90 Day Fiance - virallinen vol. 2
Edellinen pitkä ketju hidastelee ja pätkii, joten aloitetaan jatko-osa.
Katsojille kysymys alkuun, mistä 90D-konseptista pidät eniten?
Katso lähetysajat : 90 Päivää Morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2952)
Vierailija kirjoitti:
Lainaukset menee taas miten sattuu, tämä oli minun vastaus tuohon Courtneyn nauru-kiekasuun:
Musta se kiekasu oli ensin hauska, mutta liika on liikaa kun vetasee sen joka lauseen perään aivan kuin epävarmuuksissaan tekisi, ja antaa enää naisesta todella simppelin ja typerän kuvan.
Courtneyn vanhemmat laittoivat eriyislapsensa ohjelmaan ja huonosti kävi. Tyttö tulikin takaisin kotiin erityismiehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainaukset menee taas miten sattuu, tämä oli minun vastaus tuohon Courtneyn nauru-kiekasuun:
Musta se kiekasu oli ensin hauska, mutta liika on liikaa kun vetasee sen joka lauseen perään aivan kuin epävarmuuksissaan tekisi, ja antaa enää naisesta todella simppelin ja typerän kuvan.
Courtneyn vanhemmat laittoivat eriyislapsensa ohjelmaan ja huonosti kävi. Tyttö tulikin takaisin kotiin erityismiehen kanssa.
Suokaa anteeksi minun piti jo lähteä täältä kokonaan ulos, mutta tämä vaan on niin herkullinen paikka ;D
-lainaus:
" Se on asperger, ei asBerger "
Ei, vaan ASSburger.
Vierailija kirjoitti:
Amani oli tosiaan muuttunut aivan eri näköiseksi. Samaan sarjaan Amanin kanssa menee Pedron sisko Nicole.
Tää on vähän ot mutta ihmetyttää miksi TLC roikuttaa mukana tota Pedroa?! Mä en katsonu mutta se taisi olla mukana siinä jossain parinhaku sarjassa? Jätkä ei ole ap jenkki niinkun ei ole Usmankaan. Pedro perheineen traumatisoi ex vaimonsa niin pahasti että siitä tuli lesbo :( Kauhee oli myös Chantelin perhe ei kahta sanaa siitä. Silti noi vieraslajiset tyypit pitäs unohtaa sen niiden kauden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä 36-vuotias nainen asuu isän ja äidin nurkissa, on niiden passattavana ja hyysättävänä, ja nauttii siitä ja kehuu kun siivotaan, tehdään ruuat nokkansa alle?
Tulee aivan mieleen eräs saman ikäinen varamissi kenen eläkeikäiset isä ja äiti käy Lapista asti Stadissa hyysäämässä neljää kymppiä käyvää aikuisvauvaansa, Lapin mökkihommista ja pihahuolloista puhumattakaan. Tuon ikäisen pitäisi auttaa ikääntyneitä vanhempiaan, eikä vaatia niitä siivoamaan, tekemään ruokia, ajamaan nurmikoita, lämmittämään saunaa j.n.e, vain jotta saa itse röhnöttää sohvalla katsomassa telkkaria ja meikkaamalla naamaansa ja ottamalla naamastaan satoja kuvia!
Vierailija kirjoitti:
Redditin psykologit, mä kuolen nauruun tän pellen puuhan kanssa 🤣😂🤣🤡 Anopalstojen lääkärithän ne vasta tietääkin 😂😂😂 Diagnoosien mestarit asialla. Eikö tosissaan ole mitään omaa ällilä näihin uskovilla?
Päivän paras! Alkoi tän kommentin nähdessä soida päässä se Ghost Bustersien tunnari: Who you gonna call? Ghostbusters! :D Tyyliin jos sulla on mikä vaan sairaus niin älä soita terkkariin, vaan pika pikaa Reddittiin kysymään asiantuntija raadilta apua :D
"Tää on vähän ot mutta ihmetyttää miksi TLC roikuttaa mukana tota Pedroa?! Mä en katsonu mutta se taisi olla mukana siinä jossain parinhaku sarjassa? Jätkä ei ole ap jenkki niinkun ei ole Usmankaan. Pedro perheineen traumatisoi ex vaimonsa niin pahasti että siitä tuli lesbo :( Kauhee oli myös Chantelin perhe ei kahta sanaa siitä. Silti noi vieraslajiset tyypit pitäs unohtaa sen niiden kauden jälkeen."
vastaan: Siksi kun Chantelin exä Pedro ja Robin exä Sophie ovat nykyään yhdessä....! :-0
"Mitähän Forrest sitten tarkoitti kun sanoi olevansa disabled?"
Valehteli.
Vierailija kirjoitti
Tää on vähän ot mutta ihmetyttää miksi TLC roikuttaa mukana tota Pedroa?! Mä en katsonu mutta se taisi olla mukana siinä jossain parinhaku sarjassa? Jätkä ei ole ap jenkki niinkun ei ole Usmankaan. Pedro perheineen traumatisoi ex vaimonsa niin pahasti että siitä tuli lesbo :( Kauhee oli myös Chantelin perhe ei kahta sanaa siitä. Silti noi vieraslajiset tyypit pitäs unohtaa sen niiden kauden jälkeen.
Saattaa olla vaan huhu mutta netissä on jo jonkun aikaa liikkunut juttua että pissis Madeleine olis tulossa johonkin uuteen spin offiin. Alkaa niillä vissiin loppua sarjaan mukaan lähtevät amerikkalaiset.
"Saattaa olla vaan huhu mutta netissä on jo jonkun aikaa liikkunut juttua että pissis Madeleine olis tulossa johonkin uuteen spin offiin. Alkaa niillä vissiin loppua sarjaan mukaan lähtevät amerikkalaiset."
On jo kiinnitetty johonkin spin offiin, olisiko seuraava 90 Days Hunt for Love.
Vierailija kirjoitti:
"Tää on vähän ot mutta ihmetyttää miksi TLC roikuttaa mukana tota Pedroa?! Mä en katsonu mutta se taisi olla mukana siinä jossain parinhaku sarjassa? Jätkä ei ole ap jenkki niinkun ei ole Usmankaan. Pedro perheineen traumatisoi ex vaimonsa niin pahasti että siitä tuli lesbo :( Kauhee oli myös Chantelin perhe ei kahta sanaa siitä. Silti noi vieraslajiset tyypit pitäs unohtaa sen niiden kauden jälkeen."
vastaan: Siksi kun Chantelin exä Pedro ja Robin exä Sophie ovat nykyään yhdessä....! :-0
No hupsis. Siinä olis kyllä sitten sellainen perhe-illallinen jolle en haluais osallistua! Muuta kun kärpäsenä katossa. Kuvitelkaa nyt samassa illallispöydässä Lidia, Nicole ja Sophien äiti. Hei hulinaa ;D
Kyllä eilisessä jaksosssa selvästi kävi ilmi että Forrest ja mammansa ovat vain Sheenan rahojen perässä. Ilmeisesti eläinlääkärityöstä tienaa ihan hyvin tuollakin. Mitä muuta heille kuuluu jos tämä auttaa vanhempiensa hotellin korjauksessa, omasta tulevasta perinnöstään pitää huolta?
Niin sitten tämä Forrest työttömänä ja yhtä kirjoinen äiti vain dollarinkuvat silmissään kehtaavat ruveta kyselemään toisen aivan täysin omien, itse säästämiensä rahojen perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä 36-vuotias nainen asuu isän ja äidin nurkissa, on niiden passattavana ja hyysättävänä, ja nauttii siitä ja kehuu kun siivotaan, tehdään ruuat nokkansa alle?
Tulee aivan mieleen eräs saman ikäinen varamissi kenen eläkeikäiset isä ja äiti käy Lapista asti Stadissa hyysäämässä neljää kymppiä käyvää aikuisvauvaa
Onhan näitä ollut: Emily, Kalani, Natalie äitinsä kanssa, ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Coutrneyllä on kyllä pitkämieliset vanhemmat. On lähtenyt monta kertaa miehen perään maailmalle ja aina palannut vanhempien nurkkiin. Aina, kun se on lähtenyt, vanhemmat ovat vilkuttaneet iloisina, mutta joka kerran joutuneet ottamaan takaisin. Eikö silläkään ole mitään työtä, miten mistään työpaikasta voi noin vaan saada lomaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi erityismies, entinen mammanpoika myös, tuli vakuutusrahojen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee aivan mieleen eräs saman ikäinen varamissi kenen eläkeikäiset isä ja äiti käy Lapista asti Stadissa hyysäämässä neljää kymppiä käyvää aikuisvauvaa
Olishan se ihanaa, kun tulee raskaan työn jälkeen toiseen päähän maata rentoutumaan mökille, että siellä on mökki lämmitettynä, ruoka valmiina ja saunakin lämpiää. Mikä sen ylellisempää. Yleensä vastaava serviisi odottaa lomaresortissa, josta joutuu maksamaan pitkän pennin.
Vierailija kirjoitti:
Chantel ottaisi Pedron mielellään takaisin. Eikä Pedro ala Sophieta elättämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Chantel ottaisi Pedron mielellään takaisin. Eikä Pedro ala Sophieta elättämään.
Pedro pelastui kai tästä kaikesta, koska ei enää osallistu tähän p"skaan. Perheensä ehkä pelasti pojan?
Vielä kommenttia siihen, kun Jasmine teki kolttosen Ginon matkalaukulle. Mä näin sen niin, että J halusi ensinnäkin tärvellä eli kastella G:n tavaroita, mahdollisesti vaatetavaraa. J keksi, että G luulee sen märkyyden olevan pissaa, kun löytää J:n pikkarit sieltä. G:n on mahdoton tietää, mitä se märkä oikeasti on! (Huom. En ole edellisiä sivuja vielä lukenut.)
Osui ja upposi. Mene nyt taas nukkumaan, palataan asiaan klo 21 jookos.