Riidat perheen/suvun kanssa..
Oletko riidoissa perheesi tai sukusi kanssa? Miksi?
Olen nyt viime aikoina riitautunut yhden perheenjäsenen kanssa ja mieheni myös oman perheensä parin jäsenen kanssa. Tämä alkoi sen jälkeen kun me kummatkin lakattiin myötäilemästä ja olemasta liian kilttejä. Heti meni sukset ristiin, kun lakkasimme tanssimasta toisten pillin mukaan ja myöntymästä kaikkeen. Onko muille tuttu ilmiö, että välit menee, kun olet kerrankin eri mieltä tai puolustat itseäsi?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tuosta syystä välit poikki sisarukseeni ja lisäksi miehen sisaruksiin. Miehellä tietysti myös välit poikki sisaruksiinsa, koska minullakin.
Ei voi mitään. En ole mikään roskasanko jota voi kohdella miten tahtoo. Anteeksi jos pyytävät, vilpittömästi, niin asia olisi eri.
Meillä miehen siskot rupes tappelee mun kanssa kun heitä triggeröi meidän tapa elää. Mä katkasin samantien välit noihin. Yks sisko on useita kertoja hyökännyt hyvin henkilökohtaisesti päälle ja yrittänyt kaikkensa että saisi mua pois.
Onneksi mies on mun puolella ja sanoi että ne osaa olla kpäitä ja että antaa niiden luulla mitä haluavat. Toki pitää suhteet siskoihin koska hyötyy heistä kauheasti.
Vierailija kirjoitti:
Eipä semmoisia kannata surra, siksi olemme todella vähän tekemisissä kenenkään kanssa, ihmiset on niin rasittavia.
Ihmiset ovat niin neuroottisia ja ottavat hampaisiin kaikki muiden asiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tuosta syystä välit poikki sisarukseeni ja lisäksi miehen sisaruksiin. Miehellä tietysti myös välit poikki sisaruksiinsa, koska minullakin.
Ei voi mitään. En ole mikään roskasanko jota voi kohdella miten tahtoo. Anteeksi jos pyytävät, vilpittömästi, niin asia olisi eri.
Meillä miehen siskot rupes tappelee mun kanssa kun heitä triggeröi meidän tapa elää. Mä katkasin samantien välit noihin. Yks sisko on useita kertoja hyökännyt hyvin henkilökohtaisesti päälle ja yrittänyt kaikkensa että saisi mua pois.
Onneksi mies on mun puolella ja sanoi että ne osaa olla kpäitä ja että antaa niiden luulla mitä haluavat. Toki pitää suhteet siskoihin koska hyötyy heistä kauheasti.
Mielenkiinnosta - mikä on tällainen triggeröivä elämäntapa? Ajattelen vain, etten kyllä veljeni ja vaimonsa elämään puuttuisi jolleivät nyt ihan rikollisiksi ala.
Tämähän ei olisi kirjoittajan ja miehensä syytä laisinkaan jos sisarukset pilaavat välit. Ohis.