköhän itsekkään ihan täysillä,mitä se hiippailee aikuisen poikansa kanssa itkemässä pojan morsmaikun rahojen perässä.Poika on itse työtön rahaton.Pitääköhän äiti forrestia pikkupoikana joka ei muka voi tehdä töitä,kaikkia se leipä elättää.Nostaisin Sheenana kytkintä tuossa suhteessa,hänellä kuitenkin tuntuu olevan iha suht norm suhde vanhempiinsa,ja muutenkin rahaan.

Minusta Forrestin äidin kysymykset olivat asianmukaisia. Sheenan sisko jäi suu auki ja isä oli ihan huuli pyöreänä. Sheena itse alkoi vääntää itkua ennen kuin kamerat sammuivat. Heräähän siinä kysymys, kuka puhuu totta?

Hienosti valittu pari, sopivat hyvin yhteen. Nyt vaan perillistä väsäämään!

Vierailija
3147/3178 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain hämärää niissä Sheenan selityksissä on.

Sheenan raha-asiat eivät kuulu millään tavalla Forrestin äidille niin eipä ihme että miniäkokelas on selittänyt milloin mitäkin päästäkseen tukalasta tilanteesta ja painostuksesta 

Vierailija
3148/3178 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän ne kaikki rahat yksin Sheenan ole. Eikö just Forrest ole lähettänyt Sheenalla rahaa yhteiseen kassaan, mutta nyt niitä rahoja ei enää ole?

Vierailija
3149/3178 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on teoria, että Sheenalla on joku "hyväntekeväisyyskohde", minne rahat hupenevat?

Vierailija
3150/3178 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on teoria, että Sheenalla on joku "hyväntekeväisyyskohde", minne rahat hupenevat?

Sheetan isi sanoi, että ovat lainanneet Sheetan rahoja firman piikkiin. Kasvavat varmasti korkoa😁

Vierailija
3151/3178 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän ne kaikki rahat yksin Sheenan ole. Eikö just Forrest ole lähettänyt Sheenalla rahaa yhteiseen kassaan, m

Miten niin on lähettänyt rahaa? Missä näin on sanottu?

Vierailija
3152/3178 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Forrestin raha-asioista ei saanut puhua eikä ole kukaan sanonut että Forrest olisi lähettänyt killinikiäkään Sheenalle kun meni 7 vuotta kerätäkseen rahaa tähän äipän ja isäpuolen reissuun Filippiineille.

Eipä ihme että appiukko on hämmästynyt että eikö yleensä sulhon kuulu rahoittaa, tuoda myötäjäisiäkin? Niin Forrest oli tältä isältä vailla 4K dollaria :o

Vierailija
3153/3178 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkihan nuo näyttelee, eikä kukaan puhu totta! :D Meitähän on kusetettu oikein olan takaa tämän parin kohdalla.

Forrest tavannut nuo Filippiineillä monta kertaa aiemmin ja jo ennen korona-aikoja 2019, on asunut tuolla Sheenan perheen hotellissa ja koristeli videoilla niiden kanssa joulukuusia. Sheena on töissä, Forrest on lääketeknikko ja töissä Dallesissa paikallisessa farmasiaketjussa.

Ainoa joka noista ei muuten taida valehdella kun ei pahemmin puhu, on Forrestin alkuperäiskansaa oleva isäpuoli :D :D

Vierailija
3154/3178 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä kouluissa opetetaan Englannin englantia, mikä on alunperin amerikanenglanninkin pohjalla."

Olen Suomen länsirannikolta, ja mun enkun ope oli puoliksi suomalainen, puoliksi jenkki, joten opetus oli "jenkkiläistä" paitsi silloin kun seurattiin oppikirjasta kielioppia, mutta meidän englannin kirjottamisesta alkoi tulla vahvasti jenkkien tyylistä :) Tosta on toista kymmentä vuotta aikaa.

Meillä oli lukiossa vuoden ajan ruotsin ope joka oli asunut Etelä-Ruotsissa joten ei puhunut pelkkää muumien suosimaa suomenruotsia, vaikka meidän alue virallisesti kaksikielinen. Sillä tuli välillä hassu tanskalaisen kuulonen "puuroinen" r-kirjain.

Vierailija
3155/3178 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsojakunnan kusettamisesta puheen ollen, hokasitteko kun Georgi ja Darcey lähtivät talon alakerran baarista sekstailemaan, huoneeseensa. Sen jälkeen kun Gino puhui pikapanoista, ja Georgi sanoi että olen bulgarialainen ja että kohta saatte kuulla kun nainen huutaa nautinnosta.

Kun huonetta oli kuvattu katon rajassa olevasta kamerasta, ja Georgi olevinaan sammui siihen sängylle Darceyn päälle, tuo oli aivan selkeästi edellisenä iltana kuvattu, sillä Darceyllä oli päällä paljettibikinien yläosa ja valkoiset lyhyet puuvillashortsit mitkä sillä oli ekana iltana kun parit tutustuivat toisiinsa altaan luona! Georgilla oli se sama valkoinen kylpytakki mikä sillä oli illan ajan altaasta noustuaan. Sokeakin näki miten niillähä aivan eri vaatteet kun lähtivät alakerrasta huoneeseen ja aivan eri vaatteet kun saapuivat huoneeseen, Darceyllä oli mustat vaatteet kun leikkivät totuus vai tehtävää, ja kun lähti alakertaan.

