Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulipa tyhmä ja surullinen olo

Vierailija
30.09.2025 |

Olin ehdottanut viikko sitten miehelle, että mentäisiin lauantaina tapahtumaan x. Mies sanoi, että ei, ei hän oikein tiedä, ei oikein kiinnosta koko tapahtuma. 

Nyt hän sitten suunnittelee ja intoilee tähän tapahtumaan x menoa, kun hänen kaverinsa kiinnostuivat tästä ja ovat menossa. Ärsyttää aivan sikana. Minun kanssa hän ei halua lähteä, mutta kun joku lähtee, niin sitten häntä kiinnostaakin. Ja jos nyt joku sanoo, että no mene nyt sinäkin kun halusit, niin ei kiinnosta lähteä kun mies on siellä omien kavereidensa kanssa. 

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sä sinne omien kavereiden kanssa.

Vierailija
2/24 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieheltäsi, että eikö hän tosiaan halua viettää aikaa sinun kanssasi? Inhottavalta varmasti tuntuu :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jssp

Vierailija
4/24 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähteekö teidän muiden miehet teidän kanssanne johonkin tapahtumaan, jos kysytte? Onko teistä normaalia tällä tapaa, että mies sanoo teille ei, mutta lähtee kavereiden kanssa.

Nyt sanoo, että tietenkin haluaa, että lähden mukaan. Mutta minusta ei tunnu enää hyvältä lähteä. 

Ap

Vierailija
5/24 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä sika kavereidensa kanssa hengaamaan. Luiskaan.

Vierailija
6/24 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähteekö teidän muiden miehet teidän kanssanne johonkin tapahtumaan, jos kysytte? Onko teistä normaalia tällä tapaa, että mies sanoo teille ei, mutta lähtee kavereiden kanssa.

Nyt sanoo, että tietenkin haluaa, että lähden mukaan. Mutta minusta ei tunnu enää hyvältä lähteä. 

Ap

Mun miehellä ei ole kavereita. 

Vierailija
7/24 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miksi ette voi mennä kaikki yhdessä? Omituista draamailua.

Vierailija
8/24 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyse siitä tapahtumasta mitenkään, vaan haluaa varmaan vain vapaalle, esim. ottaa pari juomaa tai enemmän jne., siksi mieluummin haluaa paikalle, kun kaverinsakin ovat sinne menossa. Eli ainakaan selvä tapahtuma ilman alkoholia tai viikonloppu selvänä, jos tapahtuma on silloin, ei ole kiinnostanut.

Vierailija
9/24 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, olen 8, lauantaista puhuit...

Vierailija
10/24 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tohon nyt sanoa... itse sen kanssa olet

Vierailija
11/24 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin miksi ette voi mennä kaikki yhdessä? Omituista draamailua.

Jään siinä miehen kaveriporukassa vähän ulkopuoliseksi eikä siksi tunnu hyvältä. Kukaan ei oikein juttele minulle ja mies juo alkoholia heidän kanssaan ja minusta tuntuu, että vain roikun mukana. Olen kuin tyyppi, joka piti kutsua mukaan, vaikka kukaan ei halunnut.

Ap

Vierailija
12/24 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähe omien kavereidesi kans ja palaa vasta aamulla.

n53

Vierailija
13/24 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei ole normaalia. Kyllä miehet yleensä lähtee vaikka ei ihan satasella kiinnostaisi. Ei ihme että pahoitit mielesi. 

Vierailija
14/24 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, jos se mies tarvii kaveriaikaa. Eikä sun seuraa.

Vierailija
15/24 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli monta vuotta alkuun tuollainen. 

Monien parisuhdeleirien ym jälkeen on vähän paremmin. Nyt 25 v naimisissa. 

Ei kyllä edelleenkään halua tehdä kanssani mitään. Siis ei edes remontoida. Tekee mieluummin yksin tai sitten mää teen yksin. Yhdessä vaan ei häneltä onnistu. 

Vierailija
16/24 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä selvisi ukon prioriteetit 

eli onko oikea sinulle 

Vierailija
17/24 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outoa kieltämättä. Lähde sää viikonloppuna vaikka Tukholman risteilylle ja anna miehen olla. 

Vierailija
18/24 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä mies tässä nyt on kyseessä? Aviomies? Avopuoliso? Seurustelukumppani? Tapailetteko vasta?

Kumpi teistä teki aloitteen tapailun/suhteen alkamiselle? Kumpi on ollut innokkaampi osapuoli? Eihän tuo nyt hyvältä vaikuta. Et ole miehelle prioriteetti.

Jos olette olleet tosi kauan yhdessä, voisi ehkä jotenkin vielä olla ymmärrettävää, ettei mies jaksa aina innostua vaimon/naisystävän ehdotuksista, etenkin jos kavereita sen sijaan näkee vain harvoin. Mutta jos olette olleet vasta vähän aikaa yhdessä, niin onhan tuo lopun alkua.

Vierailija
19/24 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksessa on surullinen sanavalinta: Minun kanssani hän ei halua lähteä, mutta kun joku lähtee, sitten häntä kiinnostaakin.

Aloittaja ei siis ole oikein kukaan. Edes omasta mielestään. Ihan kamala tilanne.

Vierailija
20/24 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa joskus olla mammuttimetsällä muitten kanssa. Itse keksimäni vertaus, ottakaa käyttöön 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä