Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1,8 km kävelymatka töihin, kun muutettiin... 😞

Vierailija
29.09.2025 |

Jaksaisitteko kävellä sen kolme kertaa viikossa, jos tekisitte kahtena päivänä etätöitä? 

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä on ruokakaupoille noin 1,8 kilsaa ja sen taaperran eestaas usean kerran viikossa duunin lisäksi.

Vierailija
82/90 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

#kateellinen

Mulla oli ennen toi. Kävelin aika usein, kun pyörällä meni niin nopeesti.

Nyt vähän huonompi tilanne: työmatka 179 km ja ajan eestakas joka päivä. Tiedän, aika sairasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli ennen työmatka 100m mutta toimisto muutti, nyt matkaa yli 50km ja pitäis muka lähitöihin siirtyä kokonaan.

Täällä maaseudulla on ihan normaalia käydä töissä kymmenien kilometrien päässä. Tiedän useamman ihmisen jolla työmatka n.80km.

80km tyhjällä suoralla tiellä menee alle tunnissa. 50km keskustan läpi menee yli tunti. Ja polttoainetta menee tuplasti.

Missä mä kirjoitin, että suora ja tyhjä tie? Ei todellakaan ole eikä onnstu alle tuntiin aamuliikenteessä ajaa tuollaista matkaa.

Sitten et asu maalla kuten minä

Voi l

Menipäs sulla tunteisiin kun vain kerroin tosiasioita. Mä asun maaseutukunnassa ja sillä selvä. Ihmeellistä vetää herneet nenään mun kertomista asioista. 

Vierailija
84/90 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli ennen työmatka 100m mutta toimisto muutti, nyt matkaa yli 50km ja pitäis muka lähitöihin siirtyä kokonaan.

Täällä maaseudulla on ihan normaalia käydä töissä kymmenien kilometrien päässä. Tiedän useamman ihmisen jolla työmatka n.80km.

80km tyhjällä suoralla tiellä menee alle tunnissa. 50km keskustan läpi menee yli tunti. Ja polttoainetta menee tuplasti.

Jos on 50 km työmatka niin eikö tosiaan pääse kuin keskustan läpi, Suomessa ei ole yhtään keskustaa jossa 50 kilometriä tulisi edes ajeltua 

Temmeksessä kun asuu ja käy töissä Tuirassa niin aikalailla 50 km tulee matkaa ja keskustan läpi on mentävä.

Se keskusta ei kuitenkaan ole 50 km.

Vierailija
85/90 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin 1,5km suuntaansa lähimmälle juna-asemalle joka arkipäivä, kun tein raskasta raksahommaa. Illalla sitten kävin punttitreenit vetämässä tai pyöräilemässä reilun tunnin.

Oletko 90-vuotias vai miksi 1,5km tuntuu liian kovalta kävelylenkiltä?

Vierailija
86/90 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain juuri työn reilun kolmen kilometrin päästä, ja pidän tätä luksuksena kun pyörällä hurauttaa hetkessä.

Vierailija
87/90 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan pyöräilisin, niin ehtisin ruokatauolla käydä kotona syömässä.

Vierailija
88/90 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljin ennen pyörällä töihin, mutta nyt kun työpaikan vaihtamisen jälkeen työmatkaa on vain 2 km niin kävelen aina menen tullen. Saan vähän askelia ja hyötyliikuntaa. Pyöräillen matka on mielestäni liian lyhyt, eikä paljoa arkiliikuntaa edes lisäisi. Että ei muuta kuin kävelemään: mukava matka kävellä.

Vierailija
89/90 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelen melko saman 4 kertaa päivässä:Junalle,junalta töihin ja samaa paluumatkalla.

Vierailija
90/90 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on aivan minimi mitä ihmisen on käveltävä, jotta hän olisi edes jokseenkin terve.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme