Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menisitkö luokkakokoukseen, jos tulisi kutsu nyt?

Vierailija
29.09.2025 |

Itse varmaan menisinkin. En ole käynyt yhdessäkään.

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, olin kiusattu koko ala- ja yläasteen luokassani, ja lukiossa sitten katselin niitä samoja naamoja vielä 3 vuotta. Ihan onnellinen olen ollut, ettei ole tarvinnut myöhemmin törmäillä. 

Et sitten mennyt toiseen lukioon.

Vierailija
22/76 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin koulukiusattu..paras hetki oli kun pääsin siitä koulusta erpoon...en kaipaa luokkakavereita enkä muista edes suurimman osan nimeä

Vierailija
24/76 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, olin kiusattu koko ala- ja yläasteen luokassani, ja lukiossa sitten katselin niitä samoja naamoja vielä 3 vuotta. Ihan onnellinen olen ollut, ettei ole tarvinnut myöhemmin törmäillä. 

Et sitten mennyt toiseen lukioon.

Hevonperseessä maalla ei ollut kuin yksi, ja vanhemmat eivät antaneet muuttaa toiselle paikkakunnalle tai mennä sitä tunnin matkaa edestakaisin joka päivä. Usko pois, olisi ollut niin upeaa, jos se olisi ollut mahdollista!

Vierailija
25/76 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Kukaan ei ole missään vaiheessa pyytänyt somekaveriksi eikä ottanut yhteyttä millään tavalla. Miksi siis menisin?

Eikö juuri silloin ole kaikkein mielenkiintoisinta kuulla mitä toisille kuuluu? Itse tapasin luokkakokouksessa luokkakavereita, joita en ollut nähnyt 30 vuoteen ja mukavaa oli.

Vierailija
26/76 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi.  Kerran olen käynyt. 

Pidämme muutaman kanssa yhteyttä (ystäviä opiskeluajoista lähtien) muutenkin, ei siihen luokkakokousta tarvita.  Muita luokkakavereita en kaipaa.

Vierailija
27/76 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi. Olemme pitäneet ydinporukan kanssa yhtä jo ala-asteelta, ja näemme useamman kerran kuussa. Hauskaa on aina! Emme tarvitse niitä toisia mihinkään.

Vierailija
28/76 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yhtään luokkakokousta järjestetty. Lukio päättyi 46v sitten, joten tuskinpa enää tulee.

Vierailija
29/76 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amiksen luokkakokoukseen menisin mielelläni, minkään peruskouluaikaisen luokan en todellakaan.

Vierailija
30/76 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos nyt sattuisin olemaan sopivasti kotipaikkakunnallani niin voisin mennäkin. Pelkästään luokkakokousta varten en matkustaisi montaa sataa kilometriä, ei juuri kiinnosta vanhojen tuttujen elämä, vaikka ihan hauskaa meillä varsinkin lukiossa olikin.

Vierailija
31/76 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menisin? Olen tekemisissä niiden koulukavereiden kanssa, kenen kanssa haluan olla. En näe mitään lisäarvoa tavata ihmisiä, joiden kanssa olen sattunut olemaan sanalla luokalla joskus 40 vuotta sitten, mutta muuten emme ole tekemisissä.

Vierailija
32/76 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi, koulukiusattu kun olen. Mä osaan kyllä kuvitella mielessäni millaista se olisi. Inside-porukka pitämässä jotain dia-esitystä yhteisistä Ruka ja Thaimaan lomista ja ylistämässä ystävyyttään kun koulussa oli niin kivaa ja mukavaa

Vierailija
33/76 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokkakokouksessa oli kiva nähdä nuoruusajan ihastus.

Vierailija
34/76 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos kutsu tulee nyt,niin millon ne siis olis? En mä ainakaan just nyt lähtis,olen flunssassa. Ja mulla on tulet takassa..ei voi lähteä nyt.

Vierailija
35/76 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todella. En koskaan tuntenut mitään yhtenäisyyttä koulukavereihin, oikeastaan muihinkaan samanikäisiin. Ja ei, tähän ei liity kiusaamista eikä draamaa.

Vierailija
36/76 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole yhtään luokkakokousta järjestetty. Lukio päättyi 46v sitten, joten tuskinpa enää tulee.

Neljän vuoden päästä on mahdollista kohdata riemuylioppilaina. Varsinkin pienemmissä pitkän historian lukioissa heidät kutsutaan mukaan lakitukseen.

Vierailija
37/76 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi.

Vierailija
38/76 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulu aikaan tytöt säästelivät kalvoaan hanakasti ottivat kuitenkin suihin. aijon mennä ja panna noita vanhoja ämmiäää

Vierailija
39/76 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan kiinnosta nähdä ja muistella sitä vuosien kiusaamista ja väkivaltaa. Pari kutsua on tullut mutten mennyt. 

Vierailija
40/76 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin, niin peruskoulun kuin amiksen, jos joku järjestäisi. Vaikka olikin monenlaisia muistoja, mutta menneet ovat menneitä. Yksi peruskoulun kiusaajista käy samalla sählyvuorolla ja tullaan hyvin juttuun. Kaksi parasta ystävääni ovat amisluokalta.

M40 v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan