Olen vapaaehtoisesti koiraton
On ihanaa nauttia elämästä vapaana ilman koiraa ja sen tuomia rajoitteita elämään.
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Mielesi ehtii vielä muuttua kun kasvat aikuiseksi.
Itselläni päinvastoin, pienempänä halusin koiran,. mutta nykyään en pidä koirista olenkaan. Koiria on nykyään ihan liikaa kaupunkialueella ja niitä inhimillistetään, ihan sairasta.
Sama. Tänään viimeksi kuuntelin töissä kun joku valitti kuinka koira oli herättänyt yöllä monta kertaa. Ei näin vaihdevuosien kynnyksellä enää viitsisi minkään piskin takia kärsiä huonoja yöunia.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä, olen veko. Vapaaehtoisesti koiraton.
Ei ole kuolaavaa ja räksyttävää koiraa. Kotini ei haise koiralle. Ei koiran karvoja. Ei tarvitse kiiruhtaa kotiin koiraa pissattamaan, Voin tulla kotiin milloin haluan. Ei tarvitse jättää koiraa yksin kotiin itkemään ja haukkumaan. Ei tarvitse miettiä hoitopaikkoja. Saan matkustella. Ei tarvitse kävelyttää koiraa kolme kertaa päivää 10 vuoden ajan. Saan tehdä vapaa-ajallani mitä haluan. Koiraton elämä on ihanaa.
Ihanan vapauttavaa! 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koira on lemmikeistä kaikista rasittavin ja työläin.
Minulle koira on hyödyllinen ja ihana seuralainen.
Koira on eläin.
Niin ihminenkin on. Me olemme nisäkkäitä ja eläimiä molemmat. Vain erilajisia eläimiä.
Ihminen ei voi lisääntyä koiran kanssa, että on siinä sellainen pieni ero kuitenkin.
Olen aseksuaali vela, joten koira on minulle joka tavalla täydellinen seuralainen :)
samoin, lisäksi olen vapaeehtoisesti tatuoimaton sekä alkoholiton
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskat ole, olet vain jo nuorena aivopesty ajatukseen että koira on oltava. "Ihmisen paras ystävä" 😆😆
Kaikista älyttömintähän on se että monet ihmiset pitävät koiria vuosikymmenien ajan! Edellinen ei ehdi kuolla kun otetaan jo seuraava. Ei saakeli hetken rauhaa kun koko ajan tuo paskatus-karvanlähtö-eroahdistus-mihinhoitoonreissunajaksi -ralli.
Pthyi, en alkaisi edes vuodeksi tuollaiseen elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koira on eläin.
Niin ihminenkin on. Me olemme nisäkkäitä ja eläimiä molemmat. Vain erilajisia eläimiä.
Ihminen ei voi lisääntyä koiran kanssa, että on siinä sellainen pieni ero kuitenkin.
Olen aseksuaali vela, joten koira on minulle joka tavalla täydellinen seuralainen :)
Säälittävää, olet vain saanut opitun mallin että oma elämä on uhrattava jonkun rakin eteen. Säälin sinua. Onneksi itse olen tajunnut valita toisenlaisen elämäntavan 🙏
Vierailija kirjoitti: Paskat ole, olet vain jo nuorena aivopesty ajatukseen että koira on oltava. "Ihmisen paras ystävä" 😆😆
Itse asiassa minua aivopestiin perhemalliin, jossa lapset on tehtävä ja mies on saatava. Huomasin viihtyväni paremmin koirien seurassa. Koirat ovat mukavampia, kuin miehet.
Vierailija kirjoitti:
Kaikista älyttömintähän on se että monet ihmiset pitävät koiria vuosikymmenien ajan! Edellinen ei ehdi kuolla kun otetaan jo seuraava. Ei saakeli hetken rauhaa kun koko ajan tuo paskatus-karvanlähtö-eroahdistus-mihinhoitoonreissunajaksi -ralli.
Pthyi, en alkaisi edes vuodeksi tuollaiseen elämään.
Lapsiperheissä onneksi edellinen lapsi tapetaan ennen seuraavan lapsen syntymää?
Vierailija kirjoitti:
Valinnanvapaus. Ihan kuten lapsien hankkimisessa. Joillain menee tunteisiin muiden valinnat, koska se koetaan henkilökohtaisena hyökkäyksenä itseä vastaan. Näihin tuntemuksiin on kuitenkin apua saatavilla, jos sitä uskaltaa kysyä.
Niin lapsettomilla menee tunteisiin lapsia halunneiden ja saaneiden valinnat? Vai mitä tarkoitit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Paskat ole, olet vain jo nuorena aivopesty ajatukseen että koira on oltava. "Ihmisen paras ystävä" 😆😆
Itse asiassa minua aivopestiin perhemalliin, jossa lapset on tehtävä ja mies on saatava. Huomasin viihtyväni paremmin koirien seurassa. Koirat ovat mukavampia, kuin miehet.
Uskottele toki itsellesi noin.
Oikeesti, jokainen elää elämänsä kuten haluaa. Sinun elämäsi on ehkä surkeinta mitä olen hetkeen kuullut mutta toivottavasti olet löytänyt hyvän terapeutin 🙏 ja hyvä että vielä yhteiskunta kustantaa teille tarvittavan hoidon, mielelläni maksan veroja tuon vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Huomasin viihtyväni paremmin koirien seurassa. Koirat ovat mukavampia, kuin miehet.
Nuolee paremmin?
Vierailija kirjoitti:Säälittävää, olet vain saanut opitun mallin että oma elämä on uhrattava jonkun rakin eteen. Säälin sinua. Onneksi itse olen tajunnut valita toisenlaisen elämäntavan 🙏
Älä toki tuhlaa sääliäsi ihmisiin, jotka elävät unelmaelämäänsä. Jotkut "uhraavat" elämänsä päihteille, jotkut lapsille, jotkut ihmisille, jotkut hyväntekeväisyydelle, jotkut yrittäjyydelle ja kukin oman valintansa mukaan. Minä nautin omasta elämästäni koirien kanssa ja sinä toivottavasti nautit omastasi. Säälisin itseäni, jos joutuisin elämään sinun elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Säälittävää, olet vain saanut opitun mallin että oma elämä on uhrattava jonkun rakin eteen. Säälin sinua. Onneksi itse olen tajunnut valita toisenlaisen elämäntavan 🙏
Älä toki tuhlaa sääliäsi ihmisiin, jotka elävät unelmaelämäänsä. Jotkut "uhraavat" elämänsä päihteille, jotkut lapsille, jotkut ihmisille, jotkut hyväntekeväisyydelle, jotkut yrittäjyydelle ja kukin oman valintansa mukaan. Minä nautin omasta elämästäni koirien kanssa ja sinä toivottavasti nautit omastasi. Säälisin itseäni, jos joutuisin elämään sinun elämääsi.
Auts! Nyt näköjään kolahti koiranomistajalle 😉😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskottele toki itsellesi noin.
Oikeesti, jokainen elää elämänsä kuten haluaa. Sinun elämäsi on ehkä surkeinta mitä olen hetkeen kuullut mutta toivottavasti olet löytänyt hyvän terapeutin 🙏 ja hyvä että vielä yhteiskunta kustantaa teille tarvittavan hoidon, mielelläni maksan veroja tuon vuoksi.
Toistaiseksi lemmikin omistajille ei ole tautiluokitusta. Esimerkiksi sinä olet kommenttiesi perusteella sellainen ihminen, jonka yli valitsen eläimet. Eläimet ovat mukavampia kuin sinä :)
Vierailija kirjoitti:
Ihmeen kova tarve sulla todistella omaa onnellisuuttasi... 🤔
Sama, olen Vako - vappaaehtoisesti koiraton
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auts! Nyt näköjään kolahti koiranomistajalle 😉😉
Sinä uskottelet niin itsellesi. Sinun on vain vaikeaa hävitä kirppukasalle.
Sama täällä, olen veko. Vapaaehtoisesti koiraton.
Ei ole kuolaavaa ja räksyttävää koiraa. Kotini ei haise koiralle. Ei koiran karvoja. Ei tarvitse kiiruhtaa kotiin koiraa pissattamaan, Voin tulla kotiin milloin haluan. Ei tarvitse jättää koiraa yksin kotiin itkemään ja haukkumaan. Ei tarvitse miettiä hoitopaikkoja. Saan matkustella. Ei tarvitse kävelyttää koiraa kolme kertaa päivää 10 vuoden ajan. Saan tehdä vapaa-ajallani mitä haluan. Koiraton elämä on ihanaa.