Kolumni: En voi surra Charlie Kirkin murhaa Tässä syy!
Niin, miksiköhän tässäkin juuri naiset vasemmalla niin helposti hyväksyvät poliittisen väkivallan ihmisten mielipiteiden takia? Miksi niistä saa niin kaunaisen vaikutelman? Kuitenkin se valta voima ja kunnia on aina miesten käsissä eli miksiköhän feministit sellaista edes ajaisi? No koska eivät ymmärrä omaa parastaan. Oikeasti ne itse käy kaunalla, vihalla ja suvaitsemattomuudella. Ne on kaikkea mitä kertovat etteivät edusta.
Se kertoo ennen kaikkea ajastamme: poliittinen vastustaja ei ole enää vastustaja hänestä on tullut vihollinen, jonka kuolema nähdään oikeutettuna. Samaan aikaan kun vasemmisto huutaa sananvapauden, empatian ja ihmisarvon puolesta, se pystyy riemuitsemaan kylmästi siitä, että eri mieltä oleva ammutaan lavalle mikrofonin varteen.
Tätäkö on se kuuluisa suvaitsevaisuus?
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/b4b1c9b2-d080-4470-b431-4ad1d8cc7cd4
Ongelma on että vasemmalla hyväksytään poliittinen väkivalta. 58 Demokraattia ei suostunut edes tuomitsemaan Charlie Kirkin murhaa.
Kommentit (116)
En minä ainakaan voi surra sellaisen ihmisen kuolemaa, joka aktiivisesti pyrkinyt asettamaan jokaisen suomalaisen kuolemanvaaraan venäjä-puheillaan. Hänhän kävi selvästi sotaa maatamme vastaan.
Kirk oli koko ihmiskunnalle haitallinen idiootti joka omisti elämänsä maailman muuttamiseksi huonompaan suuntaan, ei siitä pääse mihinkään. Toki ei hän nyt ammutuksi ansainnut tulla.
Eniten oon järkyttynyt että persut onkin jotain USAn palvojia. Kuvittelin että puolustaisivat suomalaista kulttuuria ja arvoja henkeen ja vereen, mutta yhtäkkiä joku jenkkipelle paljastuukin idoliksi. Tai no onhan ne trumpiakin jo fanittaneet. Mutta tämä kirkin palvonta persuilta menee kyllä täysin yli, ei ollut sillä mitään yhteistä suomalaisuuden kanssa. Ryhdistäytykää persut!!!
Miksi persut surevat putinistin kuolemaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ketju katoaa kohta kun vasurit ei siedä että heidän tapansa näytetään näin selvästi kansalle.
Tapojaan tuo ylpeästi nasse-vasemmisto ei tietty halua muuttaa, koska kaikki on aina muiden vika ja muiden on syytä muuttua vasurien halun mukaan eikä päinvastoin.
Ai anteeks. Mä kun luulin että Suomi EI ole Venläinen.
Taidat olla pietarista jos et tajua miten syvällä varsinkin suomivasurien pää on moskovan hanurissa edelleen. Suomalaispoliitikoista yllättävän iso osa rientäisi riemusta kiljahdellen suomi mukanaan takaisin tilanteeseen jossa ei tarvitse itse päättää mitään ja politiikan suurin ongelma olisi varmistaa että itsellä on paras asema jonossa putlerin tatinimijänä.
Näin ohiksena huomauttaisin että tämä henkensä menettänyt magatiktokkaaja oli sitä mieltä, että Suomen ottaminen naton jäseneksi oli virhe, koska suomalaiset ovat venäläisiä. Sori että en sure moisen päänaukojan kuolemaa. Tietenkään kenenkään mu rhaaminen ei ole oikein. Mutta en vuodata kyyneliä ja kuvittelisin että jokainen isänmaallinen suomalainen ajattelee samoin tästä asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi PersuPojat ulisevat täällä päivätpitkät.Miksi PersuPojat eivät mene TÖIHIN.
Piripäävassarithan ne tekevätkin paljon töitä, juu 🤣
Piripäävassarit ja kossupääpersut voisitte perustaa jonkun oman fooruminne, minne järjestäisitte vaikka virtuaalisia tappelukisoja, jossa hakkaisitte toisianne nyrkkeilykehässä. Olette molemmat jankuttajat yhtä pöpejä.
Kuten niin tavallista, ap:n Fox News linkki on valhetta ja sitä myötä keskustelu siitä vinoutunutta. Kukaan demokraatti ei äänestänyt Charlie Kirkin murhan tuomitsemista vastaan. Siellä äänestettiin itse asiassa erillisestä säädöksestä, jolla Kirkiaä kunnioitettaisiin rohkeana amerikkalaisena patrioottina. Se on eri asia. Kaikki eivät ole samaa mieltä hänen poliittisista näkemyksistään tai ajattele, että hänen perintöään pitäisi juhlistaa, eikä heitä pitäisi pakottaa siihen.
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan voi surra sellaisen ihmisen kuolemaa, joka aktiivisesti pyrkinyt asettamaan jokaisen suomalaisen kuolemanvaaraan venäjä-puheillaan. Hänhän kävi selvästi sotaa maatamme vastaan.
