Olen vapaaehtoisesti koiraton
On ihanaa nauttia elämästä vapaana ilman koiraa ja sen tuomia rajoitteita elämään.
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Paskat ole, olet vain jo nuorena aivopesty ajatukseen että koira on oltava. "Ihmisen paras ystävä" 😆😆
Huomasin viihtyväni paremmin koirien seurassa. Koirat ovat mukavampia, kuin miehet.
Nuolee paremmin?
Ainakin oikeasta paikasta, eli poskesta. Miehet yrittävät ängetä hameen alle. Koirilla on paremmat käytöstavat, kuin miehillä, ne eivät ahdistele seksuaalisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Paskat ole, olet vain jo nuorena aivopesty ajatukseen että koira on oltava. "Ihmisen paras ystävä" 😆😆
Huomasin viihtyväni paremmin koirien seurassa. Koirat ovat mukavampia, kuin miehet.
Nuolee paremmin?
Ainakin oikeasta paikasta, eli poskesta. Miehet yrittävät ängetä hameen alle. Koirilla on paremmat käytöstavat, kuin miehillä, ne eivät ahdistele seksuaalisesti.
Nyt on katkeraa uhriutumista.
Olen valinnut paremman seuran, eli koirat. Korkeintaan sinua ärsyttää, ei minua.
Tuolla pimeässä taas koiranomistajat rämpivät.
Vierailija kirjoitti:
Voihan sinne mennä koirien era tai ilman. Eilen oli valtavan kauniita revontulia ja on tullut nähtyä monet kuunsillat ja tähdenlennot. Muuten ei tulisi kyylättyä taivaan tapahtumia.
Ihana koiraton elämä! Eipä tule mitään ylläripylläri satojen eurojen eläinlääkärilaskujakaan. Mieluummin samalla summalla ex-tempore reissu Italiaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan sinne mennä koirien era tai ilman. Eilen oli valtavan kauniita revontulia ja on tullut nähtyä monet kuunsillat ja tähdenlennot. Muuten ei tulisi kyylättyä taivaan tapahtumia.
Minä kyllä ulkoilen ihan ilman koiraakin. Ja just silloin kun haluan.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä, olen veko. Vapaaehtoisesti koiraton.
Ei ole kuolaavaa ja räksyttävää koiraa. Kotini ei haise koiralle. Ei koiran karvoja. Ei tarvitse kiiruhtaa kotiin koiraa pissattamaan, Voin tulla kotiin milloin haluan. Ei tarvitse jättää koiraa yksin kotiin itkemään ja haukkumaan. Ei tarvitse miettiä hoitopaikkoja. Saan matkustella. Ei tarvitse kävelyttää koiraa kolme kertaa päivää 10 vuoden ajan. Saan tehdä vapaa-ajallani mitä haluan. Koiraton elämä on ihanaa.
Laiskaa vastuutonta luuserielämää.
Mun puolesta vois tappaa kaikki koirat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valinnanvapaus. Ihan kuten lapsien hankkimisessa. Joillain menee tunteisiin muiden valinnat, koska se koetaan henkilökohtaisena hyökkäyksenä itseä vastaan. Näihin tuntemuksiin on kuitenkin apua saatavilla, jos sitä uskaltaa kysyä.
Niin lapsettomilla menee tunteisiin lapsia halunneiden ja saaneiden valinnat? Vai mitä tarkoitit?
Ei koirattomuus vapauta mistään murheista ja vaivoista. Kaikki samat mutta ilman ihanaa koiraa.
Vierailija kirjoitti:
Suurimman osan kyllä. Opaskoirat ja muut hyödylliset voisi säästää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valinnanvapaus. Ihan kuten lapsien hankkimisessa. Joillain menee tunteisiin muiden valinnat, koska se koetaan henkilökohtaisena hyökkäyksenä itseä vastaan. Näihin tuntemuksiin on kuitenkin apua saatavilla, jos sitä uskaltaa kysyä.
Niin lapsettomilla menee tunteisiin lapsia halunneiden ja saaneiden valinnat? Vai mitä tarkoitit?
Ei koirattomuus vapauta mistään murheista ja vaivoista. Kaikki samat mutta ilman ihanaa koiraa.
Koirat ei ole ihania. Sääli niitä jotka on lapsesta asti aivopesty ajattelemaan että olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Säälittävää, olet vain saanut opitun mallin että oma elämä on uhrattava jonkun rakin eteen. Säälin sinua. Onneksi itse olen tajunnut valita toisenlaisen elämäntavan 🙏
Älä toki tuhlaa sääliäsi ihmisiin, jotka elävät unelmaelämäänsä. Jotkut "uhraavat" elämänsä päihteille, jotkut lapsille, jotkut ihmisille, jotkut hyväntekeväisyydelle, jotkut yrittäjyydelle ja kukin oman valintansa mukaan. Minä nautin omasta elämästäni koirien kanssa ja sinä toivottavasti nautit omastasi. Säälisin itseäni, jos joutuisin elämään sinun elämääsi.
Auts! Nyt näköjään kolahti koiranomistajalle 😉😉
Sinä uskottelet niin itsellesi. Sinun on vain vaikeaa hävitä kirppukasalle.
Kirppukasa? Ei ole kirppuja ja jos on niin hoidetaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen vastentahtoisesti koiraton. Ei ole rahaa :( Bruttopalkkani on alle 2000 e /kk ja koiran hinta on 1500-2500 euroa. Ei mitään mahiksia koiraan.
Jos ei ole varaa hankkia piskiä, niin miten olisi varaa ylläpitokuluihin?
Koiralliset ihmiset on itsekkäitä. Ne syö kaiken lihan, joka kuuluisi ihmisille; sen sijaan ihmiset joutuvat syömään kaikkea vihreää, joka kuuluisi lehmille, lampaille ja kauriille. Asutuskeskuksissa joutuu pelkäämään murisevia vastaantulijoita, kuuntelemaan niiden ulinaa seinän takana ja keräämään hellalta ilmastoinnin kautta kulkeutuvat karvat. Mutta koirallisia ei saa missään olosuhteita kritisoida, muuten on eläinten vihaaja.
Vierailija kirjoitti:
Oikein! Yksi koira vastaan ekologiselta jalanjäljeltään kahta katumaasturia.
Exällä oli siis kymmenen katumaasturia ja minulla vain yksi. Ex-vaimon katumaasturit kävivät hermoille liikaa...
Vierailija kirjoitti:
Mun puolesta ajatusta voisi viedä pidemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä, olen veko. Vapaaehtoisesti koiraton.
Ei ole kuolaavaa ja räksyttävää koiraa. Kotini ei haise koiralle. Ei koiran karvoja. Ei tarvitse kiiruhtaa kotiin koiraa pissattamaan, Voin tulla kotiin milloin haluan. Ei tarvitse jättää koiraa yksin kotiin itkemään ja haukkumaan. Ei tarvitse miettiä hoitopaikkoja. Saan matkustella. Ei tarvitse kävelyttää koiraa kolme kertaa päivää 10 vuoden ajan. Saan tehdä vapaa-ajallani mitä haluan. Koiraton elämä on ihanaa.
Kiitos tästä muistutuksesta. 🙏🏼Tuli oikein hyvä mieli taas, ettei ole sitä "vauvaa" kotona. Koirahan on lapsi, joka ei koskaan kasva aikuiseksi. Voidaan puhua jopa "erityislapsesta", joka vaatii erityistä hoivaa.
Ihanaa koiratonta elämää muillekin!
Ihanaa, kun elämä ei ole kusettamista ja huolehtimista pärjääkö se yksin kotona.
Juu ei ikinä koskaan mitään koiraa, arvostan ihanaa ja vapaata elämääni aivan liikaa!!