Miten tuotanto voi mokata noita kohtauksia tuolla tavalla, leikkelee ja sijoittaa miten sattuu?

Vierailija
3156/3178 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEA Tell All, Pillow Talk tiistai-illalta:

Elizabeth selittää miten ovat bondanneet Lorenin kaa, koska he kaksi eivät ole feikkejä naisia silikoneineen, täyteaineineen, botokseineen ja haluavat olla luomuja, siinä kohtaa kamera siirtyi hetkeksi Darceyn puoskaroituun naamaan joka ei enää edes värähtänyt! Molemman Pillow Takin porukan reaktio tuohon kohtaan kun huutonauroivat, oliko veli-John joka huudahti siihen että kameramies tehnyt siihen kohtaan hyvän källin :DDDDDD

Minusta nuo Pillow Talkin porukat oli hyvät, ja jopa BigEd vaikuttaa nykyään hillitymmältä eikä jatkuvasti äänessä ja kommenttinsa paremmin perusteltuja. Kun istui siinä naisten kanssa; Ashley, Kalani ja Kolini. Ehkä sen vuoksi käyttäytyi kun nuohan olis lytänneet Edin alta aikayksikön ;D

Toinen porukka myös hyvä, missä John, Patrick ja vieraana Kenny, mutta tuo Thais ei tuo mitään lisäarvoa noihin katseluistuntoihin. Sukii vaan hiusjatkeitaan, miettii onko meikki hyvin ja peilailee varmaan itseään telkkariin. Ei omia mielipiteitä, myötäilee vain muita ja toistaa muiden sanomisia. Mun mielestä aika turha tuossa sarjassa ollut lapsellisine kiukutteluineen ja vaatimuksineen sekä tympeine ilmehtimisineen, joten henkilökohtaisesti lähtisin baariin kaikkien noiden muiden kanssa, paitsi Thaisin.

Vierailija
3157/3178 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiden jälkeen Tell-allista.

Näyttelikö Betty ja Ron siinä ruudulla jakson lopulla, kun Betty huus tarkoituksellisesti että "luoja jos joskus saadaan lapsenlapsia niin emme halua että meidän välit on näin huonot, koska se on sydäntä särkevää!", juuri ennen kuin Brandon ja Julia ovat kertomassa vauvauutisia?

Ja eikö ne muut muka huomanneet Julian kohonnutta vatsaa siellä talolla aiemmin, ja kun ei varmaan juonut alkoholiakaan? Siitä ei varmaan vaan saanut puhua yleisesti, ennen sovittua kohtausta jaksoon numero 2.

Samoin Julian isälle ja äidille soittaminen juuri ennen puolta yötä, olikohan sovittu kun kumpikin vastasi kännyihinsä saman tien ja pistivät vielä videot päälle? Isänsä oli tietty tahallaan laittautunut sen näköiseksi että muka juuri herännyt, ilman paitaa ja tukka sekasin.

Vierailija
3158/3178 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä lähtien morsian itse on kerännyt viisumirahansa täysin itse? Eihän toi pääse koko morsianviisumisysteemiin kun ei ole sponsoria! 

Kuka sellaista on pyytänyt? Jos tarkoitat Sheenaa, Forrestilla on syytäkin kysyä, minne hassasi rahat, mitkä oli tarkoitettu viisumia varten.

Vierailija
3159/3178 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu vähän tylyltä spekuloida noita Kimistä tulleita juttuja ja käy sääliksi näitä kahta Kimin hylättyä lasta. Joutuivat aika kakkaan tilanteeseen kun ei tienny sitä et niiden mutsi on veljen kanssa mukana tässä höttö sarjassa.

Mietityttää kyl kuitenkin mikä on ollu Kimin suhde siihen isään kun vasta vähän aikaa sitte tuli yks Pillow Talk jossa Kim kerto että jamal tehtiin auton takapenkillä. Jamal oli ihan et jaiks tuota ei olis halunnu tietää. Jos on tosi hyvä suhde nii ei kai sitä tartte sitten auton takapenkillä painaa kun sängytkin on keksitty? 

Kim näköjään kertonut itse nuo asiat uudessa Sinkkuelämässä, miten antoi ekat lapset adoptioon. Se sarja joka alkanut jo Jenkkilässä ja missä Kimin lisäksi Sophie, Pedro, Liz, Vanja, Cortney ja Colt.

Vierailija
3160/3178 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sophie halusi erota Robista, kuten juuri Diariesissa nähtiin, kun Rob vei sille vaatesäkin ja tekoripsilaatikon. Sanoi laittaneensa paperit vireille.

Rob lähti Meksikoon kuvaamaan 90 Day: Hunt for Lovea.

Sophie alkoi heilastella Pedron kanssa 90 Day: Single Lifessa.

Sinä aikana kun Sophie seurusteli Pedron kanssa, kävi silti naimassa Robin kanssa, tämän palattua Meksikosta.

Ihan pimeetä sakkia. Kuinkahan monivuotinen sopimus tuolla entisellä pariskunnalla, kuten myös Chantelilla ja Pedrollakin, on TLC-kanavan kanssa?!?!