1v10kk saa raivareita ruokapöydässä. apua kaivataan
Meidän tyttö on aina ihan vauvasta asti ollut tosi hyvä syömään, ja ihan kaikkea ruokaa. Nyt se on ollu kaksi viikkoa syömälakossa. Tulee ihan itse ruokapöytään mutta samantien ku näkee lautasen rupee raivoamaan ihan tosissaan, itkee ja potkii ja heittää ruuat seinille.
Äiti oli viikon matkalla ja lopetti silloin syömisen mutta ei ole vieläkään viikon kotona olon aikana sitä aloittanut uudelleen, se vaan pahenee.
Leipää syö aamulla ja illalla ja juo päivän mittaan vettä mutta ruoka, puuro ja jugurtti aiheuttavat hurjat raivarit.
Pitääkö olla vaan kärsivällinen vai mitä pitäis tehdä? Tuntuu vaan niin pahalta kun se ei syö ja kuitenkin on kova liikkumaan ja touhuamaan.
Olen ihan neuvoton..
Lapsesi kohdistaa sinuun pettymyksen tunteitaan, koska huomaa, että ruoan kanssa temppuilu saa äidin sykkeen nousemaan :) Kokemusta on. Anna lapsen itse säädellä syömistään, älä tuputa. Jos alkaa heittämään ruokaa ota ruoka tyynen rauhallisesti pois. Kyllä routa porsaan kotiin ajaa .....