Menisitkö luokkakokoukseen, jos tulisi kutsu nyt?
Itse varmaan menisinkin. En ole käynyt yhdessäkään.
Kommentit (55)
Kyllä mä saattaisin mennäkin. Olis sellainen hyvä 50v-kokous, jos siis vielä tän vuoden puolella järjestettäis. Siis että oltais kaikki 50 tai just täyttämässä sen.
En. En halua kuulla "luokkakavereista" yhtään mitään. Koulu on aika jonka haluan pitää unohdettuna.
En menisi. Suurin osa niistä ei kiinnostanut minua edes kouluaikoina, miksi ne nyt kiinnostaisi.
Menisin. Ei ole pidetty ja olen 46v.
Niin minkä luokan?
Lukion luokasta minulla olisi jotain muistikuvia kaikista mutta yläasteellakin puolet olisi jo sellaisia että en kouluaikanakaan juuri edes keskustellut noiden kanssa.
Mielenkiintoisin olisi kyllä ala-asteen luokat 1-2 jolloin asuin pikkukaupungissa enkä sieltä muutettuani ollut missään tekemisissä kenenkään kanssa. Luokalla oli vain pari kolme naapurissa asuvaa joiden kanssa leikittiin, muut silloinkin totaalisen vieraita.
Olisi ihan mielenkiintoista käydä noiden kanssa luokkakokouksessa ja katsoa mitä kenestäkin tuli.
Riippuu minkä luokan ja mistä oppilaitoksesta.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu minkä luokan ja mistä oppilaitoksesta.
No ihan peruskoulua tarkoitin, pitkäkestoisinta luokkaa. Ap
En.
Ei oltu silloin kavereita, ei kiinnosta yhtäkään.
Joskus kävin. Samat porukat iski heti yhteen mitä ylä-asteellakin. Yritin päästä istumaan pöytään, mutta olivat varanneet kaikki paikat silloiselle inside-porukalle. Istuin hetken itsekseni ja häivyin. Jos porukka oli silloin paskiaisia, niin ihan sama meno myöhemminkin.
Kukaan ei ole missään vaiheessa pyytänyt somekaveriksi eikä ottanut yhteyttä millään tavalla. Miksi siis menisin?
En menny viime kesänä, enkä menisi nytkään 😎
Kävin yhdessä ja ei tullut kuin 4 henkilöä, joten en usko että menen uudelleen.
Menisin kaikkien kouluasteiden luokkakokouksiin jos kutsu tulisi. Ei vaan taida olla kenelläkään aikaa/jaksamista järkätä vaikka useamman entisen koulukaverin kanssa on puhuttu että tapaaminen olisi kiva.
Kouluista alkuperäisen asuinpaikkani koulukaverit olivat kiusaajia, en menisi. Lukioon muutin isommalle paikkakunnalle ja pidän edelleen yhteyttä koulukaverien kanssa. Oli loistoaikaa. Menisin ja olen mennytkin.
Vierailija kirjoitti:
Ai siihen elokuvaan? En.
Ei kun ei erisnimi.
En, olin kiusattu koko ala- ja yläasteen luokassani, ja lukiossa sitten katselin niitä samoja naamoja vielä 3 vuotta. Ihan onnellinen olen ollut, ettei ole tarvinnut myöhemmin törmäillä.
Kyllä menisin, olisi todella kiva nähdä vanhoja luokkakavereita.
en.