TÄMÄ.
Vierailija kirjoitti:
Jaa'a. Ehkä joku persu vastaa???
Vierailija kirjoitti:
Vasemmisto on tunnetusti väkivaltaista kun miettii vaikkapa kommunismin historiaa. Maailman eniten ihmisiä tapettu kommunismin nimissä
Kommunismi on aika kaukana länsimaiden vasemmistopuolueista. Mutta kiva kai sitä termiä on jnkuttaa, kun on niin pelottava. Samaa ne jankuttelee siellä amerikassa, kaikki on kommareita jotka haluaisi tiukemmat aselait ja julkisen terveydenhuollon. Kommareja siellä ja kommareja täällä. Kommarikommarikommari. Mitään itse ongelmista ei voi puhua, jankutetaan vaan kommaria kun on taas pari koulullista ammuttu lapsia, kommarit ei tajua kun se on kaikkien oikeus ampua lapsia jos huvittaa. 4.artikla vai mikä olikaan, se on se amerikkalaisuuden ydin, muu on kommunismia.
Ja täällä Suomessa sitten pitää matkia niitä ihania republikaaneja ja kutsua täälläkin kaikkia kommareiksi, kun se on niin ällö sana niin moni loukkaantuu ja siitä saa hyvät kiksit.
Vierailija kirjoitti:
Ukkola osaa provosoida hyvin ja vasseihin kalikka todellakin kalahti xD
Jos Ukkkolan tarkoituksena on nolata persut ja oikeisto, hän onnistuu erinomaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ukkola on oikeassa. Kommarit ovat pahimpia. Miksi kaikki kommarivaltiot on diktatuureja?
USA:sta näyttää tulleen kommarivaltio Trumpin myötä.
Vierailija kirjoitti:
Itse en pysty puhumaan asiasta itkemättä. Aidosti hyvä ihminen, joka ei toivonut pahaa kenellekään. Toivoin jo, että hänen vanavedessään ilmestyisi julkisuuteen muitakin järkeviä ihmisiä ja maailman tunneilmapiiri lämpenisi.
Aidosti hyvä ihminen, joka ei toivonut pahas kellekään? Ei pidä paikkaansa. Valehteva naisvihaaja, rasisti ja vihanlietsoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmisto on tunnetusti väkivaltaista kun miettii vaikkapa kommunismin historiaa. Maailman eniten ihmisiä tapettu kommunismin nimissä
Konservatiivinen ja klassisen liberalismin idea on että ihmisarvo tulee Jumalalta. Vasemmiston mielestä ihmisarvo on vain sopimusasia ja kuten historiasta tunnetaan sosialistien sopimusten noudattaminen on vähän niin noh.
Eli konservatiivien mielestä luoti tuli jumalan käskystä charlie kirkin kaulavaltimoon. Eikö se ole silloin hieno asia. Olen kyllä havaitsevinani että "'konservatiivit" oikeasti nauttivat töstä, mutta sitä ei saa ööneen sanoa. Tämähän oli heille lottovoitto, saivat oman marttyyrin. Nyt ratsastavat kirkin kylmänneellä kalmolla kuin kuumaverisellä villiorilla konsanaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ketju katoaa kohta kun vasurit ei siedä että heidän tapansa näytetään näin selvästi kansalle.
Tapojaan tuo ylpeästi nasse-vasemmisto ei tietty halua muuttaa, koska kaikki on aina muiden vika ja muiden on syytä muuttua vasurien halun mukaan eikä päinvastoin.
Ai anteeks. Mä kun luulin että Suomi EI ole Venläinen.
Taidat olla pietarista jos et tajua miten syvällä varsinkin suomivasurien pää on moskovan hanurissa edelleen. Suomalaispoliitikoista yllättävän iso osa rientäisi riemusta kiljahdellen suomi mukanaan takaisin tilanteeseen jossa ei tarvitse itse päättää mitään ja politiikan suurin ongelma olisi varmistaa että itsellä on paras asema jonossa putlerin tatinimijänä.
No Persut ne siellä putinin kesäleireillä pyöri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en pysty puhumaan asiasta itkemättä. Aidosti hyvä ihminen, joka ei toivonut pahaa kenellekään. Toivoin jo, että hänen vanavedessään ilmestyisi julkisuuteen muitakin järkeviä ihmisiä ja maailman tunneilmapiiri lämpenisi.
Aidosti hyvä ihminen, joka ei toivonut pahas kellekään? Ei pidä paikkaansa. Valehteva naisvihaaja, rasisti ja vihanlietsoja.
Kirk mm. naureskeli Paul Pelosin raa'alle pahoinpitelylle ja kutsui tekijää patriootiksi.
Vierailija kirjoitti:
No eihän kenenkään puolesta ole pakko surra, en minäkään tuntemattomien kuolemaa sure. Mutta tässä tuntuu nyt vähän siltä että oikeutetaan se oma suoranainen ILO toisen kuolemasta, mikä on aika irvokasta.
Eniten tuntuu iloitsevan ne jotka tätä kirkiä fanittaa. Outoa kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa'a. Ehkä joku persu vastaa???
Samanlaisia hihhulihörhöjä.
joku nevahööd