Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Sinulla on paineensietokykyä" - työpaikkailmoitus

Vierailija
29.09.2025 |

Onko tuo "paineensietokyky" kiertoilmaus sille, että "meillä on pas*a johtamiskulttuuri ja työntekijöiden vaaditaan venyvän loputtomiin"?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta juuri tuo sana "Paineensietokyky" saa ohittamaan ilmoituksen. Kaksi burn outia kokeneena tiedän, etteivät ainakaan minua etsi. (Ja silti väitän olevani työkykyinen)

Ihan samaa tulin sanomaan. Kannattaa tosiaan ohittaa firmat, jotka erityisesti mainostavat paineensietokykyä. Todennäköisesti siellä on edellinen työntekijä lähtenyt muualle tai saikulle, kun ei ole kestänyt loputtomiin 

Ei sietänyt normaalia työpainetta?

Vierailija
42/43 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olen perfektionisti ja minulla sama ongelma. Johtuukohan siitä?"

Ei ainakaan minun tapauksessa. En pyri tekemään täydellistä vaan sellaista, johon asiakas on tyytyväinen.

Perfektionistit uupuvat usein nykyisessä työympäristössä, jossa ei ole aikaa tehdä työt niin hyvin kuin haluaisi.

Eli et edes tiedä perfektionismia edes käsitteenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Olen perfektionisti ja minulla sama ongelma. Johtuukohan siitä?"

Ei ainakaan minun tapauksessa. En pyri tekemään täydellistä vaan sellaista, johon asiakas on tyytyväinen.

Perfektionistit uupuvat usein nykyisessä työympäristössä, jossa ei ole aikaa tehdä työt niin hyvin kuin haluaisi.

Eli et edes tiedä perfektionismia edes käsitteenä.

Mistä näin päättelet? Tiedän kyllä mitä perfektionismi tarkoittaa. Sekä sen positiiviset, että negatiiviset puolet. Ja edelleenkin väitän, että en ole perfektionisti.