Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkärin mielipide suolasta

Vierailija
30.09.2025 |

https://www.is.fi/terveys/art-2000011518221.html

Seurailen ketojuttuja. Minua hirvittää se suolan määrä mitä kurssittaja suosittaa.  Noita "luonnollisia suoloja" ( eli uskomusta),  paljon suolaa ruokiin,  lisäksi suolakurkkuja, suolaisia oliiveja, suolaa juomaveteen, suolaa suoraan lusikasta.  Ei jodisuolaa mutta syövät jodia luontaistuotekauppojen purkista.   Ehkä hekin on oikeassa, mistäs minä tiedän.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärtänyt jodiin viittausta. Paras jodin lähde lie merilevä. Jodin saanti on kilpirauhasterveyden kannalta tärkeää.

Siis he eivät voi käyttää jodioitua ruokasuoöaa vaan on tärkeää että se on jotain erikoissuolaa ilman jodia.   Jodia varten tarvitaan luontaistuotekauppaa sitten.  

Vierailija
22/31 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulehan ap. Jos asian ymmärtää noi, kuten sen aloituksessa tuot julki,xet ole lääkäriä nähnytkään - paitsi Mehiläisen mainoksessa. Hypi suolle ja ota suolat mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulehan ap. Jos asian ymmärtää noi, kuten sen aloituksessa tuot julki,xet ole lääkäriä nähnytkään - paitsi Mehiläisen mainoksessa. Hypi suolle ja ota suolat mukaan.

Lue tuo linkitetty artikkeli.

Vierailija
24/31 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa on a) linkki artikkeliin

B) aloittaja vertailee artikkelia ketoruokailijoiden runsaaseen suolan käyttöön  ja päivittelee sitä.

Vierailija
25/31 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten miesten pitäisi puolittaa suolan saantinsa ja naistenkin vähentää. Suolaa saadaan ennen kaikkea makkarasta ja muista lihajalosteista, valmisruoista ja ravintola-aterioista.

Vierailija
26/31 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärtänyt jodiin viittausta. Paras jodin lähde lie merilevä. Jodin saanti on kilpirauhasterveyden kannalta tärkeää.

Siis he eivät voi käyttää jodioitua ruokasuoöaa vaan on tärkeää että se on jotain erikoissuolaa ilman jodia.   Jodia varten tarvitaan luontaistuotekauppaa sitten.  

Jodioidusta suolasta ei saa riittävää määrää jodia.

Vierailija
27/31 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan aamupalalla jo pelkästä raejuustosta 1,6 g suolaa. Vain yksi esimerkki siitä, miten helposti suolaa tulee liikaa.

Vierailija
28/31 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen ei tarvitse ollenkaan suolaa. Minä lopetin sen käytön kokonaan vuosikymmen sitten ja olo on mitä parhain. Veriarvot kunnossa ja olen pysynyt erittäin hoikkana. Suola on pieninäkin määrinä myrkkyä.

Vierailija
29/31 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Sama. Suolan tarve on 1.5-5 g/vrk ja useimmilla tuo yläraja paukkuu.

Minulla menee vähintään 30g suolaa päivässä ja olen normaalipainoinen ja terve kuin pukki.

Kunnes kuolet yllättäen

Vierailija
30/31 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa on a) linkki artikkeliin

B) aloittaja vertailee artikkelia ketoruokailijoiden runsaaseen suolan käyttöön  ja päivittelee sitä.

Ja ilman mitään tietoa ketosta.

Vierailija
31/31 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen ei tarvitse ollenkaan suolaa. Minä lopetin sen käytön kokonaan vuosikymmen sitten ja olo on mitä parhain. Veriarvot kunnossa ja olen pysynyt erittäin hoikkana. Suola on pieninäkin määrinä myrkkyä.

Älä viitsi, joku urpo vielä uskoo :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan