Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mitä miehesi tekee hyvin seksissä? Kehuketju, kuten tuo vastaava kysely miehille

Vierailija
01.10.2025 |

Koitetaan näin päin myös, tuo missä miehet kehuivat naisiaan oli mielenkiintoinen ja virkistävää vaihtelua täällä niin negatiiviseen keskustelujen sisältöön.

Oma mieheni osaa sytyttää mut lähes aina todella nopeasti. Kaikkien näiden vuosien jälkeenkin, hänen tietynlainen ihaileva ja himoitseva katse ja kosketus saavat haluni hyrräämään alta aika yksikön. Katse ei ole millään tavalla vaativa, vaan jotenkin vaan sellainen että mä olen sitten hetkessä sulaa vahaa 😅 

Hän on todella taitava suutelija, ja tämä myös, yhä vaan, riittää kiihottamaan mut joskus ihan sekunneissa. 

Osaa jollakin ihmeen vaistolla koskettaa seksissä juuri parhaalla tavalla, välillä Todella kovaa, välillä ihan höyhenen kevyesti. Sama siinä, miten hän panee. Ihana yhdistelmä hellää ja rajua. 

Taitava suuseksissä, mutta ihan omaa luokkaansa sormettamisessa. 

Kaiken hyvän pohjana se, miten mun nautinto on hänelle se ykkösasia. Mut eipä tämäkään pitkälle riittäisi, ellei olisi puolisona juuri sellainen kuin on. Empaattinen, fiksu, hauska, huomaavainen. Arvostaa ja kunnioittaa mua. Kokemusta on toisenlaisestankin parisuhteesta, joten osaan todellakin arvostaa häntä ja tätä meidän liittoa. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin ne seksiä ennen, seksin ulkopuolella olevat ja tapahtuvat asiat.

Mieheni on aivan käsittämättömän itsevarma ja turvallinen, vakaa. Siis sellaisella tasolla, etten sellaista osaisi tai voisi vaatia. Ei ole ikinä suuttunut minulle, vaikka oltaisiin oltu miten eri mieltä. Ja samalla kuitenkin sanoo suoraan jos olen vaikea tai hän on eri mieltä, eikä nöyristele tai mielistele mitään. Vahva niin fyysisesti kuin henkisesti, sen verran paljon lihaksikkaampi, että onhan sen eteen salilla tehty töitä, mutta tekee myös fyysistä työtä ja on todella ahkera yleensäkin. Jos haluan jotain, oli se sitten ruskaretki tai koiranpentu niin asenne on hyväntuulinen, että kyllä hoituu, mitäs saisi olla. Uskollinen, luotettava, joskus hauskakin vaikka ei yleisesti mikään hauskuuttaja. 

Seksissä kokoeromme ja voimaeromme kiihottaa, mies on otteissaan varma ja tekee selväksi, että kelpaan tällaisena. Hän pitää luonnollisuudesta ja ensimmäistä kertaa voin seksissä keskittyä vain itse toimintaan. Ei pidä ensin poistaa karvoja, meikata, laittaa hiuksia ja sukkia ja rintaliivejä. Jos joskus käy niin harvinaisesti, että miehen seisokki lopahtaa niin se ei ole hetki rankaista minua eikä minun työni ole saada penikseen taas eloa. Vaikea edes selittää koska nämä on varmasti, toivottavasti monelle ihan peruskauraa, mutta itselläni on melko pahoja kokemuksia aiemmin... 

Seksi mieheni kanssa on yksinkertaisesti ihanaa, se on vain seksiä ja kaikesta voi puhua ilman häpeää, eikä kumpikaan vaadi toiselta mitään tai painosta tai arvostele. Olen itsekin saanut häneltä saman palautteen kuin hän minulta; että on turvallista eikä pidä suorittaa tai kuulla arvostelua. Ja että tuntuu ihanalta nähdä toisen nautinto ja saada itse kehuja ja kosketusta.. oltiin ilmeisesti molemmat kohdattu vähän ilkeitä exiä :')

-onnellinen ja kiitollinen 

Vierailija
2/7 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan varmat, miehekkäät,ja samalla lempeät ja huomioivat otteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaiken tekee enemmän kuin hyvin. Mutta kuten tuossa jo ensimmäinen vastaaja kirjoittikin, oleellisia ovat ne seksin ulkopuolella tapahtuvat asiat. Kun keskinäinen arvostus, kommunikaatio ja vilpitön halu olla toisen kanssa ja tuottaa toiselle kaikin tavoin hyvää oloa, ovat kunnossa, ulottuvat ne myös seksiinkin.

Vierailija
4/7 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa minulle useita orgasmeja....vibroilla sormin, kielellä ja tietty naimalla 😘 Hän huolehtii aina siitä että minä saan ennen häntä. Lisäksi hän osaa sitoa minut niin sidontaleikeissä, että jälkiä ei jää, mutta minulla ei ole mitään mahdollisuutta vapautua omin avuin 🥰

Vierailija
5/7 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaa minulle useita orgasmeja....vibroilla sormin, kielellä ja tietty naimalla 😘 Hän huolehtii aina siitä että minä saan ennen häntä. Lisäksi hän osaa sitoa minut niin sidontaleikeissä, että jälkiä ei jää, mutta minulla ei ole mitään mahdollisuutta vapautua omin avuin 🥰

Heitä Kalle voltti.

Vierailija
6/7 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussii lähetyssaarnaajassa... Kuulostaa varmaan todella tylsältä, mutta hän tuntuu aina löytävän oikean kulman ja tempon. Toisin sanoen osaa kiihdyttää juuri silloin kuin sitä tarvitsen ja himoitsee päästä joka kerralla tuohon asentoon. Pienet lisätehot tulee just sopivasti siihen höyläämiseen juuri oikea-aikaisesti. Nussii siis koko vartalollaan, eikä niinkään pelkällä lantiolla. Saa tosissaan tuntea toisen siinä päällä. Tuntuu pikkuiselta ja himoitulta kun kellistelee mua ja sekös mua naisena kiihottaa.

Vierailija
7/7 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesee hampaat ennen seksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi