Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ehdottaa ystävälle että haluaisin parisuhteen hänen kanssaan? Vai voiko sellaista edes ottaa puheeksi?

Vierailija
29.09.2025 |

Pitkäaikainen ystävä kyseessä. Ja samaa sukupuolta. Ajattelen häntä ihan "liikaa", enkä tiedä miten tästä eteenpäin. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö miten kaverisi suhtautuu same sex-pariskuntiin? Onko hän itse hetero vai queer?

Vierailija
2/7 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy vaikka treffeille, ja sano että muuten kuin kavereina.

Ystävyys melko varmasti jää historiaan jos saat pakit, mutta et kai tuossa limbossakaan halua enää kauempaa viettää..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ystävyyskään välttämättä historiaan jää vaikka pakit saisitkin! Itsellä palautuivat välit ystävään normaaleiksi ajan kanssa.

Vierailija
4/7 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö miten kaverisi suhtautuu same sex-pariskuntiin? Onko hän itse hetero vai queer?

Hän on joskus kauan sitten ehdottanut, että kokeilisimme jotain kivaa yhdessä. En ollut silloin sellaiseen valmis, ja parisuhdekin esti. En yhtään tiedä, mitä mieltä on nyt. 

Ap

Vierailija
5/7 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on joskus kauan sitten ehdottanut, että kokeilisimme jotain kivaa yhdessä. En ollut silloin sellaiseen valmis, ja parisuhdekin esti. En yhtään tiedä, mitä mieltä on nyt. 

Ap

Onpa söpöä! Kannattaa ehkä nostalgisoida ja muistella menneitä lämmöllä hänen kanssaan, ja vaikka harmitella ääneen että tilanne oli silloin mikä oli.

Vierailija
6/7 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit käännyttää hänet pakottamalla Netflixin sarjoja. Mikä tahansa uusi tuotanto käy.

Vierailija
7/7 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että sulla jäi mieleen se mitä hän joskus sanoi, että kokeiltaisiin jotain kivaa yhdessä. Että mitä sillä oli silloin mielessä?

Tästä postauksesta puuttui tieto että onko ystävä gay. Tämähän vaikuttaa asiaan ihan huomattavasti. Jos ei ole tiedossa, niin sitten pitänee aloittaa kysymyksellä siitä, että voisitko koskaan olla saman sukupuolen edustajan kanssa, ja kertoa vaikka että olet miettinyt että itse voisit. Jos tapaisit vaikka jonkun yhtä kivan tyypin kuin hän.

Testaile vähän vesiä, älä aja häntä nurkkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän