Menisitkö luokkakokoukseen, jos tulisi kutsu nyt?
Itse varmaan menisinkin. En ole käynyt yhdessäkään.
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. En mennyt kun tuli enkä mene jatkossakaan. Olin koulukiusattu ja kiusaajat olivat omalta luokalta. En tiedä miksi ihmeessä halusin nyt aikuisena nähdä ja olla missään tekemisissä heidän kanssaan?
Asiasta voi jutella. En minä jaksa kantaa kaunaa jollekin lapsuuden ajan kiusaamiselle, vaikka olin ujo ja kiusattu.
En mä koe että mulla yhtään mitään juteltavaa heidän kanssaan. Saati halua sellaiseen. En mä kaipaa heiltä yhtään mitään muuta kun sen ettei tarvitse elämän päivänä olla missään tekemisissä. Mitään anteeksipyyntöjä, selittelyjä, kuulumisia tai keskustelua en ole koskaan myöskään kaivannut. Sähän saat kokea ja toimia ja olla jaksamatta ihan mitä sä halua, mut mun tapani toimia ei muutu siitä tippaakaan vähemmän validiksi ja oikeutetuksi vaikka sä toimisit miten tahansa. Mun ei todellakaan tarvitse toimia kuten sinä toimit. Katsos ihmiset on erilaisia ja mulla on ihan täysin sama oikeus olla, elää, kokea ja tehdä asiat juurin niinkuin mä itse haluan, huolimatta sinun jaksamisestasi.
pari kekkulia yrittää vieläkin päteä en todella osallistunut paikalla oli ollut 3 siipeilijää. silti lehdessä upeeta mahtavaa meillä oli kokous.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En menisi. Nuo ihmiset ei merkitse mulle enää mitään.
Eikös ihmisten kanssa ole mukava jutella, vaikka niistä ei tule suurempaa merkitystä elämään?
Ei, ei minusta ole. Pitäisikö olla? Miksi? Ai koska sinä ajattelet näin ja sinusta se on mukavaa?Ja sinä sinä sinä... Onko käynyt koskaan mielessä että sä et ole mikään pyhä ja valittu koko ihmiskunnan malliesimerkki, joka on asetettu tänne kertomaan miten muiden tulee tuntea ja toimia? Jospa heräisit ja ymmärtäisit että meitä ihmisiä on täällä muitakin kuin sinä ja sinun mielipiteesi ja sinun tapasi toimia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En menisi. Nuo ihmiset ei merkitse mulle enää mitään.
Eikös ihmisten kanssa ole mukava jutella, vaikka niistä ei tule suurempaa merkitystä elämään?
Ei, ei minusta ole. Pitäisikö olla? Miksi? Ai koska sinä ajattelet näin ja sinusta se on mukavaa?Ja sinä sinä sinä... Onko käynyt koskaan mielessä että sä et ole mikään pyhä ja valittu koko ihmiskunnan malliesimerkki, joka on asetettu tänne kertomaan miten muiden tulee tuntea ja toimia? Jospa heräisit ja ymmärtäisit että meitä ihmisiä on täällä muitakin kuin sinä ja sinun mielipiteesi ja sinun tapasi toimia.
Onko sulla kaikki ok?
En. kävin edellisessä ja eiköhän se nyt riittänyt.
En. Ei mitään kiinnostusta pitää yhteyttä ihmisiin, joiden kanssa ei ole mitään yhteistä.
Vierailija kirjoitti:
En menisi. Voin kuvitella ne ivalliset/säälivät ilmeet, kun selviäisi, ettei minusta koskaan tullut mitään.
Suurimmasta osasta ihmisiä ei koskaan tule mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä saattaisin mennäkin. Olis sellainen hyvä 50v-kokous, jos siis vielä tän vuoden puolella järjestettäis. Siis että oltais kaikki 50 tai just täyttämässä sen.
En menis 50 v. kokoukseen. 30 v. kokouksen jotenkin kesti.
Ei tuosta tulisi mitään, on niin eriytynyttä porukkaa jo tässä vaiheessa.
Meiltä löytyy ihan verokalenterin mukaan miljoonatuloilla olevia tms.
Vierailija kirjoitti:
Kouluaika oli todella mukavaa ja oli paljon kavereita, mutta en menisi. Ei oikeastaan kiinnosta, että mitä kukakin tekee! Suunnilleen toki tiedän somesta, mutta lähemmin ei jaksa välittää...
Joo, myöhemmin oli tarve tavallaan itsenäistyä niistä pahimman vertaispainevaiheen kavereista. Hyviä kavereita olivat silloin, mutta ei tee jotenkin mieli enää nähdä. Myös ikä tekee introvertiksi (tai vaihdevuosihormoonit).
Saattaisin mennä peruskoulun luokkakokoukseen, jos sellainen järjestettäisiin. Lukion luokkakokoukseen menisin ehdottomasti, meillä oli mahtava luokka. Ollaan tavattu noin viiden vuoden välein 90-luvulta asti ja pidetään muutenkin yhteyttä kokousten välissä.
En. Lopetin koulun keväällä 1975 eli 50 vuotta sitten. Lieneekö moni enää hengissäkään?
Ei, en tykkää juoruilla.