Lapsia lukiossa
Saako käydä etänä lukiota vai onko läsnäolopakko? Jos on flunssassa pari viikkoa eli ilmoittaa sairaudesta ja lomailee ne viikot. Onnistuuko vai seuraako lapselle jotain lisätöitä tai keskeytyykö kurssi?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon voi olla pois ennen kuin opinnot / kurssit keskeytyy?
ap
No mikset kysy sieltä koulusta? Niin ja haluaako "lapsi"itsekään olla kaksi viikkoa pois ja jäädä jälkeen ja huhkia itsenäisesti, mikä ei lukiossa ole edes ihan helppo rasti, vai onko tämä joku vanhemman visioima perhelomajuttu?
Ei se aina haluamisesta ole kiinni. Itse olin 6 viikkoa kuumeessa ja lämpö ei koskaan ollut alle 38 ilman buranaa. Ei tosin vaikuttanut opiskeluun, koska olin vain armeijassa.
Vierailija kirjoitti:
ap
Tämä on vain yhden lukion käytäntö, mutta: viisi poissaoloa vaatii lääkärintodistuksen tai kurssi keskeytyy.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin etäopinnoilla että tekee itsenäisesti tunneilla annetut tehtävät ja käy päättöviikon kokeissa.
ap
Kannattaisiko tätä kysyä sieltä lukiosta eikä vauvapalstalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
No mikset kysy sieltä koulusta? Niin ja haluaako "lapsi"itsekään olla kaksi viikkoa pois ja jäädä jälkeen ja huhkia itsenäisesti, mikä ei lukiossa ole edes ihan helppo rasti, vai onko tämä joku vanhemman visioima perhelomajuttu?
Ei se aina haluamisesta ole kiinni. Itse olin 6 viikkoa kuumeessa ja lämpö ei koskaan ollut alle 38 ilman buranaa. Ei tosin vaikuttanut opiskeluun, koska olin vain armeijassa
Hmm, miten nämä poissaolot liittyvät toisiinsa? Ap kysyy saako lapsi lintsata lukiosta ja sinä olit sairaana armeijassa. Ei sairastumista kukaan haluakaan. Mutta ikävä tauti ja pitkä sairaus sinulla joka tapauksessa.
jep ja jos yhden kohdalla joustetaan niin sitten pitää myös 499 muun opiskelijan kohdalla joustaa. Koulussa on säännöt tietystä syystä.